ROC van Twente in Enschedequote:Op donderdag 6 september 2007 10:32 schreef B.. het volgende:
Waar loop je stage?
Wat een werelds salaris, waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:35 schreef bierbart het volgende:
Ja ik weet het, máár.. 7 euro per dag hè![]()
mag ook wel met zo'n ding voor t raam
en dat voor een mbo'er op stage.. heel veel mede studenten krijgen niks, geef mij nou toch ook eens iets om trots op te zijn!quote:
Een dikke iBook van de zaak, die ik na mijn stage mocht behouden?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:39 schreef bierbart het volgende:
[..]
en dat voor een mbo'er op stage.. heel veel mede studenten krijgen niks, geef mij nou toch ook eens iets om trots op te zijn!![]()
jou vroeg ik niksquote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Een dikke iBook van de zaak, die ik na mijn stage mocht behouden?
Maak dan geen openbaar topic enzo.quote:
ik krijg 17,5 euro ( per dag ) voor mijn stage (HBO tho) en dat heb ik liever dan een dike Ibook ...quote:Op donderdag 6 september 2007 10:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
Een dikke iBook van de zaak, die ik na mijn stage mocht behouden?
Hoe maak je hier een niet openbaar topic dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maak dan geen openbaar topic enzo.
Jeweets
Ofcourse, helemaal mee eens. Alleen mijn school zou gaan lopen zeiken bij betaling en zwart geld was er niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
ik krijg 17,5 euro ( per dag ) voor mijn stage (HBO tho) en dat heb ik liever dan een dike Ibook ...
1750 euro in totaal voor mijn stage ...
Precies, gewoon niet maken!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:10 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Hoe maak je hier een niet openbaar topic dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |