Tellkens hoor je hier een daar gozers een opmerking maken als:
"vrouwen
![]()
"
"dames
![]()
"
"wijve
![]()
"
Of natuurlijk ook van die libressevrouwtjes:
"mannen oeh
![]()
"
Wat is dit toch?
ik bedoel ik weet dat bij het denken aan een de term "vrouw" "chick" "hunk" of "man" je een beeld krijgt die totaal niet te realiseren valt, namelijk een beeld van een onwijs aantrekkelijke dame of man, maar realiseren de meesten niet dat de meeste mannen en vrouwen dat TOTAAL niet zijn? Tis een illusie mensen, een creatie van ons brein. We zijn geneigd het gemiddelde van alle uiterlijken te nemen als we ons 1 der twee gelsachten proberen in te beelden. Het gemiddelde uiterlijk is juist het aantrekkelijkst en als je daarom dus denkt dat wanneer je aan een opleding of baan begint waar heel veel "chickies
![]()
" of "mannen
![]()
" rondlopen, je jezelf totaal teleurstelt?
En ohja dat gebeuren dat vrouwen niet schijten moet ook maar eens ophouden want ze schijten WEL , ze draaien ook dikke sappige dr0llen waar menig strontkever wel een huisje van wilt rollen. Als ik zeg dat dikke lelijke graftrollen lekker een kartonnetje vol zijn gaan schijten dan weet ik zeker dat iedereen dat hier wel kan inbeelden met een verzuurd gezicht. Dus mensen hou je zelf niet voor de gek en denk er om dat mooie vrouwen ook schijten, dikke cystes uit laten knijpen en ook kijken naar hun wcpapiertjes die ze door hun spleet getrokken hebben. Hier staat meer over wat ik pcies bedoel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halo-effectdussss
Klacht:
-Mensen die denken dat wanneer iemand zegt " er lopen veel vrouwen/mannen rond
![]()
", ze daadwerkelijk ook allemaal aantrekkelijk zijn.
-Mensen die denken dan alleen lelijke vrouwe schijten en aantrekkelijke wijve niet.
Zo.