Volgens mij krijg ik daar een niet al te hoog cijfer voor.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:04 schreef MASD het volgende:
maak een faux snuff film en laat hem op het internet circuleren
uhm, mits goed acteerwerk doet een psychologische of suspense thriller het ook best goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:08 schreef Denizz het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik daar een niet al te hoog cijfer voor.![]()
Ik ging zoeken op Google/Youtube naar Faux Snuff (Ik wist niet wat dat was/isquote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef MASD het volgende:
[..]
uhm, mits goed acteerwerk doet een psychologische of suspense thriller het ook best goed.
voor een plot kijk je naar een willekeurige film op imdb.com
Ik eentje over een draak (Iemand in een twee meter hoog kartonnen drakenpak.) die de bewoners van de planeet Glavoetje het leven zuur maakte.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb op school een filmpje gemaakt over de laaste 5 minuten van iemand die zelfmoord ging plegen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik eentje over een draak (Iemand in een twee meter hoog kartonnen drakenpak.) die de bewoners van de planeet Glavoetje het leven zuur maakte.
pak een boekje of stripboek en kies daar een verhaaltje uit, kort en krachtigquote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Denizz het volgende:
Ik moet voor school een korte film maken (zeg maar 5-10 minuten) in een groepje van 5 personen. Allemaal leuk en aardig, alleen wij hebben geen enkel idee wat te doen. Ik heb flink op google zitten speuren maar ik kwam vooral tips over het maken van een film tegen, en nou niet ideeën voor het maken van een film. Daarom vraag ik het hier, heeft er iemand mischien een origineel/leuk idee voor een korte film?
1. Bel (semi-) bekende nederlander.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:43 schreef devvertje het volgende:
Hmmmmm, een diepgaand persoonlijk interview met iemand
probeer iets los te krijgen, probeer een bekende nederlander zo gek te krijgen - etc etc
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:44 schreef nietzman het volgende:
Ook behoorlijk schraal als je met vijf man geen idee bijelkaar weet te brainstormen hoor..
Zet er de volgende keer een krat bier bij ofzo.
Een muziekvideo, sketch, bedenk een product en maak een promovideo, ga interviewen op straat over weetikveel wat, genoeg te bedenken toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:23 schreef Denizz het volgende:
Ik zit in 4 havo, was het er even vergeten bij te vermelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |