Dat deed hij ook met Kimmetjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Victor Reinier dankbaar voor steun
AMSTERDAM - Victor Reinier is zijn collega's dankbaar voor de steun die hij de afgelopen tijd van ze kreeg. De vriendin van de acteur, Kim Petit, viel begin september uit een hotelraam in Maastricht en raakte daarbij zwaar gewond.
]Victor zegt dat dinsdagavond in Shownieuws. "Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die je er onder alle omstandigheden doorheen slepen."
Inhoudelijk gaat de Flikken Maastricht-acteur niet in op de zaak die momenteel nog wordt onderzocht door de politie.
Kort verhaal![]()
en eigenlijk is het heel erg allemaal, maar het lukt me maar niet te "ohwaterg-en", terwijl dat kind toch bijna dood wasquote:
maar geef toe: het is geweldig leesvoerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Jezus hey, 9 pagina's vol met gefrustreerde huisvrouwen omdat een B-acteur z'n vrouw heeft verlaten...![]()
nou, nee hoor, omdat hij nu vast zit aan een labiele raamspringsterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Jezus hey, 9 pagina's vol met gefrustreerde huisvrouwen omdat een B-acteur z'n vrouw heeft verlaten...![]()
Vic zit stuk, Kim ligt in de kreukels. Tis wat.quote:Victor Reinier zit stuk...
AMSTERDAM - Victor Reinier zit helemaal stuk. De Flikken-acteur reageerde gisteravond geschokt en geëmotioneerd toen hij werd geconfronteerd met een anoniem sms'je dat Albert Verlinde had ontvangen.
Albert: "Ik kreeg een sms'je waarin stond dat Victor door het afleggen van tegenstrijdige verklaringen het onderzoek verstoorde. Dat heb ik uiteindelijk aan hem voorgelegd. Ik kon niet nagaan waar het bericht vandaan kwam."Verlinde: "Victor schoot helemaal uit zijn slof. Hij zei dat hij met rust gelaten wil worden en kotst op alle aandacht die er voor het drama is. We hadden een bijzonder geëmotioneerd gesprek van vierenhalve minuut. Terwijl Victor tot nu toe nauwelijks wilde reageren. Overigens wilde hij niet ingaan op wat er in zijn hotelkamer gebeurd is. Hij wil dat uiteindelijk samen met zijn vriendin Kim naar buiten brengen. Maar zij is nu nog niet goed in staat om te praten. Dat neemt nog een paar weken." De vriendin van Victor raakte ernstig gewond toen zij door nog onduidelijke oorzaak uit een hotelkamerraam in Maastricht viel. De politie stelt op verzoek van de getergde acteur een onderzoek in naar de herkomst van het sms'je. Onzeker is of de zender wordt gevonden. Albert: "Als een prepaid-kaart wordt gebruikt en die vervolgens wordt weggegooid is dat onbegonnen werk."
Ja, dat was een lekker zinloos telefoontje gister naar de uitzending van RTL Bé... "ja" "nee" "ja" "nee"... eerst ws thuis al dan niet voor de spiegel staan oefenen, zijn tondeuse als telefoon gebruikend "hoe klink ik zo aangeslagen mogelijk, les 13"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef SteveBallmer het volgende:
Ja! Nieuws.
[..]
Vic zit stuk, Kim ligt in de kreukels. Tis wat.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
http://elblondo.web-log.nl/elblondo/2006/08/kim_petit_heet_.html
ik was zelf gesprongen
ja van 2 hoog en dan jij eerst, Kim, ik volg je direct daarna, echt!!!!quote:"Hij wil dat uiteindelijk samen met zijn vriendin kim naar buiten brengen."
Dat is ze nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
http://elblondo.web-log.nl/elblondo/2006/08/kim_petit_heet_.html
ik was zelf gesprongen
quote:Victor Reinier woest op annonieme tipgever over zijn aandeel bijna dodensprong vriendin Kim!
(18-10-2007) Victor Reinier is woest op de mensen die van alles en nog wat suggereren rond de sprong uit een Masstrichts hotelraam op de tweede verdieping van zijn (buitenechtelijke) vriendin Kim Petit in de nacht van 5 september. De reden van die sprong is nog altijd onduidelijk, omdat Petit nog altijd niet verhoord kan worden in het Maastrichts Academisch Ziekenhuis waar zij nog altijd ligt na haar val op de stenen. zit helemaal stuk.
Flikken-acteur Victor Rainier reageerde woensdagavond geschokt en geëmotioneerd toen hij werd geconfronteerd met een anoniem sms'je dat Albert Verlinde had ontvangen. Verlinde: "Ik kreeg een sms'je waarin stond dat Victor door het afleggen van tegenstrijdige verklaringen het onderzoek verstoorde. Dat heb ik uiteindelijk aan hem voorgelegd. Ik kon niet nagaan waar het bericht vandaan kwam."
Verlinde: "Victor schoot helemaal uit zijn slof. Hij zei dat hij met rust gelaten wil worden en kotst op alle aandacht die er voor het drama is. We hadden een bijzonder geëmotioneerd gesprek van vierenhalve minuut. Terwijl Victor tot nu toe nauwelijks wilde reageren."
Dat moge zo zijn, maar ook Verlinde kreeg de deksel op zijn neus toen hij informeerde wat zich die bewuste nacht in de hotelkamer had afgespeeld. Verlinde: "Hij wilde niet ingaan op wat er in zijn hotelkamer gebeurd is. Hij wil dat uiteindelijk samen met zijn vriendin Kim naar buiten brengen. Maar zij is nu nog niet goed in staat om te praten. Dat neemt nog een paar weken."
De politie stelt op verzoek van de getergde acteur een onderzoek in naar de herkomst van het sms'je. Onzeker is of de zender wordt gevonden. Albert: "Als een prepaid-kaart wordt gebruikt en die vervolgens wordt weggegooid is dat onbegonnen werk."
Rainier is overigens nog altijd wel een mogelije verdachte. Pas als zijn vriendin Kim een verklaring heeft afgelegd die strookt met de eerder door Rainier afgelegde verklaring is de acteur vrijgepleit van mogelijke betrokkenheid van de sprong van Kim.
quote:Prive
vr 19 okt 2007, 09:15
Politie: Reinier duwde vriendin niet uit raam
MAASTRICHT - De politie heeft geen aanwijzingen dat acteur Victor Reinier zijn 26-jarige vriendin Kim Petit op 5 september uit het raam op de tweede verdieping van een hotel in Maastricht heeft geduwd. Het lijkt erop dat de Kim na een heftige ruzie zelf het raam uit sprong en daarbij ernstig gewond raakte.
Een woordvoerder van de politie Limburg Zuid bevestigde vrijdag dit bericht in de Limburgse kranten. De politie benadrukt dat Reinier geen tegenstrijdige verklaringen heeft afgelegd, zoals in sommige media is gesuggereerd.
Binnen een week gaat de politie de vrouw, die nog in het ziekenhuis ligt, verhoren. Eerder was dat gezien haar toestand nog niet mogelijk. Als blijkt dat zij zich niets meer kan herinneren, is de zaak voor de politie gesloten.
Reinier bezoekt zijn vriendin regelmatig in het ziekenhuis. De politie heeft daarmee geen probleem omdat zij hem niet ziet als verdachte, wel als getuige.
De ruzie op 5 september volgde op een avondje stappen van de ploeg van Flikken na de eerste succesvolle uitzending van de serie. Daar keken 1,3 miljoen mensen naar.
huldequote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zou maar eens langs Lowietje gaan.
tuurlijk, maar omdat Victor zo'n lul is, houd ik nog even vast aan die andere theoriequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Ole het volgende:
Nou ja, het is toch logischer dat Kim Labiela zelf is gesprongen. Moet dan toch wel een flkse ruzie geweest zijn. Ze zal het niet getrokken hebben dat hij de relatie wilde beeindigen.
nee, en ik leg dat even anders uit dan jij ws bedoelt.... een boevenkop kan best aantrekkelijk zijn, maar zelfs dat lukt hem niet, een beetje woest aantrekkelijke boevenkop hebben, ondanks het vuige baardje..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Victor heeft zijn boevenkop in ieder geval niet mee![]()
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft hij het wel gedaan, maar chanteert ze hem met als beloning dat hij met haar moet trouwen. Mocht dat binnen een half jaar nog gaan gebeuren lach ik iig wel mijn lul uit mijn broek.
jaa huuuh ik wed dat hij ook een droge tong heeft (ja, die bestaan, echt!! ik heb dat mogen ervaren ooit eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En hij heeft van die enge dunne lipjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |