abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53833786
graag gedaan, Victor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:36:01 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53838923
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Victor Reinier dankbaar voor steun

AMSTERDAM - Victor Reinier is zijn collega's dankbaar voor de steun die hij de afgelopen tijd van ze kreeg. De vriendin van de acteur, Kim Petit, viel begin september uit een hotelraam in Maastricht en raakte daarbij zwaar gewond.

]Victor zegt dat dinsdagavond in Shownieuws. "Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die je er onder alle omstandigheden doorheen slepen."

Inhoudelijk gaat de Flikken Maastricht-acteur niet in op de zaak die momenteel nog wordt onderzocht door de politie.

Kort verhaal
Dat deed hij ook met Kimmetje Door het raam welteverstaan.

Ah, l'amour
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53839278
zouden ze nu later, want je gaat met haar trouwen, Reinier, dat weet je nog niet, maar gaat wel gebeuren of je nu wil of niet, terug gaan naar die M'strichtse kasseien.... "weet je nog, schat, hier flikkerde jij met uit het raam en vanaf toen werd alles anders tussen ons, inniger, intenser, dieper, vaster, als een blok aan jouw been, schuldgevoel rocks.... hahahaa, rocks..."

woensdag 10 oktober 2007 @ 15:16:44 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53839909
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53840149
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:16 schreef k_i_m het volgende:
.
en eigenlijk is het heel erg allemaal, maar het lukt me maar niet te "ohwaterg-en", terwijl dat kind toch bijna dood was

branden in de hel zal ik, om dan af te koelen op de kille natte kasseien, en nog veel erger!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:41:29 #206
14746 k_i_m
pi_53840517
Nou, dan brand ik naast je, want ik moet alleen maar aan dit filmpje denken;

http://www.youtube.com/watch?v=3O60xDhBWxU
In my life
Why do I smile
pi_53840900
Raggende mannen .. hè, Victor

ja en nu zit het in mijn hoofd "ik krijg de kots van je kop"
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:05:16 #208
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53841108
Jezus hey, 9 pagina's vol met gefrustreerde huisvrouwen omdat een B-acteur z'n vrouw heeft verlaten...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:06:54 #209
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_53841151
Blijkbaar interessant genoeg voor je om ál die negen pagina's door te lezen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 16:08:50 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53841185
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Jezus hey, 9 pagina's vol met gefrustreerde huisvrouwen omdat een B-acteur z'n vrouw heeft verlaten...
maar geef toe: het is geweldig leesvoer
pi_53841340
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
nou, nee hoor, omdat hij nu vast zit aan een labiele raamspringster

van de ene labielo naar de andere, je kan je toch wat leuker een slag in de rondte neuken, denk ik zo, maar ja wie weet is hij alleen succesvol bij de minder stabiele blondjes van deze wereld, wie zal het zeggen, Kim voorlopig niet, die is druk met 'netuitcomazijn' en natuurlijk de trouwerij plannen en de pil vergeten, ze heeft nu een uitstekend excuus natuurlijk, ze heeft d'r kop er niet meer helemaal bij
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:19:03 #212
14746 k_i_m
pi_53841404
En toen liep ik zomaar op zijn lul, TIEN KEER!

Okee okee, dat was van origine een andere quote .
In my life
Why do I smile
pi_53841525
Ah, dit is ook nog aan de gang? Hmm!
pi_54007080
Ja! Nieuws.
quote:
Victor Reinier zit stuk...

AMSTERDAM - Victor Reinier zit helemaal stuk. De Flikken-acteur reageerde gisteravond geschokt en geëmotioneerd toen hij werd geconfronteerd met een anoniem sms'je dat Albert Verlinde had ontvangen.

Albert: "Ik kreeg een sms'je waarin stond dat Victor door het afleggen van tegenstrijdige verklaringen het onderzoek verstoorde. Dat heb ik uiteindelijk aan hem voorgelegd. Ik kon niet nagaan waar het bericht vandaan kwam."Verlinde: "Victor schoot helemaal uit zijn slof. Hij zei dat hij met rust gelaten wil worden en kotst op alle aandacht die er voor het drama is. We hadden een bijzonder geëmotioneerd gesprek van vierenhalve minuut. Terwijl Victor tot nu toe nauwelijks wilde reageren. Overigens wilde hij niet ingaan op wat er in zijn hotelkamer gebeurd is. Hij wil dat uiteindelijk samen met zijn vriendin Kim naar buiten brengen. Maar zij is nu nog niet goed in staat om te praten. Dat neemt nog een paar weken." De vriendin van Victor raakte ernstig gewond toen zij door nog onduidelijke oorzaak uit een hotelkamerraam in Maastricht viel. De politie stelt op verzoek van de getergde acteur een onderzoek in naar de herkomst van het sms'je. Onzeker is of de zender wordt gevonden. Albert: "Als een prepaid-kaart wordt gebruikt en die vervolgens wordt weggegooid is dat onbegonnen werk."
Vic zit stuk, Kim ligt in de kreukels. Tis wat.
pi_54007155
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:28 schreef SteveBallmer het volgende:
Ja! Nieuws.
[..]

Vic zit stuk, Kim ligt in de kreukels. Tis wat.
Ja, dat was een lekker zinloos telefoontje gister naar de uitzending van RTL Bé... "ja" "nee" "ja" "nee"... eerst ws thuis al dan niet voor de spiegel staan oefenen, zijn tondeuse als telefoon gebruikend "hoe klink ik zo aangeslagen mogelijk, les 13"
pi_54007268
een bijzonder emotioneel gesprek van wel 4 en een halve minuut ...de drama
pi_54007287
Idd, alsof je na ruim 1,5 maand niet weer een beetje bij je positieven bent. Whehe.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:41:17 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54007330
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:45:10 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54007412
Hij heeft wel gelijk dat ie niet voor Kim gaat spreken gisteren tegen Albert..omdat deze vroeg, wat Kim van vind
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:46:11 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54007435
"Hij wil dat uireindelijk samen met zijn vriendin kim naar buiten brengen."

Nou, klinkt mij als 'ze is gesprongen nadat ik haar gedumpt had' in de oren...
  Admin donderdag 18 oktober 2007 @ 11:47:49 #221
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54007475
quote:
Dat dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:48:21 #222
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54007482
Als ze beter is ja, dan wil hij met Kim samen gaan praten (naar buiten brengen)
pi_54007498
quote:
"Hij wil dat uiteindelijk samen met zijn vriendin kim naar buiten brengen."
ja van 2 hoog en dan jij eerst, Kim, ik volg je direct daarna, echt!!!!
pi_54008093
quote:
Dat is ze niet
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:23:00 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 oktober 2007 @ 13:28:08 #226
22592 crew  Ole
pi_54009449
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 oktober 2007 @ 15:05:44 #227
22592 crew  Ole
pi_54011303
zijonline:
quote:
Victor Reinier woest op annonieme tipgever over zijn aandeel bijna dodensprong vriendin Kim!

(18-10-2007) Victor Reinier is woest op de mensen die van alles en nog wat suggereren rond de sprong uit een Masstrichts hotelraam op de tweede verdieping van zijn (buitenechtelijke) vriendin Kim Petit in de nacht van 5 september. De reden van die sprong is nog altijd onduidelijk, omdat Petit nog altijd niet verhoord kan worden in het Maastrichts Academisch Ziekenhuis waar zij nog altijd ligt na haar val op de stenen. zit helemaal stuk.

Flikken-acteur Victor Rainier reageerde woensdagavond geschokt en geëmotioneerd toen hij werd geconfronteerd met een anoniem sms'je dat Albert Verlinde had ontvangen. Verlinde: "Ik kreeg een sms'je waarin stond dat Victor door het afleggen van tegenstrijdige verklaringen het onderzoek verstoorde. Dat heb ik uiteindelijk aan hem voorgelegd. Ik kon niet nagaan waar het bericht vandaan kwam."

Verlinde: "Victor schoot helemaal uit zijn slof. Hij zei dat hij met rust gelaten wil worden en kotst op alle aandacht die er voor het drama is. We hadden een bijzonder geëmotioneerd gesprek van vierenhalve minuut. Terwijl Victor tot nu toe nauwelijks wilde reageren."

Dat moge zo zijn, maar ook Verlinde kreeg de deksel op zijn neus toen hij informeerde wat zich die bewuste nacht in de hotelkamer had afgespeeld. Verlinde: "Hij wilde niet ingaan op wat er in zijn hotelkamer gebeurd is. Hij wil dat uiteindelijk samen met zijn vriendin Kim naar buiten brengen. Maar zij is nu nog niet goed in staat om te praten. Dat neemt nog een paar weken."

De politie stelt op verzoek van de getergde acteur een onderzoek in naar de herkomst van het sms'je. Onzeker is of de zender wordt gevonden. Albert: "Als een prepaid-kaart wordt gebruikt en die vervolgens wordt weggegooid is dat onbegonnen werk."

Rainier is overigens nog altijd wel een mogelije verdachte. Pas als zijn vriendin Kim een verklaring heeft afgelegd die strookt met de eerder door Rainier afgelegde verklaring is de acteur vrijgepleit van mogelijke betrokkenheid van de sprong van Kim.

vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:45:22 #228
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_54027041
En weer nieuwe ontwikkelingen.
quote:
Prive

vr 19 okt 2007, 09:15
Politie: Reinier duwde vriendin niet uit raam
MAASTRICHT - De politie heeft geen aanwijzingen dat acteur Victor Reinier zijn 26-jarige vriendin Kim Petit op 5 september uit het raam op de tweede verdieping van een hotel in Maastricht heeft geduwd. Het lijkt erop dat de Kim na een heftige ruzie zelf het raam uit sprong en daarbij ernstig gewond raakte.

Een woordvoerder van de politie Limburg Zuid bevestigde vrijdag dit bericht in de Limburgse kranten. De politie benadrukt dat Reinier geen tegenstrijdige verklaringen heeft afgelegd, zoals in sommige media is gesuggereerd.

Binnen een week gaat de politie de vrouw, die nog in het ziekenhuis ligt, verhoren. Eerder was dat gezien haar toestand nog niet mogelijk. Als blijkt dat zij zich niets meer kan herinneren, is de zaak voor de politie gesloten.

Reinier bezoekt zijn vriendin regelmatig in het ziekenhuis. De politie heeft daarmee geen probleem omdat zij hem niet ziet als verdachte, wel als getuige.

De ruzie op 5 september volgde op een avondje stappen van de ploeg van Flikken na de eerste succesvolle uitzending van de serie. Daar keken 1,3 miljoen mensen naar.

But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_54027137
je zal maar dagelijks bezoek krijgen in het ziekenhuis van de man die jou heel erg niet uit het raam geduwd heeft, ja, dan houd je je mond wel, je ligt daar tenslotte ook op minstens 2 hoog...voor je het weet duwt hij je weer heel erg niet het raam uit... "ja, ze begon ineens te gillen, en ik kon haar niet goed verstaan , ik dacht dat ze het raam open wilde hebben, dus deed ik dat ... tja en toen...."

kom op, Victor, geintje, hoor...:7
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:27:45 #230
22592 crew  Ole
pi_54030084
Nou ja, het is toch logischer dat Kim Labiela zelf is gesprongen. Moet dan toch wel een flkse ruzie geweest zijn. Ze zal het niet getrokken hebben dat hij de relatie wilde beeindigen.
pi_54030148
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zou maar eens langs Lowietje gaan.
hulde
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_54030354
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Ole het volgende:
Nou ja, het is toch logischer dat Kim Labiela zelf is gesprongen. Moet dan toch wel een flkse ruzie geweest zijn. Ze zal het niet getrokken hebben dat hij de relatie wilde beeindigen.
tuurlijk, maar omdat Victor zo'n lul is, houd ik nog even vast aan die andere theorie
helemaal na dat janktelefoontje bij RTL Bé, ik bedoel dan krijg je het Slotervaart effect, dat gaat vanzelf, smeken om iets niet te doen lokt uit tot het juist wel doen
pi_54031570
Victor heeft zijn boevenkop in ieder geval niet mee
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54031624
dubbel
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:56:01 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54032812
Ik vind hem ook een lul, gewoon, omdat ik dat besloten heb, dus ik blijf hem ook gewoon onbeargumenteerd en zonder enige feitelijke onderbouwing affikken
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:56:48 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54032831
En hij heeft van die enge dunne lipjes.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54032946
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:49 schreef JohnDope het volgende:
Victor heeft zijn boevenkop in ieder geval niet mee
nee, en ik leg dat even anders uit dan jij ws bedoelt.... een boevenkop kan best aantrekkelijk zijn, maar zelfs dat lukt hem niet, een beetje woest aantrekkelijke boevenkop hebben, ondanks het vuige baardje..
dit bewijst maar eens temeer dat hij een lul is, alleen een lul krijgt dit voor elkaar, zijn boevenkop níet mee hebben.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:06:43 #238
14746 k_i_m
pi_54033036
Voor hetzelfde geld heeft hij het wel gedaan, maar chanteert ze hem met als beloning dat hij met haar moet trouwen. Mocht dat binnen een half jaar nog gaan gebeuren lach ik iig wel mijn lul uit mijn broek .
In my life
Why do I smile
pi_54033070
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft hij het wel gedaan, maar chanteert ze hem met als beloning dat hij met haar moet trouwen. Mocht dat binnen een half jaar nog gaan gebeuren lach ik iig wel mijn lul uit mijn broek .
Dat zou wat zijn
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54033227
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef Duderinnetje het volgende:
En hij heeft van die enge dunne lipjes.
jaa huuuh ik wed dat hij ook een droge tong heeft (ja, die bestaan, echt!! ik heb dat mogen ervaren ooit eens ), heb je ineens een droge lap in je mond die al jouw speeksel absorbeert, waardoor jouw mond zich ineens samentrekt alsof je een hap pure cacao probeert weg te werken.

voor degene die niet weet hoe dat voelt, please do try this at home, cacao kopen, daarvan een eetlepel vol in de mond stoppen, et voila : niet weg te krijgen. gewoon ..

mocht je dit nu aan het proberen zijn en in totale paniek door je huis rennen en in het voorbijgaan toevallig een blik op dit scherm werpen, hap suiker nemen en je kan de hele zooi zo in 1 keer wegslikken.... hoe ik dit weet doet er even niet toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')