abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:10:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_203012

Cairon.

ff wat opmerkingen:

Jullie beweren kritisch te zijn maar vaak zie ik :
"mona is een koe" of "Tattoo-heks" en dergelijke, ik noem dit geen kritiek...iemand kritiek geven op zijn uiterlijk is geen kritiek maar een kinderachtige vorm van aandacht trekken.

Sabine is een hoer....en Bart dan?
oh wacht Bart is een gezonde ietwat naive nederlandse jongen.....die z'n lul achterna loopt!
Als Sabine een hoer is dan is Bart een net zo grote hoer.
Oh en dan nog wat denk je dat Bart op Sabine d'er "karakter" valt....NOT!
Hij is verliefd op haar lijf en niet haar karakter.

Bianca, voor zovelen van jullie is zij het baken van rationalisme en weldoordachte kritiek.
Bianca is een huis-tuin-en-keuken filosoof, op d'er luie reet zitten en klagen over haar principes heeft ze al door, nu nog het "echte" nadenken over zaken.
Ze pretendeert zich o zo hoog en inteligent, maar pretenderen betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk is
Bianca heeft ook nog eens een probleem met authoritair gezag.

Karin, moet beter weten, met man en kinderen.
onder het motto "iedere dag kan de laatste zijn" gedraagt ze zich als een wulpse bakvis op een BsB-concert.

Da's alles
voorlopig

PS:
Sabine heeft WEL een karakter..ik voel gewoon hoe jullie al een opmerking klaar hebben staan om het bovengenoemde over Sabine de grond in te boren door te zeggen dat ze alles, behalve, karakter heeft.

Tetsuo!!!
KanedA!!
Cairon!!!

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:32:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203013
quote:
op 10-18-1999 om 09:10 PM schreef Cairon het volgende:

Cairon.

ff wat opmerkingen:

Jullie beweren kritisch te (bla bla ...)Sabine de grond in te boren door te zeggen dat ze alles, behalve, karakter heeft.

Tetsuo!!!
KanedA!!
Cairon!!!

Hoi Cairon,

Klopt. We beweren allemaal stuk voor stuk erg kritisch te zijn. Verder heb je overal gelijk in.

Ook ben ik niet van plan Sabine de grond in te boren. Als Sabine ergens in geboord wil worden kan ze dat volgens mij prima zelf regelen.

Zo goed?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_203014
Is 100 dagen in een huis gaan zitten met tig camera's op je gericht om uiteindelijk met 250.000 piek naar huis te gaan, niet een kinderachtige manier van aandacht trekken?

Het probleem van kritiek geven is dat we eigenlijk helemaal geen gefundeerde kritiek kunnen geven. We zien van de bewoners een fragment, een deel... veel van de kritiek die ik nu geef, zou ik waarschijnlijk terug nemen als ik ze echt zou kennen. Dat heeft niets met hypocriet te maken, maar ik ken ze gewoon nu niet goed genoeg. Mensen in een dergelijke situatie zijn waarschijnlijk zowieso al niet op hun best....
Het zijn mensen net zoals ik, ik heb mijn goede, maar ook mijn slechte kanten.
Het nadeel van op de buis verschijnen is dat je in een hokje wordt geduwd en mensen je op een oppervlakkige manier gaan beoordelen..

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_203015
quote:
op 10-18-1999 om 09:10 PM schreef Cairon het volgende:

Bianca, voor zovelen van jullie is zij het baken van rationalisme en weldoordachte kritiek.
Bianca is een huis-tuin-en-keuken filosoof, op d'er luie reet zitten en klagen over haar principes heeft ze al door, nu nog het "echte" nadenken over zaken.
Ze pretendeert zich o zo hoog en inteligent, maar pretenderen betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk is
Bianca heeft ook nog eens een probleem met authoritair gezag.

Bravo!!! Ik heb Bianca haar voorgekauwde levensmotto's inderdaad nog nooit horen beargumenteren

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203016
testje voor ruud
mooi he, alles
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 10:54:00 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_203017
Jahoor Cairon, je hebt op alle fronten gelijk. Dus?? We gaan lekker door met ongenuanceerde meningen geven, en als het je niet aanstaat moet je maar een andere manier van vrije tijdsbesteding zoeken.
pi_203018
Ook nog even dit: een hoop mensen beweren helemaal niet dat ze kritisch zijn. Sterker nog: een hoop mensen beweren dat ze helemaal niet kritisch zijn.

Dat is het mooie van het forum, een ongebreidelde uitlating van niet-kritische irritatie kan oplopen tot een zeer kritische beschouwing over het leven, krentenbrood en epileren.

Zo ook deze

dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:12:00 #8
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_203019
Ben... Uw Nieuw Mobiel Network...
Back On track<P>
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 17:17:00 #9
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_203020
Zeef

Ha Cairon,

Weet je, als je je zo stoort aan onze ongefundeerde en ongenuanceerde kritiek, dan :

1. heb je in de verkeerde groepen gekeken. ER zij ook een paar ZEER serieuze topics, waar mensen als Moor en Hunter (en VELE anderen) serieus, gefundeerd en zeer genuanceerd posten

2. Als je graag wil communiceren volgens de door jou gestelde voorwaarden kan ik je de IRC van BB (bij VOO.) van harte aanraden !

3. Iedereen toch gvd vrij is om zijn of haar mening te spuien. Als het je niet bevalt klik je op "back" en ben je verlost van een jou onwelgevallige mening.
3a. Of je pareert deze met WEL gefundeerde kritiek.

Maar om als newbie gelijk een grote bek open te trekken zonder eerst eens goed rond te kijken vind ik het praktijkvoorbeeld van ongenuanceerd !

Met vriendelijke groet,

7

Forum Ū us
pi_203021
IK WIL GRAAG....

Hierbij even mn moeder de groeten doen....

- Hi mom.

Grtz,

MiRR0RMaN.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')