Ik ook! Heulemaal groen enzo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
* Grumpey is jaloers!
Veel plezier ouwe!![]()
Pure afgunst:quote:
En dat puur vanwege het feit dat ik met die vaandel meer punten haal dan jij bij elkander hebt!quote:16 LennertK F.K. Partizan Puttershoek 17 6083
hoe herkenbaar...quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Lennox het volgende:
In het begin vond ik vlaggetjes verzamelen wel stoer
Nu is het fok! cup en de rest speel ik tegen vrienden/bekenden van me.
Hap ik nu
Welnee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Lennox het volgende:
In het begin vond ik vlaggetjes verzamelen wel stoer
Nu is het fok! cup en de rest speel ik tegen vrienden/bekenden van me.
Hap ik nu
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef Grumpey het volgende:
Heb je altijd al een top-hattricker gevonden
slijm slijm
Inderdaad, en ik geloof dat ik nog wel een plekje vrij heb voor ucriges!quote:
Ikke wil r ook wel tussen horen!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef Wurdsje het volgende:
Zijn er nog mensen supportergeil? ik zie namelijk dat ik nog 5 slotjes open heb...
Nee, want de winstmarges die je behaalt met dat leiderschap icm pic en mots is verwaarloosbaar tov de daling in training omdat je maar een matig coach hebt. Neem van mij aan, leg je focus op trainen en winst maken, dan zit je sneller in VI dan wanneer je eerst naar een coach gaat kijken. Ik heb het t/m 3 seizoenen terug altijd weten te redden met een goed coach/slecht leiderschap (in het begin redelijk coach ntk).quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heeft het nut om een matig coach/redelijk leiderschap (slecht advies toen ik indertijd begon en zelf nog niet goed genoeg ingelezen..) voor de periode van +- 1 seizoen (daarna wil ik proberen m'n FC te promoveren) te vervangen door een redelijk coach/slecht leiderschap?? Kosten +- 80k. Ga ik dat er uit halen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:11 schreef Grumpey het volgende:
Heb je altijd al een top-hattricker gevonden
slijm slijm
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:22 schreef Outpost76 het volgende:
FF lekker spammen zo aan t einde van t topic![]()
[afbeelding]
Mn verbouwing is aardig gelukt al zeg ik t zelf.![]()
edit :
[..]
Ikke wil r ook wel tussen horen!
Klopt, ik speel met alleen maar prutsers + 1 trainee + 1 goede reservequote:
En toen was ik je even kwijt. Laat ik mijn vraag opnieuw stellenquote:Op woensdag 12 september 2007 09:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want de winstmarges die je behaalt met dat leiderschap icm pic en mots is verwaarloosbaar tov de daling in training omdat je maar een matig coach hebt. Neem van mij aan, leg je focus op trainen en winst maken, dan zit je sneller in VI dan wanneer je eerst naar een coach gaat kijken. Ik heb het t/m 3 seizoenen terug altijd weten te redden met een goed coach/slecht leiderschap (in het begin redelijk coach ntk).
Hehe ik met nog minder en een nieuwe tactiekquote:Op woensdag 12 september 2007 14:32 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt, ik speel met alleen maar prutsers + 1 trainee + 1 goede reserve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |