Tenzij je het moet doen zodat de rest niet dood vriest?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:05 schreef Netsplitter het volgende:
Sporen doe je nooit wanneer je jezelf in de hens steekt....![]()
euh, nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef MasthaX het volgende:
fotosoep?
"Wat doe jij voor je werk?"quote:Op woensdag 5 september 2007 20:11 schreef SpecialK het volgende:
Jezelf in de fik steken is idd iets wat je moet overlaten aan professionals.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
euh, nee.
dat van die monnik is echt gebeurd.
Weet 't precieze verhaal niet meer.
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:29 schreef Bas321 het volgende:
Op de camping in Renesse dit jaar hebben twee gasten de haren van een meisje in de hens gestoken![]()
De beste man zou het zeker niet koud hebben gehad nadat hij zichzelf in de hens had gestoken, dus hij had zich niet zo moeten aanstellen.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Seneca het volgende:
in je warme kamer
Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zagquote:Op woensdag 5 september 2007 20:32 schreef Seneca het volgende:
Makkelijk oordelen he, zo vanachter je computertje, in je warme kamer, met je Nederlands paspoort
Die man is meerdere keren belazerd en alles kwijtgeraakt, zou wel eens willen weten of jij ook zo stoer zou zijn in die situatie.
Meh, ik heb al notes gekregen voor minder erge dingen. Ik weet niet wat jullie schaal van ranzigheid is. Ik ben imho veel gewend, als weblogger eindig je soms bij sites waar je eigenlijk liever niet wilt komenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Noem je dit schokkend? Onthoofden ofzo, dat is ongeveer schokkend te noemen
Daar gaven ze geen webcamshows wegquote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben ook genoeg gewend dankzij Ogrish
Tsja en dat is dan weer het nadeel van mensen die het niet doen, huhquote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, mijn opa is al zijn bezittingen tijdens de Japanse occupatie kwijtgeraakt, enige overlevende van zijn familie (heeft zijn eigen broer gevonden in de jungle, 2 weken na diens dood. Tien maal raden hoe het lichaam eruit zag). Moesten in Nederland helemaal opnieuw beginnen, en hadden last van discriminatie omdat mijn moeder "inheems" was. Niet dat hij zich in de hens heeft gestoken, of er ook ooit aan dacht. En nu profiteer ik daar van als diens kleinzoon. Met wilskracht kom je er wel.
Maar eh, wat zijn jullie snel aangebrand! OLOLOLOLOLOLOL![]()
![]()
![]()
![]()
PS: verbrand haar stinkt, net als verbrande mieren
Doet me overigens denken aan die medestudent van me die ooit eens zijn schaamhaar in hens zette
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |