hij is ge'hercremeerd'.. alleen zn hart is overgeblevenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef Saekerhett het volgende:
Zou die na die tijd begraven of verder gecremeerd worden?
quote:After his death, his body was recremated. During the cremation, his shrunken heart still remained intact.[41] It was thenceforth considered holy and placed in the care of the Reserve Bank of Vietnam. The intact heart relic[42] was taken to be a symbol of compassion and Thich Quang Duc has subsequently been revered by Vietnamese Buddhists as a bodhisattva and accordingly is often referred to in Vietnamese as Bồ Tát Thích Quảng Đức.[1]
Och arme.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
best smakeloos dat die foto voor een album wordt misbruikt..
Ik ben helemaal geen piano.quote:
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Noem je dit schokkend? Onthoofden ofzo, dat is ongeveer schokkend te noemen
Ook lekkere botte messen gebruiken ze altijdquote:Op donderdag 6 september 2007 22:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ja
Vooral van die hele duidelijke filmpjes met goed beeld.. Als ze dan zn kop eraf gaan snijden gaat ie eerst nog tegenstribbelen enzo, en dan helemaal moeite om door dat bot heen te komen.En als ze klaar zijn willen ze het hoofd op de rug leggen, maar dat lukt meestal niet. Dan rolt die kopf er gewoon weer af.
HAHAHAHA
Nepalese? wasda? Ik wil zien!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook lekkere botte messen gebruiken ze altijdHeb je die Nepalese gezien? Snijdt ie ff zn strot door, laat ie m daar liggen 'piepen', en dan snijdt ie vrolijk verder
En dan 10 vn zn maten stuk voor stuk afgeknald..
[afbeelding]
ja want er is altijd wel iemand op de wereld die het slechter heeft. wat een slap argumentquote:Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Kritski het volgende:
Zolang er Afrikanen zijn die 5 uur moeten lopen voor 4 druppels water en vervolgens een vredige hongerdood sterven, vind ik deze Roemeen een laffe hond. Temeer omdat 'ie dit voor de ogen van z'n kinderen doet. Ik had hem nogmaals overgoten met benzine en compleet af laten fakkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |