Ruud nomineerde Bart en Bianca
Karin nomineerde Martin en Tara
Bart nomineerde Willem en Tara
Maurice nomineerde Martin en Willem
Sabine nomineerde Karin en Willem
Willem nomineerde Karin en Bianca
Bianca nomineerde Tara en Martin
Martin nomineerde Willem en Bart
Tara nomineerde Bart en Karin
Dat leidde tot de totaalscore aan stemmen:
Willem 4x
Martin 3x
Tara 3x
Karin 3x
Bart 3x
Bianca 2x
Ruud -
Sabine -
Maurice -
De tweede nominatieronde leverde op:
Ruud nomineerde Karin en Sabine
Karin nomineerde Bart en Sabine
Bart nomineerde Mona en Bianca
Mona nomineerde Maurice en Bianca
Maurice nomineerde Sabine en Bart
Sabine nomineerde Maurice en Karin
Willem nomineerde Sabine en Bart
Bianca nomineerde Sabine en Bart
Dat leidde tot de totaalscore aan stemmen:
Sabine 5x
Bart 4x
Maurice 2x
Karin 2x
Bianca 2x
Mona 1x
Willem -
Ruud -
Het valt op dat de personen die vorige keer op Bart hadden gestemd, nu of weg zijn, of op anderen gestemd hebben (Ruud). Bart heeft zijn nominatie dus te danken aan mensen die allemaal voor het eerst op hem stemmen.
Datzelfde geldt voor Sabine: let op het opvallende feit dat ze vorige keer niet één stem kreeg, en nu wel 5!
Gewoon even ter informatie
de alpha en de beta bleven buiten schot (zoals voorspeld)
Weathergirl, dank voor je uitwerking Opvallend om te zien hoe Sabine in een keer gestegen is met stip...Ze heeft het een beetje hoog in de bol gekregen laat maar zeggen
quote:
op 10-18-1999 om 09:17 PM schreef Hunter het volgende:
Kamp S/B/M 10 stemmen
Kamp K/B/M 6 stemmende alpha en de beta bleven buiten schot (zoals voorspeld)
Dan heeft het kamp Karin/Bianca/Maurice het slimmer gespeeld die hebben volgens mij krijgsraad gehouden.
Dit las ik bij V.
Bianca heeft zoveel last van de kou dat ze het dekbed tot over haar neus optrekt. Alleen haar ogen komen er nog bovenuit. Karin krijgt medelijden en nodigt haar uit bij haar en Maurice onder het dekbed. Bianca laat zich dit niet tweemaal zeggen. Giechelend trekken ze de dekbedden over hun hoofd. Wat hebben die drie toch te bespreken? Het is in ieder geval heel gezellig, want ze lachen wat af.
Ze hebben hun stemmen beter laten tellen
Of zou het toch toeval zijn.
Ruud
Opvallend...: De enige stem op Mona kwam van Bart. Het vriendinnetje van zijn vriendinnetje dus!
quote:
op 10-18-1999 om 09:26 PM schreef Shadow het volgende:
Dan heeft het kamp Karin/Bianca/Maurice het slimmer gespeeld die hebben volgens mij krijgsraad gehouden.
Dit las ik bij V.Bianca heeft zoveel last van de kou dat ze het dekbed tot over haar neus optrekt. Alleen haar ogen komen er nog bovenuit. Karin krijgt medelijden en nodigt haar uit bij haar en Maurice onder het dekbed. Bianca laat zich dit niet tweemaal zeggen. Giechelend trekken ze de dekbedden over hun hoofd. Wat hebben die drie toch te bespreken? Het is in ieder geval heel gezellig, want ze lachen wat af.
Dit was dus NADAT ze genomineerd hadden (de nominaties vonden namelijk zaterdag al plaats, de uitslag kwam vandaag). Hoogstens kunnen ze al giechelend tot de conclusie zijn gekomen dat ze op precies dezelfden hebben gestemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |