En dus kom je er niet op.quote:Hé da's lang geleden dat ik een..... een.. hoe heet dat beest een ehm.. een..nggg... een...![]()
Nee het was geen lemmingquote:Op woensdag 5 september 2007 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeie lemming
Zó slecht kan ik dus painten, hij lijkt niet eens op dat beest wat ik heb getekendquote:Op woensdag 5 september 2007 15:36 schreef Greys het volgende:
Lassie zat in het struikgewas? Wel ff zijn handtekening gevraagd?
Lassie met gel in zn haarquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Thieske het volgende:
Dat was een egel.
Je caps staat aan; óf je houdt shift ingedruktquote:Op woensdag 5 september 2007 16:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ VERANDERDE MIJN QUOTE MET HET WOORD CUM!!11 WANT DAT BETEKENT SPERMA!1
Nee hij had geen vacht ofzoquote:Op woensdag 5 september 2007 16:39 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Ik denk dat het een hond was?
was het een soort van schildpad zonder schild?quote:Op woensdag 5 september 2007 16:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee hij had geen vacht ofzo
Was wel net zo groot als een hond ongeveer, maar dan iets kleiner.
Nee, en ook geen Gollumquote:Op woensdag 5 september 2007 17:07 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
was het een soort van schildpad zonder schild?
Nu ben ik wel 16 en dus een puber maar deze opmerking vind ík zelfs kinderachtigquote:Op woensdag 5 september 2007 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Klacht: Ergens niet op komen <- ja leuke woordspeling voor de pubers onder ons hahaha![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu ben ik wel 16 en dus een puber maar deze opmerking vind ík zelfs kinderachtighoe oud ben je nou ?
Maarja idd heel irritant .... punt waar 2 wegen bij elkaar komen -> kruispunt
ding waar je je spullen in doet op school -> kluisje
etc etc etc etc.
Drugs are bad, Mmmkay?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu ben ik wel 16 en dus een puber maar deze opmerking vind ík zelfs kinderachtighoe oud ben je nou ?
Maarja idd heel irritant .... punt waar 2 wegen bij elkaar komen -> kruispunt
ding waar je je spullen in doet op school -> kluisje
etc etc etc etc.
vibrator???quote:Op woensdag 5 september 2007 17:26 schreef Liefste. het volgende:
Dat is irritant! En ja dat heb ik ook heel vaak. Vooral jammerlijk als ik een spannend verhaal wil vertellen met het voorwerp waar ik niet op kan komen in de hoofdrol.
ohh toch meer een fan van je vingers?quote:
Geef maar gewoon toe hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |