Helderse school verbiedt schoolagenda'sDuidelijk?
![]()
Jammer dat dit het enige probleem is dat behandeld wordt. Wist tot gisteren niet dat dit van kracht was, maar ja dat is dan nog wel 1 van de weinige problemen.
Het was de mooie gedachte om 1 t/m 3 (Etty, Nieuwediep) en 4 t/m 6 (Molenplein) bij elkaar te gooien, wat nu geresulteerd is een enorme teringzooi. Leuke is dat de mediatheek, lab + een normale plaza nog in aanbouw zijn
![]()
Er zijn niet eens verdomme computers beschikbaar. Niet dat die spectaculair goed zijn, maar iets is beter dan niets
![]()
.
Dan maken ze nog is van die pauperroosters
![]()
, in mijn geval heb ik dan 10 tussenuren (ook omdat ik een vak al afgesloten heb.. ja ik ben blijvenzitten
![]()
). Wij (de leerlingen dus en dan dus voornamelijk die van het Molenplein komen) zijn niet de enige die het probleem zien maar dus ook de leraren.
Die zich groot houden met de gedachte dat het over een tijdje wel goed gaat komen
![]()
.
Het mooiste is dat onze directeur, de o-zo wijze meneer Talsema, z'n poot stijf houdt en doet alsof er niets aan de hand is. Talsema had beter een functie in het leger had kunnen hebben, waar hij mensen had mogen commanderen.
De orginele namen waren Peil10, 20, 30 en 40, maar dat werd tegen geprotesteerd (¤10.000 euro verspild aan een reclamebureau, voor die namen
![]()
). Nu is het Lyceum aan Zee (en nog een aantal andere) geworden
Samenvatting voor de mensen die te lui zijn om het te lezen: De mongolen die deze school besturen zorgen er voor dat mijn school naar de paupers gaat
![]()
.