Contradictio in terminis ...quote:
joh?quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef mrdjey het volgende:
je bent er zelf ook 1 geweest.
Ik snap sowieso niet wat studenten in de lift te zoeken hebben. Als je gehandicapt bent of zo dan vind ik het prima, maar van die studenten die 10 minuten op de lift wachten om vervolgens naar de 1ste verdieping te gaan die zou ik met liefde wurgen. Ga gewoon lopen of zo.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef Nemesish3d het volgende:
die zich ontzettend cool voelen dat ze nu op een HBO opleiding zitten, en ontzettend luidruchtig praten en super baldadig zijn. Donder op, het eerste half jaar kan ik amper de lift inkomen zoveel eerste jaars zijn er. Pas na een half jaar komen de meeste erachter dat ze te dom zijn om te kunnen blijven en rotten dan pas weer op.
Klacht: eerste jaars hbo studenten![]()
kdoe informaticaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Laat ze, zo deed je zelf ook. En kijk naar de zonnige kant van het verhaal, verse studentes
doe es ff normaal zeg, ik ga echt niet elke keer naar de 8e verdieping lopen. En wat van die lekkere meiden die altijd naar de 14e lopen? kun je ze niet aandoen, gaan ze stinken en vind ik ze niet aantrekkelijk meerquote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat studenten in de lift te zoeken hebben. Als je gehandicapt bent of zo dan vind ik het prima, maar van die studenten die 10 minuten op de lift wachten om vervolgens naar de 1ste verdieping te gaan die zou ik met liefde wurgen. Ga gewoon lopen of zo.
Liften alleen voor personeel lijkt me een veel betere regeling.
hvaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
je zit toch niet op de HAN he?![]()
en als ze met de lift gaan worden ze dik en open je daar weer eenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
doe es ff normaal zeg, ik ga echt niet elke keer naar de 8e verdieping lopen. En wat van die lekkere meiden die altijd naar de 14e lopen? kun je ze niet aandoen, gaan ze stinken en vind ik ze niet aantrekkelijk meer![]()
aan de kapitel straatquote:Op woensdag 5 september 2007 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
je zit toch niet op de HAN he?![]()
ik ook, gekregen van een vriend van mij die daar zitquote:
Ach gut, je zou ' es bewegenquote:Op woensdag 5 september 2007 10:56 schreef Nemesish3d het volgende:
die zich ontzettend cool voelen dat ze nu op een HBO opleiding zitten, en ontzettend luidruchtig praten en super baldadig zijn. Donder op, het eerste half jaar kan ik amper de lift inkomen zoveel eerste jaars zijn er. Pas na een half jaar komen de meeste erachter dat ze te dom zijn om te kunnen blijven en rotten dan pas weer op.
Klacht: eerste jaars hbo studenten![]()
Ik zit in Rotterdam(HRO)en heb soms wel eens les op de 11e verdieping, ja ehe noem me lui, maar dat ga ik mooi niet lopen!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat studenten in de lift te zoeken hebben. Als je gehandicapt bent of zo dan vind ik het prima, maar van die studenten die 10 minuten op de lift wachten om vervolgens naar de 1ste verdieping te gaan die zou ik met liefde wurgen. Ga gewoon lopen of zo.
Liften alleen voor personeel lijkt me een veel betere regeling.
Je bent luiquote:Op woensdag 5 september 2007 11:44 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ik zit in Rotterdam(HRO)en heb soms wel eens les op de 11e verdieping, ja ehe noem me lui, maar dat ga ik mooi niet lopen!
Ben sinds kort 2e jaars, maar kan me niet herrineren dat ik vroeger extreem luiddruchtig of baldadig was...
Lopen is goed voor je gezondheid, ik werk op de 7de verdieping en neem ook de trap. En over lekkere meiden kunnen we weer een andere discussie beginnen, want die snolletjes die op het gemiddelde HBO rondlopen verdienen de naam lekker niet eens...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:21 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
doe es ff normaal zeg, ik ga echt niet elke keer naar de 8e verdieping lopen. En wat van die lekkere meiden die altijd naar de 14e lopen? kun je ze niet aandoen, gaan ze stinken en vind ik ze niet aantrekkelijk meer![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je bent lui![]()
[..]
Lopen is goed voor je gezondheid, ik werk op de 7de verdieping en neem ook de trap. En over lekkere meiden kunnen we weer een andere discussie beginnen, want die snolletjes die op het gemiddelde HBO rondlopen verdienen de naam lekker niet eens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |