abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52955272
Sta nu al 88 maanden daarzo ingeschreven als woningzoekende in de randstad. (dat is dus ruim 7jaar)

Heb "starters-voorrang"

En nog steeds al ik reageer op een huis/appartement sta ik alsnog als 385'ste op de lijst (geen verzonnen cijfers)

Klacht: Woonzicht.nl en wonen in de Randstad

Ga het huis uit als ik met pensioen ga als het zo door gaat.........
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_52955309
Waarom zou je in godsnaam in de randstad willen wonen?
Gr. Gr.
  woensdag 5 september 2007 @ 10:49:15 #3
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_52955322
Randstad

Geef mij maar Brabant
www.wildpianoz.nl Wild Pianoz Show.
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_52956552
Brabant

Geef mij maar Randstad
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_52956620
Randstad

Geef mij maar Brabant
  woensdag 5 september 2007 @ 11:48:22 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52956762
whehe, de randstad heb na 3 maanden wachten een eensgezinswoning met tuin en oprit, Limburg is zo gek nog niet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_52956850
Startersvoorrang

Alsof dat opweegt tegen al die josti's, gehandicapten, bejaarden, tokkie's en sloopwoningbewoners met voorrang

( )

Desalniettemin, 7 jaar is wel erg lang
pi_52958863
En je weet zeker dat je op de goede woningen reageert? Als alleenstaande starter ga je natuurlijk nooit een eengezinswoning met 4 slaapkamers en royale tuin krijgen...

Reageer je wel goed: da's kut dan...

Zoals al eerder gezegd: Lang Leve Brabant (waar het maar 4 jaar duurt voor je iets hebt, of je moet accoord gaan met een kleine k*tstudio)...
pi_52960444
Brabant
Randstad

Geef mij maar Groningen
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_52975992
Brabant, Limburg
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_52976066
damn he.. wij ( ik en vriendje) waren geschrokken van de cijfers in amsterdam.. hoelang je wel nie moet wachte.

na 88 maanden heb je toch wel ingedacht dat je misschien een huis kan gaan kopen..

nja.. iig hebben wij dat al besloten na 7 maanden

succes!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')