Nee.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:44 schreef Thetallguy het volgende:
Zorg dat je zelf ook stinkt
Ik zie alleen maar 'echte liefde' en 'verleid elke vrouw'.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef wadgem het volgende:
Ads door Google bij dit topic:
Vrouw
Ontmoet de perfecte vrouw en geniet van een unieke relatie.
Die van telsell?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:54 schreef Bas321 het volgende:
Dikke mensen moeten verplicht een bootcamp doen, als het niet lukt, automatisch de doodstraf.
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef Herald het volgende:
TS is een ongevoelige persoon die geen rekening houdt met de chronisch zieken. Spotten met een schildklier aandoening is totaal not done zeker niet als je daardoor ook nog eens overmatig gaat transpireren. Daar kan dat meisje ook niks aan doen. Jij bent vast ook zo'n bullebak die dikke mensen nawijst bij de McDonalds met opmerkingen als "ze vreten het er zelf aan" terwijl mensen met grote botten ook best een McSalad mogen bestellen.
Jaquote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef wadgem het volgende:
Maar heb je d'r nou geneukt of niet?
Vond je het moeilijk om je psychisch los te rukken van dat meisje en op te staan om weg te lopen zonder dat je haar daar een rotgevoel mee gaf?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef Bas321 het volgende:
En ze ging precies naast me zitten, terwijl aan de overkant ook nog 2 stoeltjes vrij waren. Ik ben maar opgestaan, weggelopen en ergens anders gaan zitten.
Dan kom je dikke zwetende zakenvrouwen in pak tegen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
Reis 1e klas.
Boeien.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:03 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Vond je het moeilijk om je psychisch los te rukken van dat meisje en op te staan om weg te lopen zonder dat je haar daar een rotgevoel mee gaf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |