dan had ik al 100 keer dood moeten zijn.. oh well.. speaking beyond the gravequote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je ruften inhoudt krijgt dat dezelfde werking als je je nies inhoudt.
Bij niezen hersenbloeding. Bij ruften ontploft binnen 2 uur je darm.
je vergeet acute aids en cholera.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je ruften inhoudt krijgt dat dezelfde werking als je je nies inhoudt.
Bij niezen hersenbloeding. Bij ruften ontploft binnen 2 uur je darm.
Zacht ken ik ze wel laten, maar het probleem is juist dat zachte scheten het ergste stinken ....quote:Op woensdag 5 september 2007 09:21 schreef Kreupelhout het volgende:
Mooie gelegenheid om je sluitspier te trainen, zodat je ze ook zacht kunt laten.
Busje luchtverfrisser heb je toch wel bij de hand??
Zolang mensen niet doorhebben wie de afzender is..quote:Op woensdag 5 september 2007 09:39 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Zacht ken ik ze wel laten, maar het probleem is juist dat zachte scheten het ergste stinken ....
Stel je eens voor! Dan mag je mee naar het burgemeesterkeldertje.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:56 schreef gammapooka het volgende:
(Stel je voor dat de burgemeester voorbij komt)
Heh, valt niet op als er iemand voorbij loopt en in 1 keer komt een hele walm ze tegemoed.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Greavous het volgende:
[..]
Zolang mensen niet doorhebben wie de afzender is..![]()
Misschien moet je ff poepen ?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:49 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Heh, valt niet op als er iemand voorbij loopt en in 1 keer komt een hele walm ze tegemoed.
Als eerste kijken ze naar mij natuurlijk
Im eerste instantie zou ik zeggen, "He goed idee".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |