quote:
Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Noin het volgende:In mijn vacantie merk ik het volgende:
Als ik gewoon uit bed kom als ik uitgeslapen ben, en naar bed ga als ik moe ben loopt het zo:
Ik slaap 9 uur, kom uit bed, doe dit doe dat, dan na een uur of 18 word ik moe (maar wel ontspannen-moe) en ga ik slapen.
Werkt perfect !
Echter, dit houdt in dat mijn dag 27 uur duurt. Dit is mijn perfecte ritme.
Wat er in de huidige maatschappij met me gebrut is het volgend:
Ik moet naar bed, want morgen moet ik er vroeg uit. Dus ik lig op bed, maar ben nog niet moe. Ga van alles liggen draaien en bedenken tot ik in slaap val. Dan wordt ik te vroeg wakker omdat ik niet uitgeslapen ben. Moet werken, ben de hele dag moe. s'Avonds kan ik me wat ontspannen en fleur ik helemaal op. Om 22.00 zou ik eigenlijk uiterlijk naar bed moeten want ik moet er om 5.45 weer uit. En om 23.30 lig ik nog naar het plafond te staren.
Sterker nog, als ze smiddags een bed voor me klaar zouden zetten op werk zou ik zo in slaap kunnen vallen.
En om 21.00h ben ik klaarwakker.
Klote wekkers.
Ik wil dagen van 27 uur !!!!
Nou wat hij zegt!
Als er flexibele werktijden zouden komen, zou de mens gezonder zijn, dus werken naar je eigen klokje, en oke zelfde uren als altijd maar als jij beter functioneert rond 13 uur tot s'avonds so be it..
Kantines in de kantoren maar uitbreiden met lekkere maaltijden voor in de avonduren oid..
In feite kan dit ook een oorzaak zijn voor bv ongelukken op de weg, mensen zijn uit hun ritme, niet elk mens is hetzelfde nml.
Ik ben rond 9 smorgens net een beetje wakker, maar daarvoor ben ik net een zombie...alles automatische piloot...
Ik moest vroeger al om half zeven opstaan voor die kutschool..walgelijk vond ik dat en ergens ook absurd, wie heeft dit bedacht?
Fuck that person!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!