quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Moussie, mogen we je woonplaats weten?
Dan kunnen we je in het lijstje zetten en ook het meenemen in ons 'vervoersschema'
Oe super moussy daar gaan ze erg blij mee zijn als je zou willen spittenquote:Op donderdag 6 september 2007 15:42 schreef moussy het volgende:
[..]
Nét gelezen. Ik heb nog 2 kunststof hondenmanden en volgens mij een rieten én als ik verder ga spitten ook nog wel een knaagdierenhok of zo.
Tussen de 200 en 450 euro zie ik ze staan op Marktplaats. Why?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Weet iemand hoe duur een Heilige Birmaan doorgaans is? Ongeveer, enzo.
Tot straks babe!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....weer thuis.
Tussen de bedrijven door ff gespiekt en het gaat echt super he?![]()
Nu eerst koken en eten enzo...tot straks!![]()
In een asieltopic moeten we natuurlijk geen reclame gaan zitten maken voor raskatten he!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Britse Korthaartjes zij ook errug leuk en lief en mooi enzo![]()
Voor slechts ¤400 heb je al zo'n gekke wolbol in je huis![]()
Nu echt koken...doeiiii![]()
Oi in mijn bericht stond Rijnmond. Dat komt hierdoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Staat alleen wel Roermond lol, vaag.
Maar als er dan TOCH eentje in een asiel zit....quote:Op donderdag 6 september 2007 17:50 schreef purplerose het volgende:
Vindt die exotic poesjes toch altijd een bietje zielig, ze worden gefokt voor platte snoet waar ze ademhalingsproblemen van kunnen krijgen
GMTAquote:Op donderdag 6 september 2007 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als er dan TOCH eentje in een asiel zit....
Ik zou er ook nimmer een paar honderd euro voor betalen, omdat je dan alleen maar die fok stimuleert van die broodfokkers. Bah. Maar eentje uit een asiel redden is weer wat anders natuurlijk
Hehe kijk hem zittenquote:Op donderdag 6 september 2007 14:35 schreef Greys het volgende:
Bink vraagt zich af waarom die emmers met koekjes toch dicht blijven..... En die andere 2 dozen met emmers blijven ook al dicht...
[afbeelding]
YaY voor meneer Conleche!quote:Op donderdag 6 september 2007 17:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb meneer Conleche zover gekregen dat ie ook wat doneert. Of ik het ff wil voorschieten, want hij heeft z'n bankpas niet bij de hand........(verder is het een schat hoor; hij laat al iedere maand automatisch overschrijven naar de wspa, je weet wel, van die ellendige beren-spot).
O ja de foto van Bink tussen de emmers:![]()
tof van jullie dat het toch op FP mocht komenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hehe kijk hem zitten![]()
Tof van Starink.
Daar doe ik het niet voorquote:Op donderdag 6 september 2007 18:09 schreef purplerose het volgende:
Meneer Ingetje leek toch op Meneer Greys?
Er staat er eentje in mijn fobo, samen met ons hondje.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
YaY voor meneer Conleche!
Hebben we ook een pic van die meneer zodat we ff kunnen kijken of die net zo smakelijk is als meneer greys en meneer Ingetje![]()
spiekt: ook niet onsmakelijkquote:Op donderdag 6 september 2007 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Er staat er eentje in mijn fobo, samen met ons hondje.
Maar géén Eddie Vedderquote:Op donderdag 6 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
spiekt: ook niet onsmakelijk![]()
![]()
Ik googelde die Eddie net even, (kende hem niet zo van gezichtquote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Neeeeee, zover is die ook weer niet nee
sjucht ende glijEddie
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
Neeeeee, zover is die ook weer niet nee
sjucht ende glijEddie
Ja de eerste keer zat ik echt zo vanquote:Op donderdag 6 september 2007 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik googelde die Eddie net even, (kende hem niet zo van gezicht). Anyway: jouw B&H topic komt als 2e tevoorschijn
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb mn zusje een link naar t asiel van Beilen gedaan, dag Birmaan![]()
![]()
Valt het op?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker manipulatief ding ben de toch ook. JIJ wil een kat en wel een Birmaan en nu wil opeens je zusje de kat
Die kan zeggen: ja, hallo... Kay heeft al twee konijnen en nu wil ik een kat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |