Hoe kan je nou meer afschrijvingen hebben dan bijschrijvingen? Wat doe je met ons geld?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:55 schreef Greys het volgende:
Wacht anders nog heel eventjesMaar als het niet in die hele lijst staat, waar alle bij- en afschrijvingen staan (meestal veeeeeeeeul meer afschrijvingen dan bijschrijvingen, tenminste in mijn geval, ghehe) dan is het waarschijnlijk niet gelukt. Staat het daar echt niet bij? We houden morgen gewoon nog ff de rekening in de gaten joh, komt goed
Ingetje!
Hahaha pipo, op mijn privé rekening he! Op de asielrekening heb ik niet één afschrijving uiteraardquote:Op woensdag 5 september 2007 16:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan je nou meer afschrijvingen hebben dan bijschrijvingen? Wat doe je met ons geld?
Maar ik wacht idd ff
Fe203 heeft de grote auto waar lengte dingen in kunnen zoals de partytent en de zwembadjesquote:Op woensdag 5 september 2007 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha pipo, op mijn privé rekening he! Op de asielrekening heb ik niet één afschrijving uiteraard(Overigens mogen Ingetje en Purple dat ook nog controleren als we klaar zijn, ElisaB controleert hem ook hebben we afgesproken). Weet wel dat je dat niet bedoelde, maar het is altijd goed om dat in dit topic ook weer even te zeggen
Purple! Ingetje!
Ik moet eerst nog een grotere auto regelen Purple, want ik wil bv best aanstaande zaterdagmiddag naar Vianen om het zwembadje op te halen bij Anubis, maar die past ECHT niet in de SmartDus ik moet daar even mijn hoofd over gaan breken, ga ik vanavond ff overleggen of Meneer Greys daar nog een idee over heeft (die heeft een oud sportwagentje waar het ook niet in past, en in onze heule oude kever past het zwembadje ook niet). Fijn he
Ik MOET zelfs met Fe rondcrossen, mag alleen verder nergens aanzittenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Purple![]()
Welkom in het land der levenden![]()
Willen jij en FE nog wat niet gezellig richting Z-O NL touren dan?
Beloof je hem gewoon een knus nachtje op je bank en 1 biertje![]()
En Greys...ik vertrouw je blindelings wat betreft die rekening heur.
Als je nou de 22e plotseling wel met een nieuwe grote stationcar aankomt die op jouw naam staat, dan ga ik wel ff achter m'n oortjes krabben![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh...en Pruttel...ik sta nog niet in de OP als rijder![]()
Kan ik dat zelf aanpassen in de Wiki? Edit:![]()
Ja, lach er maar om...maar me erbij zetten ho maarquote:
En dat Ingetje er niet van kon slapen is ook best logischquote:Op woensdag 5 september 2007 18:46 schreef purplerose het volgende:
Als ik thuiskom zet ik je erbij goed?
Nah, was toch een prima gesprek gister?Muhahahahahahahahaaaaaaaa
en piemols zijn nou eenmaal erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |