Mr. Bourne had een spier in zijn nek verrekt... Teveel wanking!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:19 schreef Schijtgeit het volgende:
Ok, ik heb Jensen gezien net, maar wat is omhoog met die Matt Damon, ik heb em niet 1 keer z'n hand achter z'n hoofd zien wegdoen. ja, hij deed de ene hand weg, en toen ging de andere er weer achter.
Om nerveus van te worden.
Toen heb ik ook maar op de uit knop gedrukt, wat een vies wijf is het tochquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb Jensen vanmiddag nog gezien.. Met die zwarte vrouw uit de Gouden Kooi
Fokkers staan bekend om overal tegenaan te bashenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Dibble het volgende:
wordt er nou elke avond een Jensen-bash topic geopend?
Eeeuuhm, als je de OP leest dan is het toch vrij duidelijk dat dit geen Jensen bash-topic is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Dibble het volgende:
wordt er nou elke avond een Jensen-bash topic geopend?
Damned, nu zie ik het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 00:08 schreef Herald het volgende:
[..]sinds wanneer ben jij weer zwart?
Opnieuw lid worden dan maar héquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef Schijtgeit het volgende:
JENSUUUHHH
Wanneer begint dat weer? Ik heb mijn Veronica-gids opgezegd omdat ik in een recessie zat.
Klacht: ik heb geen gids.
² Wat een debiel is die vent zegquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef Nega het volgende:
Klacht: Jensen is een mongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |