Idd, wat een fucking onzin zegquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef sexymofo het volgende:
klagerts die zelf meedoen aan hetgeen waar zo over klagen
KetNewb. Als je er last van hebt druk je gewoon even op ESCAPE..........quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef nlboy het volgende:
Sinds kort hebben een aantal fokkers de FOK!games Wii are 3 webicon. Ik stoor me daar aan, omdat het zo snel knippert en nu lijkt het wel dat ik tot de kuddedieren behoor (veel mensen hebben 'm ook).
[afbeelding]
![]()
Mijn klacht: Kies eens een orgineel webicon uit!
FOK!games is top, alleen het webicon stoort me![]()
idemquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik doe daar niet aan mee he!
M'n eigen icon is veel te tof.
Mensen die een Wii hebben en nog steeds wachten op een topperquote:
zoals ikquote:Op woensdag 5 september 2007 07:47 schreef Slappy het volgende:
[..]
Mensen die een Wii hebben en nog steeds wachten op een topper![]()
Mensen die alles krijgen van papa en geen besef hebben van de waarde van geld.quote:
wat heb jij toch tegen kaasquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef sexymofo het volgende:
klagerts die zelf meedoen aan hetgeen waar zo over klagen
Vriendjespolitiek doet een willekeurig getal niet aan en die kutn00b, tja dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:38 schreef thedude0 het volgende:
ik wil gewoon die kut console winnen, al wordt het waarschijnlijk weer een gevalletje vriendjespolitiek of gaat er een of andere kutnoob met 2 posts op het forum die console in huis halen
Kaas!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek doet een willekeurig getal niet aan en die kutn00b, tja dat zou zomaar eens kunnen.
Dit topic is overigens niet slim TS er is vast wel iemand die nu ook een icoontje neemt en dan heb jij weer een beetje minder kans
Idd, dit topic is net een hoop stront waar de vliegen zich blijkbaar tot voelen aangetrokkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:06 schreef EricG het volgende:
Whehe nu staan er 6 achter elkaar.
Wat een onzinvergelijking.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:57 schreef Linkmiegel het volgende:
Die mensen die die avatar hebben zijn vast ook van die mensen die mailtjes á la: 'stuur dit mailtje door naar 100 mensen en krijg een ipod' meteen doorsturen
Ik krijg dat soort mailtjes toch nooit en al zou ik ze krijgen dan klik ik alleen op SPAM rapporteren en klaar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:57 schreef Linkmiegel het volgende:
Die mensen die die avatar hebben zijn vast ook van die mensen die mailtjes á la: 'stuur dit mailtje door naar 100 mensen en krijg een ipod' meteen doorsturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |