Zegt toch gernoeg ?quote:Profiel: Johan Derksen.
'Provo tussen de profs'
Uitzending: woensdag 5 september 2007, 22.50 uur op Nederland 2
Het leven is niet barmhartig geweest voor Mister Voetbal Johan Derksen. Hij had een zware jeugd en hij verloor zijn eerste vrouw. Profiel schetst een portret van deze provocerende voetbalanalist (RTL, Voetbal Insite) en hoofdredacteur van Voetbal International.
Aan het woord komen o.a.: Kees Jansma, ex-voetballer René van der Gijp en Volkskrant sportjournalist Paul Onkenhout.
Ik ga zeker kijkenquote:Profiel: Johan Derksen.
'Provo tussen de profs'
Uitzending: woensdag 5 september 2007, 22.50 uur op Nederland 2
Het leven is niet barmhartig geweest voor Mister Voetbal Johan Derksen. Hij had een zware jeugd en hij verloor zijn eerste vrouw. Profiel schetst een portret van deze provocerende voetbalanalist (RTL, Voetbal Insite) en hoofdredacteur van Voetbal International.
Aan het woord komen o.a.: Kees Jansma, ex-voetballer René van der Gijp en Volkskrant sportjournalist Paul Onkenhout.
Bedanktquote:
Voor de mensen die er niet bekend mee zijn, Johan Derksen is lang verdachte geweest na de dood van zijn vrouw, die dood onderaan de trap gevonden werd. Huwelijk liep niet lekker, maar de Snor had een alibi.quote:Het leven is niet barmhartig geweest voor Mister Voetbal Johan Derksen. Hij had een zware jeugd en hij verloor zijn eerste vrouw.
1 van de slechtste films ooit in NL gemaakt dus wat wil je ermee zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Vet hard komt ook morgen.
Kranten uit die periode, veelal regionaal.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron?
quote:Tot slot nog even over het discussie programma Voetbal Insite. U verschijnt daarmee elke week op televisie. Heeft u daar zo'n behoefte aan?
"Nee."
Waarom zit u er dan?
"Om mijn alimentatie te verdienen. Je denkt toch niet dat ik er voor Jan Lul ga zitten. Het is puur werk. Ik zit daar om mijn mening te geven. Vijf minuten van te voren kom ik aan en vijf minuten na de uitzending ga ik naar huis. Niks bijzonders."
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kranten uit die periode, veelal regionaal.
Nog een paar quotes uit een interview met Johan Derksen door een muziekblad:
[..]
![]()
mooi tochquote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nog een paar quotes uit een interview met Johan Derksen door een muziekblad:
[..]
![]()
Daar heb ik natuurlijk niks aan he.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:15 schreef paultjuhhh het volgende:
JD is een held
JD is mijn leven
Amen
Weinig pretentieus, droogkloot? Allemaal fake, hij houdt gewoon een typetje in stand, zielig figuur.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:11 schreef knnth het volgende:
[..]
mooi tochweinig pretentieus, gewoon zeggen dat je 't om 't geld doet, heerlijk, zo'n droogkloot.
af en toe kan het een enorme eikel zijn, maar vaker nog is hij vermakelijk.
Denk dat nog wel wat heb liggen, als de kwaliteit goed is, zal ik het scannen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk niks aan he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |