Inderdaad. En geen een persoon die wat tegen die twee gasten zegt, dan vraag ik mij af... hoe ver kan je als maatschappij nog zakken. Een chauffeur die koffie gaat drinken, en medereizigers die hun bek houden en doen alsof het de schuld van de chauffeur is. verdomd kutland.. Iedereen schijtensbang dat die twee wel eens boos zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Ravage het volgende:
Dus omdat die jongens er niet uit wilden liet die chauffeur de hele bus staan?
Het waren 2 smerig dunne stinkende somaliers, waar ik al helemaal nooit bang voor zal zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:56 schreef TC03 het volgende:
Waarom vermeld je de afkomst van de pizza-eters niet?
Nazi! [afbeelding]
Sja... ik vrees dat je zelf nog niet eens doorhebt dat jij hier nu ook niet bepaald laat zien onze taal zo goed te beheersen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef Synthesist het volgende:
Ze kunnen géén Nederlands of gebrekkig.
* Synthesist ziet fotoboek. Brandende Isrealvlagquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Sja... ik vrees dat je zelf nog niet eens doorhebt dat jij hier nu ook niet bepaald laat zien onze taal zo goed te beheersen.
Terecht, want je mag niet in de bus etenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef Ravage het volgende:
Dus omdat die jongens er niet uit wilden liet die chauffeur de hele bus staan?
Ow, en daarom benadeeld die de rest van de reiziger? Hij had die 2 pizzahappers met hun blote reet de bus uit moet tiefen. Wat ben je dan voor een buschauffeur, als je je klanten je problemen op laat knappen.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht, want je mag niet in de bus eten
Er is in de beschrijving van TS niet genoeg informatie om te kunnen bepalen of ze met hun pizza ook daadwerkelijk overlast aan het veroorzaken waren. En regels of niet, als ze dat niet deden is er geen goede reden om hen te weigeren en is het dus de schuld van de chauffeur.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
Terecht, want je mag niet in de bus eten
Wat een mongool ben jij zeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:42 schreef Synthesist het volgende:
[..]
* Synthesist ziet fotoboek. Brandende Isrealvlag
Ah, zo een ben jij er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |