heb ik al tig keer bekeken en statisch ip heb ik alquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:44 schreef RickoKun het volgende:
ROFLS! moet je op je eigen ip gaan dingesen en dan zoe een static IP aanmaken!
Oh dan weet ik het ook niet, ik vind het gewoon leuk om caps lock te gebruiken enzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:45 schreef Beach het volgende:
[..]
heb ik al tig keer bekeken en statisch ip heb ik al![]()
staat uit natuurlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:59 schreef Tegan het volgende:
Heb je het ook in Windows Firewall gefixt?
Ja precies gewoon een stormram gebruiken lukt het geheidquote:Op donderdag 6 september 2007 02:50 schreef zarGon het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een paar poorten te openen?
DMZ zou ik pas doen als er echt geen andere mogelijkheid meer is om het werkende te krijgen met portforwarden. Het is namelijk erg verstandig dat je een firewall op de pc installeert als je je pc in de DMZ zet, en dat kan ook weer de nodige problemen geven.quote:Op donderdag 6 september 2007 07:19 schreef hugecooll het volgende:
Anders mik je het ip van je pc toch gewoon in de DMZ?
Het is ook mogelijk dat je router wel bijvoorbeeld 10 regels heeft die je in kunt vullen, maar dat alleen de bovenste 2 daadwerkelijk werken.
http://www.portforward.co(...)6v6/Steam_Client.htm
^^^^^voor jouw router, mocht je daar nog niet hebben gekeken.
Zo'n 510, had ik ook. Nog nooit problemen mee gehad, puik ding.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:38 schreef Beach het volgende:
Wat ik ook doe; portforwarding op een speedtouch 516iv6 lukt niet![]()
Firmwares, tweakers, portforward.com niks bood uitkomst![]()
klotemerk laatste keer dat ik iets van thomson koop
Had vroeger ook altijd problemen met een 510.
Nu kan ik geen steam games online spelen en ook niet medieval 2 total war of rtw met meer dan 2 spelers.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |