Salaris uiteraard bespreken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:30 schreef trancemaniak het volgende:
Over het salaris: (mijn salarisindicatie wat ik heb opgegeven is ¤ 2200,- voor een 40 urige werkweek)
Reiskostenvergoeding (ik moet dagelijks 250 km heen en weer gaan rijden.)
Winstuitkering per jaar (daar hebben ze het al gedeeltelijk over gehad)
Doorgroeimogelijkheden en jaarlijkse verhoging van salaris?
Pensioen?
125 kilometer heen en 125 kilometer terug maakt per dag 250 km dat ik zal moeten gaan reizenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:39 schreef j3r het volgende:
[..]
Salaris uiteraard bespreken.
250km heen en weer? Dat is de totale afstand per dag?
Winstuitkering als je dat krijgt is waarschijnlijk standaard, daar moet je als beginner denk ik niet om vragen.
Doorgroeimogelijkheiden kan je wel bespreken, maar je begint net. Heeft het nu al zin?
Nog niet eens in dienst, dan al je opslag willen bespreken? Ik denk dat je je eerst beter kan bewijzen![]()
Pensioen is ook standaard. Per Cao geregeld, puur informatief dus.
Damn, jij hebt echt geen flauw idee waar je aan begint zegquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:30 schreef trancemaniak het volgende:
Ik heb gesolliciteerd als webdeveloper bij een groot bedrijf in Amsterdam . Ik ben een net afgestudeerde HBO'er van 27 jaar en heb reeds 2 gesprekken bij dit bedrijf achter de rug. Ik mag ook komen voor een 3e gesprek en er is verteld dat er ook een personeelsfunctionaris bij zit. Ik ga er dus min of meer van uit dat dit gesprek over de arbeidsvoorwaarden gaat.
Waar moet ik het nu allemaal over hebben? Mijn idee is om het over onderstaande arbeidsvoorwaarden te hebben.
Over het salaris: (mijn salarisindicatie wat ik heb opgegeven is ¤ 2200,- voor een 40 urige werkweek)
Reiskostenvergoeding (ik moet dagelijks 250 km heen en weer gaan rijden.)
Winstuitkering per jaar (daar hebben ze het al gedeeltelijk over gehad)
Doorgroeimogelijkheden en jaarlijkse verhoging van salaris?
Pensioen?
Nog andere dingen?
Dit lijkt mij toch juist goed om te bespreken ....of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:39 schreef j3r het volgende:
[..]
Doorgroeimogelijkheiden kan je wel bespreken, maar je begint net. Heeft het nu al zin?
TS, waar woon je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit lijkt mij toch juist goed om te bespreken ....of ben ik nou gek?
Goed punt!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef kwib het volgende:
Dan een suggestie voor je derde gesprek: vraag naar thuiswerkmogelijkheden
Ik vind de mogelijkheid om eventueel thuis te werken voor 1 of 2 dagen per week wel een goed onderwerp om het over te hebben. Nog even over die files: de werkgever heeft al aangegeven dat ik zelf mijn werktijden mag aangeven om zo de files te kunnen vermijden. Dus extra vroeg of laat beginnen. Ik neem aan dat de drukte in de spits zich voornamelijk afspeelt tussen 8.00 en 9.00 en tussen 16.00 en 18.00.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:50 schreef kwib het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt geen flauw idee waar je aan begint zeg
125 km vanaf amsterdam? Jij gaat dus ELKE DAG DOOR DE SPITS naar Amsterdam?
Voor een baan als webdevoloper?
Waarom zoek je godensnaam niet een baan bij jou in de omgeving? Als er iets schaars is zijn het wel ICT'er in welke vorm dan ook. Dus rondom dat gat waar je vandaan komt
Maar goed, je zult hier wel geen boodschap aan hebben
Dan een suggestie voor je derde gesprek: vraag naar thuiswerkmogelijkheden
successerieus
Ik besef heel goed dat ik me moet bewijzen en wil dat graag doen. Ondanks dat vraag ik me toch al af wat er voor eventuele toekomstmogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef j3r het volgende:
Wat zou je willen dan? Na een jaar senior webdeveloper? Kijk ik ken de situatie van TS en het bedrijf natuurlijk niet.
Maar als je nieuw voor elkaar bent, dan zal TS zich toch eerst moeten bewijzen.
En als TS vanuit het niets in zo´n gesprek zegt: Van hee zeg, wat voor functie krijg ik volgend jaar eigenlijk?![]()
[..]
Goed punt!
Ach, er zijn veel mensen die meer kilometers maken voor hun werk. Mijn man heeft een jaar lang 500 km per dag gereden. 250 is echt niet zoveel als je in oost nederland woont.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef r3gi3boy het volgende:
JESUS CHRISTUS 250 km per dag reizen...Na een maand werken had je de wereld al rond gereisd kunnen hebben ipv een maand heen en weer naar je werk
hate to tell you that.. maar 's ochtends begint de spits rond amsterdam al rond kwart voor 7 ongeveer...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef trancemaniak het volgende:
[..]
Ik vind de mogelijkheid om eventueel thuis te werken voor 1 of 2 dagen per week wel een goed onderwerp om het over te hebben. Nog even over die files: de werkgever heeft al aangegeven dat ik zelf mijn werktijden mag aangeven om zo de files te kunnen vermijden. Dus extra vroeg of laat beginnen. Ik neem aan dat de drukte in de spits zich voornamelijk afspeelt tussen 8.00 en 9.00 en tussen 16.00 en 18.00.
Als er geen file is, bedraagt mijn reistijd plusminus 75 minuten.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef trancemaniak het volgende:
Ik neem aan dat de drukte in de spits zich voornamelijk afspeelt tussen 8.00 en 9.00 en tussen 16.00 en 18.00.
Ja zonder tankpas of wekelijkse reiskosten uitbetaling zou ik er ook niet aan beginnen, 700 euro per maand voorschieten, vooral de eerste maand, is best veel.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:38 schreef Gompy58 het volgende:
Ik zou naast de studie mogelijkheden ook eens vragen naar de mogelojkheden van een auto.
250 km per dag is te doen maar het het trekt wel een behoorlijke wissel op je. Ik vermoed dat je ongeveer op een 3-4 uur rijstijd per dag zult komen NAAST je werk... maar goed dat is een keuze.
250 km p/d is echter ook pittig voor je auto. Als dat een moderne (redelijk) nieuwe auto is dan prima. Heb je een wat oudere dan gaat dat stevig aantikken in je onderhoud van die auto. Kijk daar even naar. De onbelaste reiskosten die men mag geven dekken namelijk niet echt de lading....
voor de beeldvorming;
5*250 = 1250 per week * 4 = 5000km per maand Bij een verbruuik van 1 op 10 betekent dat met een euro95 prijs van 1,40 ongeveer 700 euro netto per maand..... Daar kun je van wonen.
Niet meegeteld is dan je afschrijving als je daar aan zou doen en slijtage etc als banden en remmen...
Ik heb een tijdje een vriendin gehad in Heerlen en werkte in Lienden a/d A15. Wilde ik daar maandag morgen een beetje op tijd aankomen dan MOEST ik uiterlijk om 06:00 de A2 opdraaien vanaf de A76. Was ik later dan zat ik onderaan eindhoven vast en werd het van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Grapjas.
Maak daar maar van 06:00 tot 10:00 en van 16:00 tot minstens 19:00 van.
Reiskostenvergoeding is toch 19 cent per kilometer (aftrekbaar voor de belasting voor het bedrijf)quote:Op woensdag 5 september 2007 16:16 schreef trancemaniak het volgende:
Reiskostenvergoeding bedraagt 150 euro. Ik krijg nog bericht over wat ik precies krijg, maar voor die 150 euro reiskostenvergoeding per maand ga ik er behoorlijk bij inschieten.
Ik heb al uitgerekend dat de dieselkosten mij 300 euro per maand gaan kosten. Daar bovenop komen de kosten van verzekering, wegenbelasting en onderhoud. Dus alles bij elkaar zo'n 600 euro denk ik.
Afhankelijk van je auto verwacht ik dat je meer kwijt bent dan 300, ik ben met 160km/dag (plus wat ik dan nog prive rijd) ong 300 in de maand kwijt aan diesel (1:14 / 1:16 afhankelijk hoe rustig het is)quote:Op woensdag 5 september 2007 16:16 schreef trancemaniak het volgende:
3e gesprek is achter de rug. Over het salaris krijg ik nog meer te horen, maar het ligt lager dan 2200 euro, echter wel in de buurt hiervan. Reiskostenvergoeding bedraagt 150 euro. Ik krijg nog bericht over wat ik precies krijg, maar voor die 150 euro reiskostenvergoeding per maand ga ik er behoorlijk bij inschieten.
Ik heb al uitgerekend dat de dieselkosten mij 300 euro per maand gaan kosten. Daar bovenop komen de kosten van verzekering, wegenbelasting en onderhoud. Dus alles bij elkaar zo'n 600 euro denk ik.
TS gaat betalen om te mogen komen werken...quote:Op woensdag 5 september 2007 18:12 schreef michiel5 het volgende:
wat wlsandman al zegt minimaal 19 ct/km
ALs ze je zo grag willen hebben stelen ze je maar een auto ter beschikking, je gaat er toch niet op toeleggen om op je werk te kunnen komen?
wanneer je een kantoorbaan zoekt ver van huis is dat vrij normaal hoor (buiten detachering). dat maakt de drempel hoger, dus minder verkeer op de weg, minder vervuiling (in theorie)quote:Op woensdag 5 september 2007 18:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
TS gaat betalen om te mogen komen werken...![]()
Ik zie regelmatig vacatures voor webdeveloper bij bedrijven in Groningen. Als ik jou was zou ik nog niet tekenen, maar me die kant op orienteren.quote:Woonplaats: Joure
Ik vermoed dat hij van plan is om over de A6 te gaan, lekker achter aansluiten bij Almerequote:Op woensdag 5 september 2007 21:39 schreef Droopie het volgende:
Jij denkt dat de file's om 0800 beginnen, nou kleine tip ten noorden van Amsterdam om 0600 's morgens begint die file bij de A7 en die bouwvakkers zijn dan ook volop aanwezig op de snelweg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |