abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52943676
Iemand een idee waarom de afleveringen deze week met komen met die mislukte muziek en dat vreselijke commentaar 'wuhuwuuhwuhhh jamie...' van dat.. tja..wijf?

Aaargh!!! Is dit de oorspronkelijke versie ofzo?

Viel me ooit al eerder op dat er een aantal afleveringen zijn gemaakt op deze manier.
pi_52943807
ie afleveringen met dat commentaar met die vrouw zijn de allereerste afleveringen.

Die commentaar van die vrolijke kerel vind ik het leukste, maar op een gegeven moment zijn ze overgestapt op zo'n vreselijke typisch amerikaanse commentator.
pi_52945229
Die commentaar? Waarom zitten er ineens zoveel negerts op fok .
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_52947812
Okee die was inderdaad wel HEEL erg ja!
Krijg je als je aan 100 dingen tegelijk zit te denken en snel wat gaat posten.

Ik wilde eerst "Die van die...." enz zeggen, maar dat kwam nogal vaag over, dus heb ik er even "commentaar" bij gezet zonder goed op de rest van de zin te letten!

Is het me vergeven? )
pi_52947842
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:43 schreef ToT het volgende:
Okee die was inderdaad wel HEEL erg ja!
Krijg je als je aan 100 dingen tegelijk zit te denken en snel wat gaat posten.
Ja stoer man, post anders de rest van je levensverhaal ook. Dat vind ik namenlijk heul interessant.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Donald Duck held dinsdag 4 september 2007 @ 22:46:57 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52947937
dat is het eerste seizoen. da's allemaal nog wat knulliger van opzet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52955264
Ok zie inderdaad bij de Episode guide dat dit drie pilots waren. Maar waarom ze die tussendoor de 'nieuwe' afleveringen gooien?
pi_52962875
Ach soms is het sowieso een raadsel in welke volgorde sommige series e.d. worden uitgezonden.
En na de zomerstop beginnen ze vaak weer helemaal opnieuw met bepaalde series, of beginnen ze met een willekeurige oude aflevering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')