abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202953
Dit komt van een cameraman van Big Brother..

maandag 18 oktober 1999 @ 21:03:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_202954
Ik word een beetje moe van die gast...

Als je aandacht wilt, ga dan voor een trein liggen...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_202955
vertel! vertel!waarom was dat niet op TV?
*SAM*

pi_202956
heb je bewijs? bv videomateriaal.
pi_202957
Ja en Mona heeft Ruud gebeft!

Wake up, dit is het FOK!BB forum, NOB1, ga lekker chatten bij TMF

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_202958
Nu geloof ik je andere bericht al helemáál niet meer.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202959
Ja,zo ken ik er nog wel eentje.
Kom dan met harde bewijzen.

(

De waarheid is HARD!!!

maandag 18 oktober 1999 @ 21:16:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_202960
Zullen we gewoon niet meer reageren, dit forum is al stroperig genoeg!
pi_202961
Beste NOB1,

Het is moeilijk om zaken die je te weten komt omdat je het wereldje kent of omdat je er in werkzaam bent, hier duidelijk te maken. Ook ik heb dat probleem al een aantal malen gehad als het ging om mijn uitleg ten aanzien van b.v. het manupuleren door de produktie.

pi_202962
Beste Tanjalies,

NOB1 verschilt in het geheel niet van die gasten die berichtten over Ruuds 'vechtpartij' als hij niet met bewijzen over de brug komt. Misschien maakte de 'cameraman' maar een geintje. Voor hetzelfde geld is NOB1 slechts de schoonmaker van de NOB-kantine.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202963
Gezien op streams: Karin poetst al 20 minuten haar tanden. Maurice heeft al 40 minuten lang een glimlach op zijn gezicht!

You are Not as Ugly as you think!

pi_202964
Ja Hunter,

Maar NOB1 kan ook wel iemand zijn met info die verder gaat dan de gemiddelde kijker. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op iets waardoor die door de mand valt. Je zal uit mijn stukjes op deze side wellicht gelezen hebben hoe veel er moeite hadden om mij te geloven in wat ik stelde..

pi_202965
Heh NOB1...EEn toen werd je wakker met allemaal kleffe zooi in je bedje...
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_202966
Nog even los van het feit dat ik Karin niet een type vind om zomaar een 'blow job' te geven, is het misschien handig om met wat meer 'bewijs' te komen met dit soort stellingen.
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:41:00 #15
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_202967
Bovendien loopt Maurice met een betonnen onderbroek aan, dus een erectie levert meteen een kneuzing op. Geloof er dus niets van.
  maandag 18 oktober 1999 @ 21:52:00 #16
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_202968
Goh...zelf getypt? Knap zeg! (irony intended)
pi_202969
Volgens mij was het Bianca die Maurice een blowjob gaf...

pi_202970
NOB1...ik weet niet waarom, maar ik geloof dat je dit keer zeker gelijk hebt....die Karin houdt wel van sex met minderjarigen (lees: Maurice...de irritante kleuter van het gezelschap)

Mondje open
en na afloop

|{ing Ð

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_202971
Dit doet me toch erg denken aan die scene uit "There's something about mary" waar de druppel aan zijn oor hangt (in dit geval Maurice). Bianca komt langs en veegt het spul van zijn haar af en denkende dat het Gel is doet ze het in haar eigen haar omdat haar haarlak op is
Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_202972
Nob1 heeft zich gisteren aangemeld bij het Fokforum en dacht bij zich zelf...ja nu ben ik wel lid maar nu moet er ook een Topic komen.

En die Nob1 maar denken en denken...EUREKA!!!

Ik verzin een leuke titel, die titel moet het hem doen een waarvan ik vele reacties krijg kan ik meteen mijn pop3 account bij Wannadoo testen...die ik heb aangemaakt voor het Fokforum.

Effe een inhoudje verzinnen, de reacties bekijken...WOW! Zoveel al?

Pffff...

Uwe gefrusteerde Priscella

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_202973
quote:
op 10-18-1999 om 09:32 PM schreef tanjalies het volgende:
Ja Hunter,

Maar NOB1 kan ook wel iemand zijn met info die verder gaat dan de gemiddelde kijker. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op iets waardoor die door de mand valt. Je zal uit mijn stukjes op deze side wellicht gelezen hebben hoe veel er moeite hadden om mij te geloven in wat ik stelde..

Tanjalies,
wat er ook van waar zij, hij (NOB1) gebruikt wel in zijn profiel de officiële Website van het NOB, en riskeert dus deze te blameren als het een 'hoax' is. Lopen er daar soms veel rond met CAO-onvrede of iets dergelijks, die graag hun werkgever eens door de smurrie gehaald zien ? Als het nl. ooit zou terugkomen bij K. en niet waar zijn, krijgt NOB wsch. wel een briefje om rectificatie van mededelingen. Dit is nl. een 'openbaar Forum'.

maandag 18 oktober 1999 @ 23:31:00 #22
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_202974
Kijk eens naar deze topic.
Hij krijgt een naam, K heeft M gepijpt. En kijk eens hoe iedereen erop vliegt (ik nu ook). Degene die de topic geopend heeft zelf nog niet de moeite genomen om nog eens te reageren. Maw hij ligt nu in een deuk!
  maandag 18 oktober 1999 @ 23:53:00 #23
798 voyeur
bemoeit zich
pi_202975
Moor even terzijde: Couldn't help noticing: Van harte gefeliciteerd met je zeer geslaagde facelift. Fantastisch gelukt jongen. Van een doemkijker van middelbare leeftijd in een keer getransformeerd in je blowtjes rokende jeugdbeeld uit de zestiger jaren. Wauw men! Deed het zeer of valt het mee? Misschien moet ik maar meedoen. Danny kan ik beginngen met kontaktlenzen in mijn icoon. Ik wil van die rare ogen af. Ben wel voyeur, maar dat hoeft toch niet iedereen te zien
Here we are now, entertain us.
  Admin dinsdag 19 oktober 1999 @ 03:26:00 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_202976
NOB1 komt wel degelijk via NOB op deze site, zoals hij(m/v) zelf al beweerde. Wat echter niet duidelijk is is welke functie hij(m/v) binnen het NOB heeft. Even goed kan hij(m/v) koffiejuf zijn. Of toiletjuffrouw.
Of het zoontje van de direkteur die zich een paar tellen unsupervised in pappa's kantoor had opgesloten.

Zelf geloof ik deze post niet, en wel om een aantal redenen.

1 - Karin lijkt me er het type niet voor
2 - De puberale en schreeuwerige topic
3 - "een cameraman heeft dit gezien" is nou niet echt bewijsmateriaal te noemen.

Kom maar met een foto ofzo. Iemand die alleen maar dit soort dingen roept zonder het te kunnen onderbouwen is over het algemeen iemand die heel veel fantasie heeft, iemand die zich heel erg verveelt, of allebei.

Zodra NOB1 met overtuigend bewijsmateriaal komt zal ik deze woorden inslikken en op gepaste wijze publiekelijk mijn excuses aanbieden

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_202977
quote:
op 10-18-1999 om 11:53 PM schreef voyeur het volgende:
Moor even terzijde: Couldn't help noticing:

Dank je, Voyeur.
Nou, de hechtingen zijn er nog niet uit, dus het doet alleen pijn als ik lach...
Maar ik heb zo'n anti-wrinkle creme van TellSell (je weet wel, midder-nacht TV, enige dat ik nog kan kijken) en die kan ik je van harte aanbevelen. Bel NU !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')