Als je aandacht wilt, ga dan voor een trein liggen...
Wake up, dit is het FOK!BB forum, NOB1, ga lekker chatten bij TMF
Het is moeilijk om zaken die je te weten komt omdat je het wereldje kent of omdat je er in werkzaam bent, hier duidelijk te maken. Ook ik heb dat probleem al een aantal malen gehad als het ging om mijn uitleg ten aanzien van b.v. het manupuleren door de produktie.
NOB1 verschilt in het geheel niet van die gasten die berichtten over Ruuds 'vechtpartij' als hij niet met bewijzen over de brug komt. Misschien maakte de 'cameraman' maar een geintje. Voor hetzelfde geld is NOB1 slechts de schoonmaker van de NOB-kantine.
You are Not as Ugly as you think!
Maar NOB1 kan ook wel iemand zijn met info die verder gaat dan de gemiddelde kijker. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op iets waardoor die door de mand valt. Je zal uit mijn stukjes op deze side wellicht gelezen hebben hoe veel er moeite hadden om mij te geloven in wat ik stelde..
Mondje open
en na afloop
|{ing Ð
En die Nob1 maar denken en denken...EUREKA!!!
Ik verzin een leuke titel, die titel moet het hem doen een waarvan ik vele reacties krijg kan ik meteen mijn pop3 account bij Wannadoo testen...die ik heb aangemaakt voor het Fokforum.
Effe een inhoudje verzinnen, de reacties bekijken...WOW! Zoveel al?
Pffff...
Uwe gefrusteerde Priscella
quote:
op 10-18-1999 om 09:32 PM schreef tanjalies het volgende:
Ja Hunter,Maar NOB1 kan ook wel iemand zijn met info die verder gaat dan de gemiddelde kijker. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op iets waardoor die door de mand valt. Je zal uit mijn stukjes op deze side wellicht gelezen hebben hoe veel er moeite hadden om mij te geloven in wat ik stelde..
Tanjalies,
wat er ook van waar zij, hij (NOB1) gebruikt wel in zijn profiel de officiële Website van het NOB, en riskeert dus deze te blameren als het een 'hoax' is. Lopen er daar soms veel rond met CAO-onvrede of iets dergelijks, die graag hun werkgever eens door de smurrie gehaald zien ? Als het nl. ooit zou terugkomen bij K. en niet waar zijn, krijgt NOB wsch. wel een briefje om rectificatie van mededelingen. Dit is nl. een 'openbaar Forum'.
Zelf geloof ik deze post niet, en wel om een aantal redenen.
1 - Karin lijkt me er het type niet voor
2 - De puberale en schreeuwerige topic
3 - "een cameraman heeft dit gezien" is nou niet echt bewijsmateriaal te noemen.
Kom maar met een foto ofzo. Iemand die alleen maar dit soort dingen roept zonder het te kunnen onderbouwen is over het algemeen iemand die heel veel fantasie heeft, iemand die zich heel erg verveelt, of allebei.
Zodra NOB1 met overtuigend bewijsmateriaal komt zal ik deze woorden inslikken en op gepaste wijze publiekelijk mijn excuses aanbieden
quote:
op 10-18-1999 om 11:53 PM schreef voyeur het volgende:
Moor even terzijde: Couldn't help noticing:
Dank je, Voyeur.
Nou, de hechtingen zijn er nog niet uit, dus het doet alleen pijn als ik lach...
Maar ik heb zo'n anti-wrinkle creme van TellSell (je weet wel, midder-nacht TV, enige dat ik nog kan kijken) en die kan ik je van harte aanbevelen. Bel NU !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |