Als jij binnen 10 minuten in Duitsland bent dan ben je binnen 11 minuten in Emmerich. ( eerste afrit )quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:22 schreef remlof het volgende:
Ik woon in Arnhem en ging vroeger anders vaak tanken in Duitsland. 10 minuten over de A12 en je bent er al.
Niet in Emmerich tho, dat ligt volgens mij dichter bij Nijmegen.
Ik denk dat het komt doordat er in eerste instantie werd gemeld dat er geen treinen meer tussen Arnhem en Emmerich rijden. Wild guessquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:25 schreef 8D het volgende:
Ze konden er idd beter Nijmegen van maken, vanaf daar ben je er zo
Hmmm, ja kennelijk. Waarom ben ik er nog nooit geweest dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:34 schreef Warmaster_ het volgende:
[..]
Als jij binnen 10 minuten in Duitsland bent dan ben je binnen 11 minuten in Emmerich. ( eerste afrit )
Dus niet. Vanaf Arnhem ben je er sneller.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:25 schreef 8D het volgende:
Ze konden er idd beter Nijmegen van maken, vanaf daar ben je er zo
Emmerich lag in Gelre, en hoort zodoende dus eigenlijk bij Nederland.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Alles ten oosten van Utrecht is buitenland. Dus Arnhem ligt gewoon in Duitsland.
denk alleen niet dat er veel mensen zijn die weten waar doetinchem ligt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:37 schreef Sensation89 het volgende:
Emmerich ligt inderdaad het dichtste bij Doetinchem. Je rijdt gewoon naar het zuiden en dan ben je er zo.
dan ben je ook wel achterlijk, als je dat niet weetquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
denk alleen niet dat er veel mensen zijn die weten waar doetinchem ligt...
Dat zullen dan vooral mensen zijn die niet hoger dan MAVO hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
denk alleen niet dat er veel mensen zijn die weten waar doetinchem ligt...
Mja... kun jij Hoogeveen, Terneuzen, Zeist, Schiedam, Etten-Leur, Heerhugowaard, Wijchen, Sneek, Venray en Kampen aanwijzen op een blinde kaart?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
dan ben je ook wel achterlijk, als je dat niet weet
uhm, wel doetinchem?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Mja... kun jij Hoogeveen, Terneuzen, Zeist, Schiedam, Etten-Leur, Heerhugowaard, Wijchen, Sneek, Venray en Kampen aanwijzen op een blinde kaart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |