Het "aars" gedeelte is nog het minst vervelend. Het probleem zit echt dieper, als je darmen in de kramp schieten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:24 schreef Curri het volgende:
Die slang in je aars lijkt me geen prettig gevoel
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:40 schreef wonderer het volgende:
Het deed pijn, mijn darmen krampen nogal. Op een gegeven moment hield ik het niet meer uit en kreeg ik een roesje.
Het is niet zo erg als ik beschrijf hoor, het is voornamelijk ongemak.
Als ik dat toen geweten had ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Wat ook helpt om de boel goed schoon te krijgen is 2 dagen vóór het onderzoek al te stoppen met bladgroente, vezels, pitjes en dergelijke te eten en te drinken.
Kleanprep mag je met chrystal clear zonder koolzuur mengen, dan krijg je die 4 liter best wel weg
altijd, ook als je een klysma o.i.d. krijgt moet je op je linkerzij liggen, i.v.m. het verloop van je darmquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef wonderer het volgende:
Ik lag ook op mijn linkerzij.
Dat vermoeden had ik al jaquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
altijd, ook als je een klysma o.i.d. krijgt moet je op je linkerzij liggen, i.v.m. het verloop van je darm
inderdaad, wat een drama was dat zegquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef The_S het volgende:
Het ergste wat ik er nog van weet, is die vloeistof die je moet drinken, volgens mij drink je dat 1 maal in je leven, daarna nooit weer. Echt dat spul is zo gigantisch goor.
ik heb het helaas al een keer of 10-15 moeten drinkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:12 schreef The_S het volgende:
Het ergste wat ik er nog van weet, is die vloeistof die je moet drinken, volgens mij drink je dat 1 maal in je leven, daarna nooit weer. Echt dat spul is zo gigantisch goor.
Wow, waar heb je last van dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik heb het helaas al een keer of 10-15 moeten drinken![]()
Gelukkig ben ik met 2 liter ook al behoorlijk leeg want ik krijg het echt niet voorelkaar om 4 liter van dat spul in 5 uur tijd te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |