abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202930
Het is echt niet te geloven. Zo'n makkelijke weekopdracht moet toch iedereen kunnen volbrengen. Je mag zelfs 33 1/3 fout beantwoorden om individueel te slagen voor de test.

Mona en Sabine hebben maar weer eens aangetoond dat ze niet de slimste van deze wereld zijn met hun weeg-krentenbrood-actie. Aangezien Sabine as. donderdag vertrekt zal Mona de weekopdracht wel verzieken...

Er zit trouwens een systeem in de postcodes van Nederland waaraan je veel hulp kunt hebben bij het onthouden van nummers. Weet je in welke provincie een plaats ligt dan weet je ook al het eerste getal. Waarschijnlijk zijn ze niet zo slim op dit handigheidje te ontdekken en te gebruiken...

Stem op Sabine...

Carpe Diem

pi_202931
Eh... Breda is 48.. en Tilburg 50/51.. Da's toch allebei brabant?

Iedere grote stad heeft een honderdtal en de omliggende dorpen etc. lopen op.

pi_202932
Al eens tegen de televisie geschreeuwd? Ik doe het vaak, meestal uit lolligheid. Echter vandaag was het uit de grond van mijn hart:
Jullie wegen het bakje mee!! Gdvrr!!

Toevallig dat de twee die ik genomineerd had willen zien met het brood aan de gang gingen. Grappig dat het weer een klucht van de bovenste plank was. Heerlijk dat mijn held er even bijgehaald werd, er rustig bij ging staan en de boel in een seconde of 3 oploste.

Wat betreft dat de weekopdracht te moeilijk is voor sommigen. Dat zou best kunnen. Daar kunnen ze zelf weinig aan doen. Ik vind wel dat ze het alle 8 uit alle macht moeten proberen, en dan kan het best nog wel lukken. Een derde mag fout?

Ik hoop dat ze het wel halen. 63 gulden en zeventig cent, 9 gulden en 10 cent per persoon voor een hele week vind ik niet leuk meer om te zitten bekijken. Dan wordt het echt een bizar experiment, kijken wie het eerst iemands kop inslaat of zo, en het was al zo bizar.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_202933
Volgens mij is het een symbolisch bedrag. Ze zitten er wel over te zeiken, maar hebben toch (potverdikkie hè) steeds weer veel boodschappen voor weinig geld. (En dat terwijl ze van de AH komen... Let die dan tegenwoordig echt op de kleintjes???)
pi_202934
PS: Bewijs dat boodschappen van AH komen:

Zie uitzending donderdag (22.20)14/10; pakken AH-appelsap op tafel!

pi_202935
Abra, -daar- heb je een mooie topic te pakken: die boodschappen die ze doen, en die berg spullen die ze daar voor krijgen. Slaat dat nog ergens op? Ik hoorde hier op het forum tevens dat ze een hoop zaken gratis krijgen (pasta, meel voor brood -dachtik-). Als het eens niet zo verrekte laat is ga ik op de paar opnamen die ik van BB heb eens kijken of ik de boodschappies kan identificeren, en dan ga ik hier op de hoek bij AH wel even checken of het ergens op slaat.

Ik wil ook wel eens een onthullende post plaatsen. Nou ja, eigenlijk niet. Maar in reactie op je post rees de vraag: is het een symbolisch bedrag of is het dat bij wijze van spreken?

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_202936
En wie doet de boodschappen? Stuur iemand naar de Aldi en ze kunnen voor hetzelfde geld veel meer boodschappen krijgen (voornamelijk blikvoer)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202937
quote:
op 10-19-1999 om 07:50 AM schreef Hunter het volgende:
En wie doet de boodschappen? Stuur iemand naar de Aldi en ze kunnen voor hetzelfde geld veel meer boodschappen krijgen (voornamelijk blikvoer)

Ja en dan maken we de volgende weekopdracht "Laat mona met haar tanden elke dag de blikken open maken,en vrijdag moet ze nog minimaal twee tanden in haar mond hebben"

dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:40:00 #9
976 John S.
Oud, maar fit
pi_202938
Om even op het topic terug te komen: 't is misschine best wel moeilijk voor sommigen (Mona, Sabine). Maar dat is ook logisch als je een leermethode voorstelt zoals Sabine gisteren deed. Dat is echt dom. 't Is volgens mij ook heel dom om aan de cijfers te achterhalen waar het ongeveer zou moeten zijn. Daar heb je niks aan, dan haal je alleen maar dorpen die vlakbij elkaar liggen door mekaar. Gewoon : die postcode hoort bij die plaats..verder niks. en het ijn er maar negentig. Ik heb 't geprobeerd..binnen een dag wist ik er veertig, en dan heb ik niet eens m'n best gedaan. Godverdikkie..ik ga gelijk beginnen !
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_202939
quote:
op 10-19-1999 om 01:24 PM schreef bibi het volgende:
Ja en dan maken we de volgende weekopdracht "Laat mona met haar tanden elke dag de blikken open maken,en vrijdag moet ze nog minimaal twee tanden in haar mond hebben"

Dat haalt ze makkelijk. Heb je die bek wel eens gezien/gehoord. Volgens mij heeft ze een gros kiezen.

dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:43:00 #11
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202940
Voor Velen ? Mona denkt met Haar reet.
Dus die zal daar heel wat Postcodes moeten kunnen opslaan .
The Guru is present

pi_202941
Maurice is nu op dit moment aan het oefenen met de postcodes samen met Bianca en Maurice heeft het er al best wel redelijk in zitten, zeker als je bedenkt dat hij tot vrijdag 12 uur heeft.
Maurice zal dus wel slagen......
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:24:00 #13
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_202942
Klein probleempje: ze moeten ALLEMAAL slagen!
pi_202943
Wel dom van de bewoners dat ze het hardop doen. Zo weet Veronica vrijdag precies wie moeite heeft met het onthouden van bepaalde postcodes en dan kunnen ze natuurlijk alleen die vragen, of juist niet - al naar gelang het draaiboek dat voorschrijft.

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 19 Oktober 1999).]

Moderator dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:39:00 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_202944
Bianca en Maurice waren net (1430)samen aan het oefenen op de postcodes. Bianca vermoedt kwade opzet van BB: 'Als het nou nog zinnig werk was (...) eerst die nominaties en meteen daarna zo'n onzinnige opdracht, slim van ze hoor (...) Hier word ik helemaal opgefokt van.'
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:48:00 #16
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_202945
Ja heb ik ook gehoord Gert, die Binaca he, zelf was ze nog niet zo ver als Maurice...

Je hebt waarschijnlijk net dat gezeik over haar nagels ook vernomen. Pffff, ze wil intelligent over komen maar ondertussen is ze zichzelf en valt ze dus uit haar rol.

Valt me wel op dat Mona het echt moeilijk vind dat onthouden. Heb het wel met haar te doen, ik voorzie ook dat de opdracht niet gehaald wordt door haar.(dat als Sabine dan vertrokken is he, maar daar lijken we allemaal al vanuit te gaan.) Mona is gewoon niet zo bijster en dat is niet erg, ze heeft in ieder geval geen pretenties zoals sommigen daar (he Bianc)

Oh ja ik vind het wel een beetje triest als mensen van buiten om hetzelfde te ervaren als de bewoners ook postcodes uit het hoofd gaan leren. Je kan je toch ook inleven of denken aan je middelbare schooltijd, Engelse en Franse woordjes oooooooh...

fake a dream
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:49:00 #17
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202946
Het valt wel op dat het een opdracht is waarbij je na mislukken een of meer specifieke mensen de schuld kan geven. Begon het nog met ballonnen opblazen en puzzeltje oplossen, nu weet je wie er verantwoordelijk is/zijn als het mislukt. Ideetje van V. zeker tbv polarisatie en dus "betere" tv... zucht...
Opvallend vond ik het dat Bianca meteen riep "Het is een eitje", Ruud had iets van "aan de slag" en Bien en Moon waren er meteen niet gerust op
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

dinsdag 19 oktober 1999 @ 14:51:00 #18
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_202947
Sommige mensen over(of onder)schatten zichzelf hoor Jigsaw!
fake a dream
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 15:00:00 #19
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_202948
Ik ben ook benieuwd naar de prestaties van Mona op dit vlak...

Ik denk dat als er één iemand is die het kan verneuken dan is zij dat wel (domdomdomdom).

Enne, inderdaad: dan kunnen ze Mona de schuld geven: OK OK, het zal wel gaan van "Daar kon jij niks aan doen, goed geprobeerd" maareh; het wekt lekker irritaties op zodra ze nog zuiniger moeten leven...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

dinsdag 19 oktober 1999 @ 15:04:00 #20
976 John S.
Oud, maar fit
pi_202949
quote:
op 10-19-1999 om 02:34 PM schreef Max het volgende:
Wel dom van de bewoners dat ze het hardop doen. Zo weet Veronica vrijdag precies wie moeite heeft met het onthouden van bepaalde postcodes en dan kunnen ze natuurlijk alleen die vragen, of juist niet - al naar gelang het draaiboek dat voorschrijft.

Inderdaad..daar had ik nog niet aan gedacht, da's zeker dom. Stel je voor: Ruud die heel de dag roept: 'Godverdikkie, ik kan die postcode van Sexbierum maar niet in mijn kop krijgen joh'. Dan volgt vrijdag natuurlijk "Wil Ruud naar de Dagboekkamer komen...zo Ruud..wat is de PC van Sexbierum ?" Of zou het andersom gaan..BB noemt een postcode, bewoners een plaats..dan kan het nog leuker worden. Stel: je leert zo van "vier, acht, één, één, da's Breda"...en BB vraagt : "vierduizendachthonderdelf, wat is dat"...dat kan nog wel leuk worden..

Komt tijd, komt hoofdpijn...
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 15:28:00 #21
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_202950
Valt me eingelijk op dat nu ik BB op de achtergrond zo'n 1,5 uur aan heb staan dat Bianca alleen maar aan het overhoren is. Eerst Maurice, daarna MONA(!!) ze heeft haar zelfs tips gegeven om te leren!! en nu is ze bezig met de overhoring van Willem.

fake a dream
pi_202951
van de BB-site

Na het eten blijven de bewoners bij elkaar en praten over uiteenlopende zaken. Ruud houdt zich vooral bezig met het leren van de postcodes. De stoere Brabander had na de vorige weekopdracht het gevoel dat hij de groep heeft laten vallen. In de dagboekkamer zei hij toen: “Ik heb het gevoel dat ik de anderen in de steek heb gelaten. Ik ben een teamspeler en daarom wil ik er alles uithalen. Ik heb het gevoel dat ik de beslissende penalty heb gemist.” Ruud lijkt er nu alles aan te doen om van dit gevoel af te komen. Ondertussen heeft Bianca het moeilijk met het huiswerk. “In het Big Brother-lied wordt gezongen dat ik heel intelligent ben, maar ik ben eigenlijk heel dom”, zegt ze.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202952
Komt Bianca zichzelf tegen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')