mag, maar of ik ze ook daadwerkelijk ga gebruiken is nog maar de vraag...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
mogen wij voorkeursnrs opgeven dan ?
Ja ach misschien wel leukquote:Op woensdag 5 september 2007 14:18 schreef Archiee het volgende:
Q-Base word echt hard! is er nog iets van een meet ofzo?
Dana... Black... Koude rillingen!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
her voice is voor mij ook een klassieker nu al..
Haal aub die link weg dat mag hier namelijk nietquote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef jstn het volgende:
Oioi,
Ik sluit me ook aan bij de hardstyle liefhebbers hier ;]
Misschien is ie hier al bekend, maar hier haal ik toch wel mn meeste nummertjes en setjes vandaan:
http://addicted2warez.com/new/index.php?showforum=18
Ff registeren is wel nodig, want om te downloaden moet je een post in het betreffende topic achterlaten.
Have a look.. er staat echt ENORM veel op.
Zo had ik hier ook vrij snel na defqon de volledige set van The Prophet al te pakken.
Nice sitequote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef jstn het volgende:
Oioi,
Ik sluit me ook aan bij de hardstyle liefhebbers hier ;]
Misschien is ie hier al bekend, maar hier haal ik toch wel mn meeste nummertjes en setjes vandaan:
http://addicted2warez.com/new/index.php?showforum=18
Ff registeren is wel nodig, want om te downloaden moet je een post in het betreffende topic achterlaten.
Have a look.. er staat echt ENORM veel op.
Zo had ik hier ook vrij snel na defqon de volledige set van The Prophet al te pakken.
Jammer dat al dat andere spul er tussen zit, maar puur voor de livesetjes mogen de mods wat mij betreft een oogje dichtknijpenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Haal aub die link weg dat mag hier namelijk niet
Soulseek, iets wat ik al een tijdje niet meer opgestart heb sinds ik op de nieuwsgroepen zit, moet ik toch maar weer es gaan doenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
Is al een tijdje bekend en er het duurt altijd best lang met nieuwe vinyls enzo daar jammer genoeg.
FTD blijft toch vaak het snelste, en ruilen op soulseek.
Ik moet bij de TT steeds denken aan de outro van ride with us...
"Just go with the flow now bam-bam-bam-bam"![]()
![]()
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:02 schreef Ladyxima het volgende:
set van luna is idd geweldig! kan niet stil blijven zitten
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!quote:
Kippenvellllllquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dana... Black... Koude rillingen!![]()
LOL doet me denken dat ik een keer in de file stond... ramen open... volle bak Silver Bullet op van de Donkey Rollers... kijk ik naast me... VW Golf met 2 gasten erin ook helemaal los aan het gaan op mijn nummerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!
dikke setquote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef MrDice het volgende:
Dj Zany Live at Fun Factory [13-07]... die playlist![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
"Just go with the flow now bam-bam-bam-bam"![]()
![]()
riep je mij??quote:Op woensdag 5 september 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar dat wisten jullie vast al aangezien hier de Die Hard fans zitten
en soort van ex-collegaquote:Op woensdag 5 september 2007 19:41 schreef CrustyClown het volgende:
Woej, de topics gaan sneller dan ik erop kan reageren zeg. Maar nu moest ik toch echt even reageren. Onderaan p1 *geen zin om het op te zoeken* heeft iemand gezegd dat nothing else matters (neem aan de HS versie) over 2 jaar nog steeds een klassieker zal zijn.
Sorry hoor, maar ik vind het geen verkeerd nummer. Maar ik heb hem toch echt te vaak gehoord en het origineel blijft subliem en daar kan toch echt niets overheen. Dus stiekem hoop ik dat nothing else matters langzaam aan toch minder gedraaid gaat worden....
En voor de newbie's. Ja ik ben wel een HS fan !
Eens. The Roof Is On Fire mag er ook wel alvast aan toegevoegd worden. Hoewel daar wel een leuk heavy stukje in zitquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nothing else matters kan voor mij in het rijtje, FTS, One blade, Anthems van qlimax, defqon etc...Leuk voor een tijdje dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |