Dat heb ik zelf ook wel gelezen en ik vind het ook geen probleem als het 14 dagen duurt, dat wist ik van te voren, maar ik had graag een indicatie gekregen aangezien ik ook nog andere spullen moet halen, maar daarvoor heb ik eerst mijn planten enz nodig! Als ze hadden gezegt van ja het komt uit het buitenland dus het kan wel 21 dagen duren, geen probleem maar ze zeggen gewoon niksquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:24 schreef erikkll het volgende:
Ze zijn tamelijk traag, maar hun voorwaarden zeggen binnen 14 dagen en die zijn nog niet voorbij. Mobiel bellen schijnt te helpen..
Ik heb ook een aquariumquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
Een online winkel voor aquarium, terrarium etc benodigdheden![]()
Ik heb nog geen aquarium dankzij aquatotaal.nlquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:37 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik heb ook een aquarium![]()
(met tropische vissen)
![]()
Ga je er wel vissen indoen? Of van die reptielen enzquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aquarium dankzij aquatotaal.nl![]()
Ja, ik ga er ook niet failliet aan maar vind het gewoon asociaalquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:43 schreef Jenkem het volgende:
Ik wacht al meer dan een half jaar op mijn spulletjes. Eerst een kleine bestelling gedaan om te kijken of ze betrouwbaar zijnTjah, die paar tientjes foetsie is jammer. Soit.
Boa Constrictors, gifslangen, vogelspinnen en gifkikkers enz enzquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ga je er wel vissen indoen? Of van die reptielen enz![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:26 schreef Chandler het volgende:
Daarom koop ik alles in de winkel en kan ik het direct meenemen!
Zitten weinig goede zaken hier in de omgeving maar volgende keer ga ik dan maar wat verder wegquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:26 schreef Chandler het volgende:
Daarom koop ik alles in de winkel en kan ik het direct meenemen!
als ik het wou halen dan had ik het net zo goed in de winkel kunnen kopen....quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:47 schreef Hydrogeny het volgende:
Kunt zo ook bellen en het afhalen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |