Weet ik veel. Ik kreeg hem van iemand.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Magereheinus het volgende:
Ja het is inderdaad een kutfilm, maar had jij dat een geniale film verwacht? Gezien wat ik op Internet had gelezen voor ik hem keek, voelde ik hem al aankomen.
Lezen dat het een kuftilm is en dan toch kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:18 schreef Magereheinus het volgende:
Ja het is inderdaad een kutfilm, maar had jij dat een geniale film verwacht? Gezien wat ik op Internet had gelezen voor ik hem keek, voelde ik hem al aankomen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef Shitonya het volgende:
Het verhaal is niet al te beroerd, maar het is zo langdradig en grauw, dat ik er spontaan van uit een raam zou springen
Dat noem ik echt een beroerd verhaal. Als schrijver zou je zo'n fout toch nooit kunnen maken, of je moet echt van de pabo komen...quote:Near the end of the movie, a paramedic is heard giving Dahlia's age as 30. However, in the opening scene, Dahlia is seen as a girl of at least five or six in 1974. Thirty-one years later in 2005, she'd be at least 36.
Achja een meisje wou hem zien, en dan geef ik maar toe he...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lezen dat het een kuftilm is en dan toch kijken
Ahaa. De jij-mag-de-film-uitkiezen truc. Nice!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:37 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Achja een meisje wou hem zien, en dan geef ik maar toe he...
en dan regelrecht mijn bed in?!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef Shitonya het volgende:
Het verhaal is niet al te beroerd, maar het is zo langdradig en grauw, dat ik er spontaan van uit een raam zou springen
Die is nog langdradiger en gebeurt nog minder dan in de US-versie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:02 schreef JanaX het volgende:
Kijk dan ook de japanse versie ipv de verpauperde amerikaanse :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |