Dat weet ik niet, ik zag wel dat die bijrijder hem op zijn hoofd sloeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:09 schreef babba het volgende:
En waarom remde die meneer/mevrouw voor groen licht
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:08 schreef SolidasRock het volgende:
Wie zegt dat ie echt voor het groene licht stopte en niet voor iets anders? Misschien zag hij wel een euro op de wegdek liggen?
Je weet maar nooit met die macdonalds aanbiedingen!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:10 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zag wel dat die bijrijder hem op zijn hoofd sloeg.
Met de kolf van een pistool?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:10 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zag wel dat die bijrijder hem op zijn hoofd sloeg.
Ja, dan moet je maar afstand houdenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef Pascal86 het volgende:
Er was echt niets, normaal is het redelijk druk daarzo want er zijn altijd wel sjonnies die nog ff links proberen in te halen aangezien het even verderop een 1 baans weg wordt.
Maar als ik tegen op hem was geknald, zou ik dan schuld krijgen omdat in het algemeen iemand die achterop knalt schuldig is?
Als je had gelezen dan had je kunnen weten dat ik 1 seconden meer afstand hield dan de gebruikelijke 2 seconden domme nerd.quote:
Als jij naar posticons had gekeken had je kunnen weten dat ik sarcastisch was.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:23 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je had gelezen dan had je kunnen weten dat ik 1 seconden meer afstand hield dan de gebruikelijke 2 seconden domme nerd.
Ik kijk niet naar post icons, het is voor mij een forum geen lifestylequote:Op dinsdag 4 september 2007 11:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Als jij naar posticons had gekeken had je kunnen weten dat ik sarcastisch was.
hoezo als png? Ik sla vrijwel alles op als jpg, zelfs bmp zet ik om naar jpg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef Curri het volgende:
Jij gaat klagen over iemand die keihard remt voor groen licht, terwijl je je screenshot van Google Earth opslaat als jpg en niet als png! Hoe durf je?!
De achterop rijder is in principe altijd fout, onafhankelijk van de afstand die je neemt. Als echter aangetoond kan worden dat de voorste auto om een slechte reden ineens remt en je kunt aantonen dat je er niet zeer dicht op zat, dan kun je nog wel eens je gelijk halen (als in zijnde niet schuldig)quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:23 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als je had gelezen dan had je kunnen weten dat ik 1 seconden meer afstand hield dan de gebruikelijke 2 seconden domme nerd.
Ik kon wel optijd remmen en uitwijken anders heette het topic ''ongeluk gehad''quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:30 schreef rashudo het volgende:
Als je niet op tijd kan remmen, hield je niet genoeg afstand.
Uitwijken is meestal slimmer, want dan klapt er ook niemand achter op je. Wel moet je voor een goede uitwijkmanoeuvre van te voren al gekeken hebben of er genoeg plek is, en dus constant het verkeer in de omgeving in de gaten houden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef Pascal86 het volgende:
Ik had wel kunnen remmen denk ik, maar het leek me op dat moment verstandiger om uit te wijken ook omdat hij helemaal schuin stond.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar post icons, het is voor mij een forum geen lifestyle![]()
Je hebt er één meer gevonden dan ik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:41 schreef SolidasRock het volgende:
Getuige bij een bijna ongeluk !
Bijna aangereden bij groen stoplicht
Bijna aangereden van achteren!
wakker geworden van een hard remgeluid
Euro verloren
Foto van bijna-ongeluk verkopen? aan politie of media
Er zijn wel erg veel FoKkers erbij geweest.![]()
3 meerquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je hebt er één meer gevonden dan ik.
Gewoon remmen, als je 3sec afstand hebt sta je sowieso stil. Uitwijken mag je nooit doen, als je achterop die auto gereden was, dan had je nog kans dat je verzekering dat via een heel getouwtrek op die andere kon steken, hij mag nl ook niet zomaar vol in de remmen gaan (en een euro op de weg geldt niet als een reden om in de remmen te gaan, zélfs als hij die afslag moest hebben en te ver doorgereden had mag hij niet zomaar vol in de remmen).quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef Pascal86 het volgende:
Ik had wel kunnen remmen denk ik, maar het leek me op dat moment verstandiger om uit te wijken ook omdat hij helemaal schuin stond.
Ik heb gelachen de afgelopen kwartier, jammer dat er zuurpruimen zoals kopoploper zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:58 schreef Apfel. het volgende:
Lemming topic dit
iddquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gelachen de afgelopen kwartier, jammer dat er zuurpruimen zoals kopoploper zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |