abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52933257
Vorige topic was vol, hier verder
pi_52933813
@sluitster van het vorige topic.

Tijdschriftenjournalistiek? Is dat tegenwoordig een aparate richting, of is dat gewoon geschreven journalistiek?
pi_52937654
Oh, sorry! Had helemaal niet door dat ik het topic sloot!

En ja, je kan hier in Zwolle in het derde jaar kiezen voor tijdschrift journalistiek Je hebt ook nog 'gewone' geschreven journalistiek. Meer nieuws gericht e.d
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:13:39 #4
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52938653
1e termijn collegegeld afschreven: 153 euro? wtf? het was toch altijd rond de 300?
pi_52957440
Ik ben zo blij dat ik van windesheim afben... morgen iets ophalen en dan sloes!!!
Echt, het is daaaaar zoooo slecht geregeld, collegegeld dat dubbel eraf gehaald word, opleiding die niks voor elkaar heeft etc...
bye bye windesheim
pi_52957600
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik van windesheim afben... morgen iets ophalen en dan sloes!!!
Echt, het is daaaaar zoooo slecht geregeld, collegegeld dat dubbel eraf gehaald word, opleiding die niks voor elkaar heeft etc...
bye bye windesheim
Welke opleiding dan?

Ik vind bij windesheim juist alles zeer goed en correct geregeld, itt tot verhalen van vrienden die in leeuwaren of groningen HBO doen..
pi_52957611
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef xuanery het volgende:
1e termijn collegegeld afschreven: 153 euro? wtf? het was toch altijd rond de 300?
Het gaat nou in 10 termijnen ipv 4 oid.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:42:52 #8
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_52957921
aha, dat verklaart het. dus iedere maand, basically? dat is wel een beter systeem voor mij, haha - ik ga mijn collegegeld om de maand per ongeluk uit aan 'andere' dingen (A)
pi_52962728
Postte ik laatst nog dit...
quote:
Vandaag hoop gelul aangehoord over een nieuw roostersysteem waar ze al vanaf het voorjaar mee bezig zijn om het in te voeren. Lukte allemaal niet zo, veel problemen etc. Bij de andere schools kon het terug gedraaid worden, behalve bij ons want daar waren ze het eerst begonnen. Nu is het dus nog niet op orde, HOPELIJK hebben ze vrijdag roosters voor ons maandag beginnen met lessen natuurlijk.. nouja geen rooster = geen les
Maar na een beetje op portaal rondgeneusd te hebben krijg ik het idee dat dit niet helemaal waar is. Als ik het zo bekijk lijkt het er sterk op dat het wel degelijk overal ingevoerd is. Zouden ze nou gewoon bewust hebben ziten liegen?

Nouja er is nu iig een rooster verschenen, maar er missen nog wel vakken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_52964223
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Welke opleiding dan?

Ik vind bij windesheim juist alles zeer goed en correct geregeld, itt tot verhalen van vrienden die in leeuwaren of groningen HBO doen..
Social Work...
Waar de dingen slecht geregeld zijn, je overal zelf achteraan moet gaan, 10x moet mailen voor je duidelijkheid hebt en 4 weken op een cijfer moet wachten, in de augustusherkansing week...... zodat je niet weet of je het gehaald hebt( als het van het bedrijfsbureau afhangt dan, want ik had de docent zelf maar van ellende benaderd)
stage plaatsen die fictief zijn, nooit bestaan hebben of al jaren niet meer zijn...
pi_52964853
Sticky. Centraal.

[ Bericht 54% gewijzigd door crossover op 05-09-2007 23:12:47 ]
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52964986
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:40 schreef nikkie1985 het volgende:

[..]

stage plaatsen die fictief zijn, nooit bestaan hebben of al jaren niet meer zijn...
!

Zoiets had ik ook, ik verwachte al gezeik met het vinden van een plek. Was voor 1 dag in de week, had zo het idee dat instellingen dat niet graag hebben. Dus ik me ingeschreven voor de matching (dat leek me veiliger dan zelf zoeken), ingedeeld bij een instelling waar ik en 1 andere student dan konden solliciteren. Word ik opgebeld, conclusie van dat gesprek, ze bieden alleen 1 jaarstage plek aan, en voor dit soort stages dus niks. Wat ze Windesheim ook al meerdere malen verteld hadden. En toen ik de docent hierover mailde kreeg ik wel een reactie, maar dat ging alleen over het verder solliciteren en geen woord over wat er gebeurd was. Hun fout wilden ze natuurlijk niet toegeven

Ondertussen heb ik 4 afwijzingen binnen en over een maand moet ik een plek hebben
Maar 1 troost, driekwart van de 2e jaars heeft nog geen plek
pi_52965906
Zo ging het bij mij in het 1e jaar, ik deed verkort,
Ik werd ook gematcht.... ging helemaal fout etc, was geen plek voor 1 dag in de week en dan een procject.....
uiteindelijk had ik in het 2e gedeelte van het jaar eindelijk een plek, en niet in het 1e gedeelte, waardoor ik eigenlijk een dubbele stage zou moeten lopen.
maar ik wist toch al dat ik na mijn P weg zou zijn daar, dus niet gedaan.
pi_52970359
heb ik eindelijk mn nieuwe rooster, issie vierkant ( alle dagen van half tien tot half 6)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_52984533
k ook :S
  woensdag 19 september 2007 @ 23:18:53 #16
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53425996
kwil weer trug naar windesheim die stage bevalt me helemaal niet:P
Ik heb altijd gelijk...
pi_53426062
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:33 schreef jstylo het volgende:
kwil weer trug naar windesheim die stage bevalt me helemaal niet:P
Wat doe je dan?
pi_53427830
Commerciele Economie, 3e jr
Ik heb altijd gelijk...
pi_53430374
lollig winkeltje in c
pi_53453533
welke ?:P
Ik heb altijd gelijk...
pi_53468484
Windesheim

Morgen gelukkig eindbeoordeling afstudeerstage, nu nog zo'n ontiegelijk lelijk beroepsprofiel inelkaar zetten en m'n portifolio bijwerken. Mijn god, wat een trieste onzin

Lelijke laatste loodjes..
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:06:08 #23
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53470168
Wat is er zo erg aan Windesheim, Woffel?
pi_53470617
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat is er zo erg aan Windesheim, Woffel?
Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., ha

Verder:
- Nooit genoeg syllabussen,
- Handig blackboard waar ze vervolgens niks mee doen.
- Nieuwe docenten die komen, maar ook zo weer verdwijnen
- Docenten die nooit wat optijd nakijken en niet reageren op e-mails
- De ambtenarenmentaliteit
- Nooit genoeg vrije computers..
- Klappende en zingende pabomokkeltjes in de bieb..
- Te dure koffie en altijd rommel in kantine...
- etc

Niet dat ik denk dat het ergens anders beter geregeld is..
pi_53475312
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., ha

Verder:
- Nooit genoeg syllabussen,
- Handig blackboard waar ze vervolgens niks mee doen.
- Nieuwe docenten die komen, maar ook zo weer verdwijnen
- Docenten die nooit wat optijd nakijken en niet reageren op e-mails
- De ambtenarenmentaliteit
- Nooit genoeg vrije computers..
- Klappende en zingende pabomokkeltjes in de bieb..
- Te dure koffie en altijd rommel in kantine...
- etc

Niet dat ik denk dat het ergens anders beter geregeld is..
Dan heb je denkik de verkeerde studie gekozen, want behalve de dure koffie heb ik nergens last van..
pi_53481493
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:29 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Dan heb je denkik de verkeerde studie gekozen, want behalve de dure koffie heb ik nergens last van..
idem

hoewel klappende pabo-meisjes me best wel eens leuk lijken
pi_53482164
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

idem

hoewel klappende pabo-meisjes me best wel eens leuk lijken
Wel eens ja, maar ik heb vorig jaar wel eens in het B-gebouw zitten werken, en na pak-m-beet een half uurtje wordt je er echt knettergek van Zeker als je zelf door wilt werken zegmaar
pi_53518540
Mijn vriendin is zo'n klappend pabo meisje
Ik heb altijd gelijk...
pi_53529367
waarom zit in de C katine geen banken meer! op de bovenste verdieping dan he
pi_53541144
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Ici-Paris het volgende:
misschien komen daar ook van die fatboys waar alle gebouwen vol mee staan?
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:18:46 #31
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53542404
quote:
Ze waren eergisteren allemaal stoelen weg aan het halen daar, naar beneden... Zal wel iets nieuws komen daar.

Ben trouwens m'n tas kwijtgeraakt op school Met 2 dure boeken erin
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:48:48 #32
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_53546345
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

misschien komen daar ook van die fatboys waar alle gebouwen vol mee staan?
damn, ik ben verliefd op die fatboys, op een dag vind ik een manier om er eentje mee te jatten
pi_53559272
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef xuanery het volgende:

[..]

damn, ik ben verliefd op die fatboys, op een dag vind ik een manier om er eentje mee te jatten
jammer dat die dozen zo gigantisch zijn...
  zondag 11 november 2007 @ 18:27:28 #34
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_54531903
(mag dit kickje?)

Morgen begint het nieuwe blok en we hebben nog steeds geen roosters (SIS, Informatica dus). Prutsers dat het zijn...
pi_54532427
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef MonoSynth het volgende:
(mag dit kickje?)

Morgen begint het nieuwe blok en we hebben nog steeds geen roosters (SIS, Informatica dus). Prutsers dat het zijn...
Same here, ken ik jou? (ben 3e jaars)
pi_54532500
Overigens meldt portaal:
quote:
nformatie rooster periode 2 stand van zaken

Beste studenten/medewerkers,

Het hele weekend is hard gewerkt om het rooster voor periode 2 klaar te krijgen. De stand van zaken op dit moment is dat het rooster SIS voor periode 2 wordt op zijn vroegst zondag 11 november laat of mogelijk zelfs maandagochtend 12 november gepubliceerd.

We verzoeken je Portaal en rooster.windesheim.nl goed in de gaten te houden!

Met vriendelijke groet,

Rob Keemink, directeur School of Information Sciences
Nou, ik kijk vanavond laat nog even, maar ik ga morgenochtend niet vroeg m'n bed uit om te kijken of ik toevallig les heb morgen uitslapen dus
  zondag 11 november 2007 @ 19:00:27 #37
16063 MonoSynth
pi_54532662
quote:
Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Same here, ken ik jou? (ben 3e jaars)
Ik ben 6e jaars

Ehm, nee, volgens mij nog niet met een andere Bart samengewerkt, dus denk niet dat ik je ken. Heb je komend blok PEF, AO, AD2 of SIS?
pi_54532920
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Ik ben 6e jaars

Ehm, nee, volgens mij nog niet met een andere Bart samengewerkt, dus denk niet dat ik je ken. Heb je komend blok PEF, AO, AD2 of SIS?
Nopes, ik heb RAD, POL, J2ME en een literatuurstudie
  maandag 12 november 2007 @ 09:52:14 #39
16063 MonoSynth
pi_54544427
oh, hoera! er staan roosters online!

http://rooster.windesheim(...)7_1_Web_Alles_1.html

totdat je een vak gaat zoeken en er achter komt dat het het rooster voor Built Environment & Transport is...

prutsers, prutsers, prutsers....
pi_54544678
Lol.

Is dat bij alle opleidingen zo?

Ben blij dat ik op stage zit
  maandag 12 november 2007 @ 10:28:19 #41
16063 MonoSynth
pi_54545511
Nou, het werd tijd hoor... vanochtend helemaal voor niks vroeg m'n nest uit om te kijken of ik toevallig les had
pi_54628874
Wat een klote school. Verplicht bij sommige lessen aanwezig zijn
pi_54629483
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Ici-Paris het volgende:
Wat een klote school. Verplicht bij sommige lessen aanwezig zijn
Welke opleiding? Ik heb eigenlijk geen verplichte college's (alleen LO, op sommige opleidingen heet dat SLB of PPO) en een aantal college's met uitleg van het komende project...
pi_54660819
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:55 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Welke opleiding? Ik heb eigenlijk geen verplichte college's (alleen LO, op sommige opleidingen heet dat SLB of PPO) en een aantal college's met uitleg van het komende project...
MER, en we moeten verplicht aanwezig zijn bij: SLB en werkgroepbegeleiding.
En ook nog bij sommige presentaties
pi_54684427
Hoi,

Ik (zesdejaars) heb een vraagje. Ik heb ruim 2 weken geleden een tentamen gemaakt voor een keuzemodule. Nu na ruim 2 weken staan er nog steeds geen cijfers op mijn cijferlijst bij Portaal. Nu hoorde ik dat cijfers tegenwoordig op Educator (?) worden gepubliceerd? Ik heb geen idee wat het is, hoe het werkt etc. Kunnen jullie me helpen?
pi_54706133
je bent 6dejaars en weet nog steeds niet hoe widnesheim werkt?
pi_54706229
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Ici-Paris het volgende:
Aan de gemiddelde School is dan ook geen touw vast te knopen..
  maandag 19 november 2007 @ 08:59:15 #49
16063 MonoSynth
pi_54710313
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Aan de gemiddelde School is dan ook geen touw vast te knopen..
En dan heb je er een touw aan vast weten te knopen, veranderen ze de hele zooi weer
pi_54710449
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Ici-Paris het volgende:
In 'mijn tijd' bestond Educator nog niet. Heb je behalve commentaar ook nog antwoord op mijn vraag?
pi_54745973
hey,

Ik ben net nieuw hier op het forum en heb ook niet alles van dit onderwerp gelezen maar weet wel dat het vooral over windesheim gaat . Ik ben er over aan het na denken om industrieel design te gaan doen op windesheim maar er is ook een soort gelijke opleiding (human engineering & design) in leeuwarden wat voor mij veel dichter bij is. Maar windesheim lijkt mij een veel betere school en staat geloof ik ook beter aangeschreven. Wat vinden jullie wat ik moet doen?
pi_54751560
Denk dat de mensen hier dat lastig kunnen beoordelen.. Denk dat de meeste mensen slechts ervaring hebben met Windesheim. Ik kan het wel aanbevelen qua sfeer enzo Organisatorisch is het nog wel eens een rotzooitje: te late roosters, ontbrekend materiaal, enzovoort.. Maarja, geeneen school is perfect. Ik heb het er in ieder geval naar m'n zin, en dat ik dan af en toe achter wat dingen aan moet zitten maakt me niet zoveel uit
pi_55913184
Ik vind het dom dat je alle onderdelen voor een tentamen moet halen voordat je punten krijgt. Dit is bij Hanze helemaal niet zo!
pi_55915707
Wat maakt dat nou uit ? Je moet toch al je punten halen wil je je studie afronden.
pi_56009591
ja dat klopt, maar als je nu2 van de 3 vakken heb gehaald heb je helemaal niks
pi_56009659
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:16 schreef Ici-Paris het volgende:
ja dat klopt, maar als je nu2 van de 3 vakken heb gehaald heb je helemaal niks
Je hebt ze wel, alleen staan ze dus niet op je lijst
?
  zondag 13 januari 2008 @ 23:03:13 #57
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_56011117
Ik heb 1 jaar IPO gedaan op Windesheim, ik vind de school qua sfeer echt super! Alleen bepaalde dingen zijn niet echt heel goed geregeld (denk aan blackboard dat niet goed werkt, divers ander papierwerk).
Uiteindelijk ben ik gestopt omdat de opleiding toch niet was wat het leek (veel rekenwerk/natuurkunde en weinig tekenen/designen)
pi_56217626
Mensen hier die MWD doen op deze school?
Zo niet.. dan toch!
pi_56219348
Ik mag maandag weer heen Stage zit er op en ik heb echt totaal geen zin in studeren en colleges en projecten
pi_56249550
En ik mag vanaf maandag stage gaan lopen
pi_56263103
wannneer krijgen we cijfers
pi_56680673
er wordt wat afgezeken in dit topic zeg!
alleen omdat er bepaalde zaken (vaak opleidingsafhankelijk) niet goed geregeld zijn, is heel Windesheim maar kut.
het werkt op een school als Windesheim niet anders dan straks in het bedrijf waar jij komt te werken.
ook daar zijn dingen Kut. Als je dan gaat lopen zeiken zoals er hier gebeurt kun je snel een nieuwe baan zoeken.
dus wen er vast aan...

bovendien krijgen mensen die een opleiding aan het Windesheim overwegen een verkeerde indruk, omdat over het algemeen alleen ontevreden mensen een bericht posten.
nou, ik ben erg tevreden. maar dat kan aan mijn instelling liggen.

edit (en mijn opleiding IPO, is uitgeroepen tot beste van Nederland)

[ Bericht 5% gewijzigd door hupseflupse op 12-02-2008 11:16:55 ]
pi_56684146
Volgens mij wordt er helemaal niet zoveel afgezeken in dit topic hoor ?
pi_56690943
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:11 schreef hupseflupse het volgende:
er wordt wat afgezeken in dit topic zeg!
alleen omdat er bepaalde zaken (vaak opleidingsafhankelijk) niet goed geregeld zijn, is heel Windesheim maar kut.
het werkt op een school als Windesheim niet anders dan straks in het bedrijf waar jij komt te werken.
ook daar zijn dingen Kut. Als je dan gaat lopen zeiken zoals er hier gebeurt kun je snel een nieuwe baan zoeken.
dus wen er vast aan...

bovendien krijgen mensen die een opleiding aan het Windesheim overwegen een verkeerde indruk, omdat over het algemeen alleen ontevreden mensen een bericht posten.
nou, ik ben erg tevreden. maar dat kan aan mijn instelling liggen.

edit (en mijn opleiding IPO, is uitgeroepen tot beste van Nederland)
Waar heb je het over? Over elk school wordt gezeurd van dit is niet goed en dat is niet goed. Dit valt nog best mee hoor als ik lees wat ze in het hanze topic zeggen
pi_57578438
In september kom ik weer terug op Windesheim Ben er even tussenuit geweest, maar ga nu weer verder met SPH ( heb mn P al) Donderdag gesprek om te kijken of ik nog punten van het tweede jaar heb gehaald ( weet ik niet meer precies) en om het over major-minorsysteem enzo te hebben, want heb echt geen idee hoe opleiding er nu uit ziet. Ben benieuwd en heb er erg veel zin in om weer lekker te gaan studeren
pi_58458137
denk dat saxion ijselland net zo kut geregeld is dan windesheim. positief is alleen dat ik gelukkig afgestudeerd ben. positieve aan deventer is ook dat je er 1000x gemakkelijker aan een betaalbare kamer komt dan in zwolle. voordeel van zwolle is, is dat het meer een stad is dan deventer, leefbaarder is in mijn ogen en dat er meer mogelijk is op gebied van het kiezen van studies (zelfs nog masters van de VU!!) en een studentenleven opbouwen.

maar even on topic. denk dat windesheim voor hbo-instellingstermen niet onder doet aan andere instellingen. oftewel, qua organisatie is het vrijwel overal kut. zelfs bij de meeste kleinere hbo-instellingen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:19:11 #67
159841 Dzy
It is I
pi_58849423
TVP, m'n beide ouders werken op Windesheim

En vandaar ook dat ik zeker niet in Zwolle ga studeren.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_58850472
Goed excuus
pi_58859642
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Dzy het volgende:

Wie zijn je ouders dan >
pi_59790133
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Dzy het volgende:

Gelijk heb je, zou ik ook niet doen

Gaan er nog mensen accountancy studeren op Windesheim?
  zondag 13 juli 2008 @ 09:42:31 #71
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_60071101
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wel eens ja, maar ik heb vorig jaar wel eens in het B-gebouw zitten werken, en na pak-m-beet een half uurtje wordt je er echt knettergek van Zeker als je zelf door wilt werken zegmaar
* klappend pabo-kutje meldt

Zie nu pas dat er een Windesheim-topic is Maar ga Windesheim verlaten Wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die zich zo ergeren aan WH
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:46:18 #72
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_60258859
Yoooo,ik kom HBO Journalistiek doen
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:49:15 #73
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_60258890
quote:
Ik zal het doorgeven aan de staf.
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_60438207
Heb vorig jaar Bedrijfskundige Informatica op Windesheim afgemaakt. Alles heel netjes geregeld vond ik. Genoeg keuze in keuzevakken en goede begeleiding bij het afstuderen.
Ook nog op stage geweest op Curacao, ook daar kregen we goede begeleiding in de vorm van docenten die overvlogen om 'kennis met het bedrijf te maken'. (lees: van het mooie weer te genieten).

Weet je direct waar je collegegeld heen gaat
pi_60440881
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef Petrulli het volgende:
Heb vorig jaar Bedrijfskundige Informatica op Windesheim afgemaakt. Alles heel netjes geregeld vond ik. Genoeg keuze in keuzevakken en goede begeleiding bij het afstuderen.
Ook nog op stage geweest op Curacao, ook daar kregen we goede begeleiding in de vorm van docenten die overvlogen om 'kennis met het bedrijf te maken'. (lees: van het mooie weer te genieten).

Weet je direct waar je collegegeld heen gaat
In 4 jaar afgerond?

Dan ben ik samen met jou begonnen wss, ik heb BI alleen na 3 maanden opgegeven
pi_61213914
Gestruikeld over Javascript, net als 20% van onze klas?
pi_61214276
Pfff, het is weer een lekker zooitje op Windesheim zeg. Ik heb 3 jaar geleden mn Propedeuse gehaald, toen om verschillende redenenen 2 keer het tweede jaar niet afgemaakt, en vorig jaar helemaal van Windesheim afgegaan om even mn leven weer op de rit te krijgen.

Nou ga ik dus weer beginnen in de tweede. Maar had dus al die tijd nog geen boekenlijst of klassenindeling/rooster en informatie over eerste schoolweek gekregen. Gaan ze er dus blijkbaar vanuit dat je vorig jaar ook op Windesheim hebt gezeten om het eerste jaar te doen, want toen ik dus naar Windesheim belde, vertelde ze me dat alles op Portaal stond. Maar daar kon ik dus niet meer op inloggen, aangezien mn wachtwoord verlopen was. Dus servicedesk van ICT gebeld, hebben ze wachtwoord veranderd, kon ik wel op Portaal. Ik de introductiebrief gevonden over eerste schoolweek, maar toen ik bij de klassenlijsten keek, was ik niet ingedeeld in een klas. Dus daar eerst weer over gemailed, toen gebeld, hebben ze me alsnog in een klas ingedeeld en toen kon ik dus ook pas mn rooster bekijken.

En dat allemaal 1 week voordat het lesjaar begint. Echt lekker geregeld allemaal dus. Als ze meteen hadden gezegd toen ik me inschreef dat alles op portaal zou komen en ik niks thuis gestuurd zou krijgen, had ik dat al veel eerder geprobeerd. Maar ze hadden tegen me gezegd dat ik de post in juli/augustus goed in de gaten moest houden of ik wel in het tweede jaar was ingedeeld. En nou heb ik bijvoorbeeld mn boeken pas net kunnen bestellen, dus maar hopen dat ze op tijd komen ( gelukkig beginnen eerste lessen pas 8 september)
pi_61218111
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef Petrulli het volgende:
Gestruikeld over Javascript, net als 20% van onze klas?
jep.

plus dat ik t gewoon kut vond
pi_61230506
Ik weet nog steeds niet in welke klas ik zit..
Weet iemand waar ik naar toe moet bellen
pi_61230545
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:57 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik weet nog steeds niet in welke klas ik zit..
Weet iemand waar ik naar toe moet bellen
gewoon naar de algemene administratie verbinden ze je daar wel door
pi_61239793
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:46 schreef MrManiak het volgende:
Yoooo,ik kom HBO Journalistiek doen
Je meent het niet. Was je deze week ook bij Waltertje?
pi_61255665
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 07:54 schreef Resco het volgende:

[..]

Je meent het niet. Was je deze week ook bij Waltertje?
in het mysterieuze plaatsje h
pi_61257232
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

gewoon naar de algemene administratie verbinden ze je daar wel door
oke thanks!
pi_61260998
Wat een kutrooster weer.. maandag 2 uur les, en woensdag wel 4

Lang leve de zelfstudie
pi_61264625
Kan iemand me vertellen hoelaat hoelaat de eerste lessen beginnen op het Windesheim?

'k ga zelf voor Journalistiek, eerste jaar, maar heb geen rooster ( lang verhaal) verkregen en heb geen flauw idee hoelaat ik morgen wáár moet zijn Dus dan maar vanaf het eerste uur, zie ik van daar wel verder
pi_61265733
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:12 schreef Leonhardws het volgende:
Kan iemand me vertellen hoelaat hoelaat de eerste lessen beginnen op het Windesheim?

'k ga zelf voor Journalistiek, eerste jaar, maar heb geen rooster ( lang verhaal) verkregen en heb geen flauw idee hoelaat ik morgen wáár moet zijn Dus dan maar vanaf het eerste uur, zie ik van daar wel verder
heb je al wel je inloggegevens voor blackboard? ( studentnummer en wachtwoord?) dan kun je daar inloggen en je rooster vinden

blackboard.windesheim.nl geloof ik
pi_61266197
Als je safe wilt zijn is het eerste uur om 8.30..
En rooster.windesheim.nl is openbaar, staat daar niks?
pi_61266884
Blackboard lijkt offline te zijn oid, kan hem iig niet laden. Bij het rooster heb ik groepscodes etc nodig, maar dan moet ik dus weten in welke groep ik zit :p Mja kan ik dus niet vinden omdat ik niet op blackboard kan komen. Probeer het later vandaag nog wel een keer. thnx iig
pi_61267002
geen dank
pi_61277354
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef Leonhardws het volgende:
Blackboard lijkt offline te zijn oid, kan hem iig niet laden. Bij het rooster heb ik groepscodes etc nodig, maar dan moet ik dus weten in welke groep ik zit :p Mja kan ik dus niet vinden omdat ik niet op blackboard kan komen. Probeer het later vandaag nog wel een keer. thnx iig
Klassenlijsten staan niet op Blackboard, maar op Portaal onder student-klassenlijsten ( iig, bij ons op Social Work) Ik heb mn boeken inmiddels beginnen, dus hier is alles goedgekomen
pi_61349785
Mensen wat zijn de lestijden van Windesheim? Dus hoelaat begint het 1e, 2e 3e etc uur?
pi_61351025
Het verschilt volgens mij per school. Bij Social Work begint het eerste uur bijvoorbeeld pas om 8:45, maar bij andere schools ook wel om 8:30. En ik weet ook niet of overal de lesuren evenlang duren
pi_61352680
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef Resco het volgende:
Mensen wat zijn de lestijden van Windesheim? Dus hoelaat begint het 1e, 2e 3e etc uur?
Lestijden SBE

De vastgestelde lestijden voor alle 7 opleidingen binnen de School of Business & Economics zijn m.i.v. cursusjaar 2006/2007 als volgt vastgesteld:

1: 08.30 -09.30 uur

2: 09.30 10.30 uur

3: 10.30 - 11.30 uur

4: 11.30 - 12.15 uur

PAUZE

5: 12.45 - 13.30 uur

6: 13.30 - 14.30 uur

7: 14.30 - 15.30 uur

8: 15.30 - 16.30 uur

9: 16.30 - 17.30 uur

PAUZE

11+12: 18.30 - 20.00 uur

13+14: 20.30 - 22.00 uur
pi_61352692
Geen idee of je er iets aan hebt
pi_61352999
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:45 schreef kikoooooo het volgende:
Geen idee of je er iets aan hebt
Vast wel, ik ga er naar kijken. Zit inderdaad op SBE. Hoop dat de tijden nu nog hetzelfde zijn als in 06/07. Bedankt!
pi_61355175
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lestijden SBE
Dat zijn echt hele andere lestijden dan wij bij Soacial Work hebben zeg. Wij beginnen pas om kwart voor 9, en hebben lessen van 3 kwartier en dan na 1,5 uur altijd een half uur pauze.

Het is echt lekker geregeld zeg, hoorde dus pas vandaag dat ik nou meteen al moet stagelopen en dat ik omdat ik geen keuzevak heb gekozen 56 uur (2 vrije studiepunten) zelf moet invullen. Ze denken echt dat je als je in de tweede zit altijd het eerste het jaar ervoor op dezelfde school gedaan heb :S Vandaag tijdens introcollege wist ik dus van de helft niks af, omdat ik vorig jaar niet op Windesheim zat :S Dus moet nou halsoverkop nog een stageplek gaan regelen en gaan verzinnen hoe ik die 56 uur ga invullen.
pi_61357529
ik zag net een leuk topic op windesheim.nl :p

whaahahah... wie is die kerel
pi_61357613
Er komen wellicht nog wel weer plekken op portaal te staan. Het is niet zo'n ramp als je een paar weekjes mist, dat is wel in te halen. Maar ik raad je wel aan om alvast te gaan zoeken, het was vorig jaar nog knap lastig om iets te vinden, mijn halve stamgroep had toen pas in november een plaats. Ze willen niet vaak mensen hebben voor 1 dag in de week helaas

Ik hoop er vrijstelling voor te krijgen, maar ik ben wel blij dat ik anders gewoon weer op mijn stage van vorig jaar terecht kan toen liep ik bij een gezin dus dat kan mooi.

Wel lullig van die keuzevakken, ik vind dat ze voor zulke studenten wel een uitzondering moeten maken. Jij kan er ook niets aan doen dat je je niet vorig jaar ingeschreven hebt immers, want toen zat je niet op Windesheim. Maar het verbaast me allemaal niets meer daar..
pi_61357633
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef Ici-Paris het volgende:
ik zag net een leuk topic op windesheim.nl :p

whaahahah... wie is die kerel
welke, over dat verplichte drinken tijdens intro?
pi_61357721
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Er komen wellicht nog wel weer plekken op portaal te staan. Het is niet zo'n ramp als je een paar weekjes mist, dat is wel in te halen. Maar ik raad je wel aan om alvast te gaan zoeken, het was vorig jaar nog knap lastig om iets te vinden, mijn halve stamgroep had toen pas in november een plaats. Ze willen niet vaak mensen hebben voor 1 dag in de week helaas

Ik hoop er vrijstelling voor te krijgen, maar ik ben wel blij dat ik anders gewoon weer op mijn stage van vorig jaar terecht kan toen liep ik bij een gezin dus dat kan mooi.

Wel lullig van die keuzevakken, ik vind dat ze voor zulke studenten wel een uitzondering moeten maken. Jij kan er ook niets aan doen dat je je niet vorig jaar ingeschreven hebt immers, want toen zat je niet op Windesheim. Maar het verbaast me allemaal niets meer daar..
Ja idd, ik ben zelf ook al wel aan het zoeken, en desnoods doe ik gewoon 1 periode 2 dagen in de week, dat moet ook wel kunnen En van die keuzevakken baal ik echt, want een keuzevak is veel makkelijker te volgen dan 56 uur vrijwilligerswerk ergens vinden :S Zou echt niet weten wat ik moet doen :S
pi_61357923
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat zijn echt hele andere lestijden dan wij bij Soacial Work hebben zeg. Wij beginnen pas om kwart voor 9, en hebben lessen van 3 kwartier en dan na 1,5 uur altijd een half uur pauze.
Pauzes doen wij meestal niet aan, zeker geen ingeroosterde (al staan ze er wel). Gaat 19/20x in overleg met de docent
pi_61358230
Ik heb zelf ook wel wat te klagen trouwens..
Doe mijn minor verbredend, dus ik moet SLB blijven volgen met mijn oude stamgroep. Maar bijna iedereen daarvan is op jaarstage . En de docent heeft aangegeven sowieso geen tijd voor ons te hebben, dus nu worden we bij een andere klas ingepland ofzo. Ook handig, hebben ze dus niet goed over nagedacht weer ! En ik vond dat juist een goede SLBer.. sommige zijn echt ruk. Vorig jaar had ik er eentje die net nieuw was en niets wist. Die heeft mij toen vanalles toegezegd, waarvan de teamleider later zei, dat kan helemaal niet. Toen werden alle toezeggingen hoppa weer ingetrokken. Ik hoop dus maar op een goede dit keer.
pi_61358304
Oh Sylvana, ik weet niet of je dat al kende, maar je zou kunnen kijken bij de vrijwilligerscentrale: http://www.vrijwilligersstad.nl. Wie weet hebben ze daar nog iets.
pi_61364548
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

welke, over dat verplichte drinken tijdens intro?
ja, die ja
pi_61368658
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:47 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

ja, die ja
Een fles jagermeister door een slangetje.
pi_61372620
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:02 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh Sylvana, ik weet niet of je dat al kende, maar je zou kunnen kijken bij de vrijwilligerscentrale: http://www.vrijwilligersstad.nl. Wie weet hebben ze daar nog iets.
Die kende ik nog niet, thx, zal ff kijken

En dat topic is idd erg lachwekkend ja Naakt wakker worden tussen 2 vrouwen, menig man zou daar van dromen
pi_61376690
AAARG, ze hebben alle klasnummers omgegooid, dus ipv in klas 3 zit ik nu in klas 1 en heb ik dus weer een heel ander rooster. Word nou al weer gek van hoe het op Windesheim gaat.
pi_61379663
Hm ik heb daar niets van gezien/gehoord? Ik heb gister een lijst door gekregen die definitief zou moeten zijn. Daarna niets meer gekregen. Is het voor alle klassen veranderd dan?
pi_61380058
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:24 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm ik heb daar niets van gezien/gehoord? Ik heb gister een lijst door gekregen die definitief zou moeten zijn. Daarna niets meer gekregen. Is het voor alle klassen veranderd dan?
Geen idee of het voor alle klassen is, maar omdat Esther Nanninga geen SLB kon geven op de tijden die ze bij ons stond ingeroosterd, hebben ze dus alles maar helemaal omgegooid Ipv dat ze die 2 uur van haar gewoon alleen op een andere tijd indelen. Maarja, dat zal wel weer te makkelijk gedacht zijn :S

Welke minor/klas zit jij dan?
pi_61380533
Ik doe J&G verbredend, en volgens mijn laatste roosterindeling zit ik in klas 10. Neem aan dat het dan voor mij hetzelfde gebleven is. Anders had ik het vast wel gehoord.

Zou je ook denken he, dat het zo wel opgelost kan worden? Echt Windesheim dit.. je had beter niet terug kunnen komen
pi_61380681
Ik doe J&G verdiepend, dus kan best zijn dat ze alleen klas 1 t/m 6 veranderd hebben dan. Of misschien wel gewoon alleen klas 1 en 3 omgewisseld, dat kan ook. Maar ik zou niet weten dus. Als je niks in je studentenmail hebt gehad zal het ook wel niet veranderd zijn En volgens mij heb je dit gedoe op alle hogescholen wel. Heb er ook over nagedacht om naar Saxion Enschede te gaan, maar daar ook niet echt positieve verhalen over gehoord.
pi_61381116
Ik heb mijn windesheim mail (Snummer@student.windesheim.nl) geforwarded naar mn gmail, althans, dat geeft hij aan. Ik krijg echter niks binnen op gmail als ik naar mn windesheim adres mail.Hoe kan ik dit oplossen?

EDIT: had eerst laten doorsturen met behulp van die regels, dat lukt dus nog steeds niet. Er is echter nog ergens een optie om door te laten sturen. Die werkt wel prima.
pi_61381402
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:28 schreef Resco het volgende:

EDIT: had eerst laten doorsturen met behulp van die regels, dat lukt dus nog steeds niet. Er is echter nog ergens een optie om door te laten sturen. Die werkt wel prima.
Waar kan ik die vinden dan, want lijkt mij ook wel handig als het gewoon wordt doorgestuurd
pi_61381974
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Waar kan ik die vinden dan, want lijkt mij ook wel handig als het gewoon wordt doorgestuurd
Bij opties ga je naar

Beheer postbus

> Alle nieuwe berichten doorsturen > Ja
> Kopie bewaren > Ja (voor zekerheid)
> Doorsturen naar mailadres@mail.nl

Opslaan
pi_61382043
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:04 schreef Resco het volgende:

[..]

Bij opties ga je naar

Beheer postbus

> Alle nieuwe berichten doorsturen > Ja
> Kopie bewaren > Ja (voor zekerheid)
> Doorsturen naar mailadres@mail.nl

Opslaan
Thnx!
pi_61389537
Zijn er trouwens mensen die activiteiten willen gaan doen van Studium Generale? Zit net te kijken wat ze allemaal hebben, en de RET-training lijkt me wel erg interessant Wilde het in mn Propedeuse-jaar als keuzevak doen, maar toen zat het al vol. Heb de boeken nog wel, die je nu ook nodig hebt, en het is nu 4 bijeenkomsten, dus dat is ook niet heel erg veel ofzo En die van "Jezelf presenteren" lijkt me ook wel interessant

( En misschien mag ik het ook wel gebruiken voor die 2 vrije studiepunten die ik moet halen. Ik ga het iig vragen )

[ Bericht 6% gewijzigd door _Hestia_ op 05-09-2008 06:28:44 ]
pi_61403025
En qua stage gaat het hopelijk ook helemaal goedkomen. Stond eerst niet op de lijst van minor1 bij het bedrijfsbureau, en kon dus ook geen voorkeuren aangeven voor praktijkplaatsen. Maar nu is dat toch nog geregeld, net uit de lijst met praktijkplaatsen 5 voorkeuren opgegeven en dan kan ik vanaf maandag 14 uur kijken of en welke plek ik toegewezen heb gekregen Dus dan kan ik als het goed is toch redelijk snel beginnen met stagelopen
pi_61473347
Ik heb een stageplek Bij MEE Veluwe, mn eerste voorkeur
pi_61486952
felici
pi_61487375
Thnx Had vanmiddag al gebeld,. maar contactpersoon is pas volgende week terug van vakantie :S
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:23:19 #121
128056 MrManiak
pi_62076912
Als eerstejaars Journalistiekstudent moet ik hier ook wel wat posten he . Bij deze; groetjes uit gebouw D !
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62077196
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef MrManiak het volgende:
Als eerstejaars Journalistiekstudent moet ik hier ook wel wat posten he . Bij deze; groetjes uit gebouw D !

Hier ook de groeten, vanaf D1

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 02-10-2008 14:53:33 ]
pi_62081745
In mijn vorige post had ik het over dat ik een stageplek bij MEE had. Dit ging helaas niet door, toen de contactpersoon terug van vakantie was, belde ze dat ze al genoeg stagaires hadden Daarna kreeg ik een stageplek toegewezen bij een gezin in Amersfoort, om hun 4 jarige zoontje te begeleiden. Maar ook dit ging niet door. Weer een nieuwe stageplek zoeken, en ditmaal bij Spel-Aan-Huis een plek gevonden die wel doorgaat Vanochtend kennismakingsgepsrek gehad en vanaf volgende week ook echt stagelopen Loop inmiddels dus al wel bijna een maand achter, dus dat is wel kut. maar heb nu iig een plek die definitief is
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:38:14 #124
128056 MrManiak
pi_62183986
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:32 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hier ook de groeten, vanaf D1
D1, dan zat je waarschijnlijk bijna naast me . Waar zat je toen?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62185308
1 bakje salade, 1 broodje gezond en een bakje thee= 6,15 euro

Echt niet normaal die kantineprijzen
pi_62188743
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef MrManiak het volgende:

[..]

D1, dan zat je waarschijnlijk bijna naast me . Waar zat je toen?
Ik zit bij AIDA communicatie. Dat kantoortje bij de trap aan de achterkant (bij de communicatie computers)
4 dagen per week
pi_62188816
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
1 bakje salade, 1 broodje gezond en een bakje thee= 6,15 euro

Echt niet normaal die kantineprijzen
Wij voeren op dit moment een onderzoek uit naar de tevredenheid van de klanten van Team Spirit (in opdracht van Team Spirit en Windesheim zelf)
Als we nu zo de resultaten bekijken (150 enquetes gehad, nog 350 te gaan) heeft 95% ingevuld dat Team Spirit te duur is.

Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen, maar dat zal blijken over een aantal weken
pi_62189486
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wij voeren op dit moment een onderzoek uit naar de tevredenheid van de klanten van Team Spirit (in opdracht van Team Spirit en Windesheim zelf)
Als we nu zo de resultaten bekijken (150 enquetes gehad, nog 350 te gaan) heeft 95% ingevuld dat Team Spirit te duur is.

Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen, maar dat zal blijken over een aantal weken
Ik hoop het ook, bij de mac kan ik hier een heel menu voor krijgen, en dat is een stuk meer.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:11:09 #129
128056 MrManiak
pi_62196823
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik zit bij AIDA communicatie. Dat kantoortje bij de trap aan de achterkant (bij de communicatie computers)
4 dagen per week
Vorige week nog een groepje mensen gezien die naar binnen liepen bij AIDA? Zat ik ook bij, iemand zei "hier kun je ook printen" .
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62198800
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Vorige week nog een groepje mensen gezien die naar binnen liepen bij AIDA? Zat ik ook bij, iemand zei "hier kun je ook printen" .
haha. Kan het me niet herinneren. Helaas geen eigen printer
pi_62204024
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, bij de mac kan ik hier een heel menu voor krijgen, en dat is een stuk meer.
en een stuk ongezonder
pi_62205116
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:52 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

en een stuk ongezonder
Wil niet zeggen dat ik dat doe, gaf het als voorbeeld. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij de Mac heb gegeten, kom er amper. Ik neem meestal gewoon zelf eten van huis mee, alleen maandag heb ik maar een paar uur les, meestal red ik dat wel zonder eten. Maar nou toch wel honger gekregen, en je moet toch wat dan. Maar erg jammer dat het zo duur is.
pi_62208854
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ik dat doe, gaf het als voorbeeld. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij de Mac heb gegeten, kom er amper. Ik neem meestal gewoon zelf eten van huis mee, alleen maandag heb ik maar een paar uur les, meestal red ik dat wel zonder eten. Maar nou toch wel honger gekregen, en je moet toch wat dan. Maar erg jammer dat het zo duur is.
Vorig jaar was de koffie geloof ik 40 cent ofzo en nou al iets van 80 had ik gehoord,
Maar ik neem ook altijd eten zelf mee.
pi_62211615
Koffie is gewoon 50cent hoor, net als vorig jaar
pi_62245451
Doet iemand de minor doing bussiness in China?
Lijkt me namelijk wel leuk om te doen.
pi_62254858
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
Koffie is gewoon 50cent hoor, net als vorig jaar
Ik ben er achter gekomen dat het aan de kantine ligt hoe de prijzen zijn. De A-kantine is bijvoorbeeld goedkoper dan de C- kantine.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:57:19 #137
128056 MrManiak
pi_62259129
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben er achter gekomen dat het aan de kantine ligt hoe de prijzen zijn. De A-kantine is bijvoorbeeld goedkoper dan de C- kantine.
!
Weet ik dat ook weer!
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62328002
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef MrManiak het volgende:

[..]

!
Weet ik dat ook weer!
voortaan moet ik na A lopen als ik koffie wil.
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:27:36 #139
128056 MrManiak
pi_62328092
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Arme jij .
Zal ik dan een keertje koffie voor je halen ?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62328336
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Tja, ik zit toch altijd al in A, dus lekker makkelijk
pi_62356235
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik zit toch altijd al in A, dus lekker makkelijk
Ik zit altijd in C
pi_62356249
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 15:27 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Arme jij .
Zal ik dan een keertje koffie voor je halen ?
trakteer je dan ook
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:05:01 #143
128056 MrManiak
pi_62367271
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

trakteer je dan ook
Ja hoor .

Allemachtig, ik lig nét in bed na een concert in de HMH. Disturbed......wauw, wat een optreden. 23 nummers... !
En nu slapen, moet er vroeg uit morgen.

Au mijn nek
Au mijn keel
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62387352
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ja hoor .

Allemachtig, ik lig nét in bed na een concert in de HMH. Disturbed......wauw, wat een optreden. 23 nummers... !
En nu slapen, moet er vroeg uit morgen.

Au mijn nek
Au mijn keel

hou ik je aan!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:36:28 #145
128056 MrManiak
pi_62445157
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

hou ik je aan!
Ik zag je wel lurken in mijn fobo
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62449638
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:36 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ik zag je wel lurken in mijn fobo
jaa, wil toch wel weten met wie ik te maken heb!

maar weet iemand in welk gebouw school of economics zit?
Ik ben van plan om daar een verbredende minor te doen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:09:48 #147
128056 MrManiak
pi_62452302
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:28 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

jaa, wil toch wel weten met wie ik te maken heb!

maar weet iemand in welk gebouw school of economics zit?
Ik ben van plan om daar een verbredende minor te doen

Heb even voor je gezocht op Google, geen gebouw gevonden. Als je nog buiten komt, kun je op het plattegrondje kijken daar tegenoverde boekenwinkel .
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62453708
Gebouw D, en gebouw C.

School of Business en Economics is een samenvoeging van Communicatie, commerciele economie, ibl, accountancy, en nog een paar

Deel van mijn opleiding (communicatie) bevindt zich in gebouw D, geloof dat CE vooral in C les krijgt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:54:27 #149
128056 MrManiak
pi_62454837
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Gebouw D, en gebouw C.

School of Business en Economics is een samenvoeging van Communicatie, commerciele economie, ibl, accountancy, en nog een paar

Deel van mijn opleiding (communicatie) bevindt zich in gebouw D, geloof dat CE vooral in C les krijgt.
Zit je nu ook in D? Op dit moment ben ik met de klas de Primo (klassenkrantje) aan het afronden op de eersteverdieping en in D040
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62455245
Yes, aanwezig

Enquetes aan het verwerken. Gelukkig om 13.30 vrij, vakantie
pi_62455285
Jij zit zeker achter die macs?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:32:27 #152
128056 MrManiak
pi_62455673
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
Jij zit zeker achter die macs?
D132, zo goed als tegenover je
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62456018
Ik volg momenteel de module methoden en technieken van onderzoek op de opleiding Informatica, en een van de zaken die aan bod komen is het houden van een enquete.. Er staat al een post op het portaalforum hierover, maar iedere reactie is mooi meegenomen, dus vandaar dat ik het hier ook nog even plaats
quote:
Beste student,

Wij doen een onderzoek naar de kwaliteit van jouw woonsituatie. Welke faciliteiten deel je met anderen? En hoe schoon is het nou eigenlijk?
Ook zijn wij benieuwd naar de motieven om op kamers te gaan, of om juist niet op kamers te gaan. Laat het ons weten!

Zowel uitwonende studenten als thuiswonende studenten zijn belangrijk voor ons onderzoek.
Let wel, in het kader van ons onderzoek willen wij alleen voltijdstudenten vragen om de enqûete in te vullen.

Het invullen van de enqûete duurt ongeveer 5 minuten. Je vindt de enqûete op:

http://www.thesistools.com/?qid=60834&ln=ned

Het opgeven van een e-mailadres is niet nodig.
-- Voor het houden van een enquête heb je toestemming nodig. Die verleen ik je bij dezen.

[ Bericht 5% gewijzigd door GlowMouse op 17-10-2008 12:20:28 (toestemming) ]
pi_62456415
Heb em voor je ingevuld
pi_62456463
Thanks
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:10:00 #156
128056 MrManiak
pi_62456622
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:01 schreef kikoooooo het volgende:
Heb em voor je ingevuld
Blonde haren en een zwarte shirt of sweater aan ?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62456793
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:10 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Blonde haren en een zwarte shirt of sweater aan ?
Yes
pi_62457855
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Gebouw D, en gebouw C.

Okeee... thanks... ik denk dat het D is dan. In het C gebouw krijgen vaak M&L mensen les
pi_62468649
Ik heb de enquete ook ingevuld
  donderdag 23 oktober 2008 @ 02:05:36 #160
128056 MrManiak
pi_62602190
Bah, USB-stick verloren =\.
Kan ik mailen naar iemand ofzo, of gewoon valse hoop ?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62603897
Sommige mensen zetten een oproepje op Portaal, maar ben bang dat je hem niet meer terug ziet.
pi_62607048
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 02:05 schreef MrManiak het volgende:
Bah, USB-stick verloren =\.
Kan ik mailen naar iemand ofzo, of gewoon valse hoop ?
bij de balie in het hoofdgebouw hebben ze een gevonden voorwerpen vitrine
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:34:21 #163
128056 MrManiak
pi_62611619
Mailtje gestuurd naar de receptie, niets gevonden (net zoals het Infocentrum)... Bah!
Wel op portaal wat gezet, maar 'k kan het denk ik vergeten .
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62628823
er oo een usb stick gevonden. Zie ik net op portaal. Misschien is die van jouw
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:34:51 #165
128056 MrManiak
pi_62629219
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:16 schreef Ici-Paris het volgende:
er oo een usb stick gevonden. Zie ik net op portaal. Misschien is die van jouw
quote:
Beste mensen,

In de aula in het C gebouw is een windesheim usb stick gevonden. Er staan namen in van B. Boshoeve en E. Werkman. Deze USB stick heb ik afgegeven aan de receptie in het C gebouw.

mvg, Arne
Nope
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62630028
oh I see...
maar kon jouw topic niet lezen. vage portaal..
pi_62636329
ja, bij Portaal gebeurd het regelmatig dat je geen reacties kunt lezen in een topic, erg irritant :S
pi_62638366
Gewoon een paar keer op ctrl + f5 rammen.
pi_62640678
Weet iemand trouwens of je moet afmelden als je een tentamen niet maakt. Ik bedoel dan de herkansing van vorig jaar. Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar wij worden automatisch overal ingeschreven. kan ik ervan uit gaan dat we ook automatisch wordt afgeschreven ofmoet je dat zelf doen.
pi_62640713
Wij werken nog niet met inschrijvingen, dus als je een tentamen hebt dan ga je gewoon, of niet.
pi_62641247
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Wij werken nog niet met inschrijvingen, dus als je een tentamen hebt dan ga je gewoon, of niet.
Dus jij hoef je nooit in te schrijven
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:08:47 #172
128056 MrManiak
pi_62643604
* MrManiak lift mee met Sylvana

Inschrijven voor een tentamen ? Ook de eerste keer dat ik dat hoor.
Ja, rijexamen etc, maar goed
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62644013
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Dus jij hoef je nooit in te schrijven
Nee, voor tentamens hoeven we niet in te schrijven, voor keuzemodules en keuzes voor semesters enzo wel. Maar bij een tentamen moet je zelf maar zien of je komt opdagen of niet
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:41:17 #174
128056 MrManiak
pi_62763154
Lukt het allemaal ?
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62944258
Nee het lukt niet. De helft van de tentamens niet geleerd
pi_62944377
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Nee het lukt niet. De helft van de tentamens niet geleerd
Ik ook niet...en toch 30 van de 40 goed voor communicatie!
pi_62944609
Morgen tentamen arbeidsrecht. Wordt toch niets haha. Eerst psv kijken en dan morgenvroeg het boek maar eens opendoen.
pi_62945413
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef kikoooooo het volgende:
Morgen tentamen arbeidsrecht. Wordt toch niets haha. Eerst psv kijken en dan morgenvroeg het boek maar eens opendoen.
Die tentamen had ik vandaag... welke opleiding doe jij?
pi_62960238
Communicatie. Volg een keuzemodule arbeidsrecht.
pi_62960289
Staan bij jullie wel alle antwoorden gewoon op Blackboard? Bij mij staan van de 3 tentamens alleen de antwoorden van communicatie nog maar online. Prachtig als ze zoiets beloven, dat je het thuis kunt nakijken, maar dan moeten ze die beloftes wel even nakomen
pi_62961720
Zoiets doen ze bij mijn opleiding niet eens dacht ik.
  woensdag 5 november 2008 @ 10:31:15 #182
128056 MrManiak
pi_62963063
Nog steeds geen cijfers online...
Mijn (inte)r(e)views!
pi_62966985
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef kikoooooo het volgende:
Jep, drama
pi_62967490
Hier vanochtend tentamen ontwikkelingspsychopathologie gehad, met open vragen :S Ik vind dat echt kut, zo'n dik boek en dan ook nog eens open vragen. Ik hoop maar op een voldoende Bij ons zetten ze nooit de antwoorden op blackboard trouwens.
pi_62967805
Open vragen zijn juist relaxed vind ik. Kun je tenminste een beetje je ei kwijt. En ook als je de precieze kennis niet meer bezit, dat je toch nog om t antwoord heen kan lullen.
pi_62967909
Tja, maar ik ben dus echt heel slecht in het reproduceren van dingen. Als ik 3 antwoorden zie, dan weet ik het goede antwoord wel, maar als ik het zelf moet bedenken, kan ik er niet opkomen :S Toch wel een aantal vragen die ik op zich prima wist, maar waarvan ik gewoon niet meer wist hoe die theorie nou heette of wat de kenmerken waren enzo.
pi_62970497
Bij ons zetten ze ook nooit antwoorden op blackboard. en heel af en toe cijfers
pi_63036912
Ik wacht nog steeds op de cijfers van m'n tentamens.. zeker onderwijskunde had er al lang op kunnen staan

Zijn ze altijd traag?
pi_63039149
ja
pi_63039904
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Ik wacht nog steeds op de cijfers van m'n tentamens.. zeker onderwijskunde had er al lang op kunnen staan

Zijn ze altijd traag?
wen er maar aan. maar ik moet zeggen sommige leraren zijn heel snel met nakijken en zetten het gauw op blackboard en andere zijn zo traag als een slak
pi_63042180
Aha, bedankt. Ik hoop dat ze er snel op staan.. dan weet ik tenminste een beetje beter waar ik aan toe ben. (ik ben nu een eerstejaars van een lerarenopleiding maar twijfel nu heel erg of ik door wil gaan)
pi_63042622
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef Desunoto het volgende:
Aha, bedankt. Ik hoop dat ze er snel op staan.. dan weet ik tenminste een beetje beter waar ik aan toe ben. (ik ben nu een eerstejaars van een lerarenopleiding maar twijfel nu heel erg of ik door wil gaan)
Okee... wat voor soort leraar wil je worden? nederlands, of geschiedenis?

Maar wat vind je er niet leuk aan dan?
pi_63051291
Voortgezet onderwijs Engels.

Het leek me jaren lang een heel tof beroep en toen heb ik me redelijk goed laten informeren over de opleiding en toen ook een meeloopdag gedaan en dat beviel me heel erg. Dus ik dacht, deze opleiding wordt het! Maar na 2-3 weken kreeg ik al zoiets van.. gaat deze onzin de hele tijd door? Veel overbodige vakken en kennis, veels te lange portfolio's, alle docenten (behalve één) die ontzettend bekakt Engels praten en ervan uitgaan dat je dat ook doet, anders is het 'fout'. Er werd me eerst verteld dat je de keuze had tussen Brits en Amerikaans Engels maar nu wordt dat ook heel erg lastig.

Vooral al die stomme portfolio's met onzinnige opdrachten waar ik naar mijn gevoel niets van leer... daar kan ik gewoon geen motivatie meer voor opbrengen.
pi_63059303
quote:
Forse boete voor te laat nagekeken tentamens
Uitgegeven: 8 november 2008 17:41
Laatst gewijzigd: 8 november 2008 17:41

TILBURG - De faculteit economie en bedrijfswetenschappen van de Universiteit van Tilburg gaat boetes uitdelen voor te laat nagekeken tentamens. Een boete van 2500 euro moet daartoe een prikkel zijn, meldt het universiteitsblad Univers deze week.
ANP

Voor het nakijken van een tentamen staat een termijn van vijftien werkdagen. Volgens Univers wordt die termijn regelmatig overschreden.

Tilburg scoort op dit gebied slechter dan de concurrenten, laat vice-decaan onderwijs Willem Buijink weten. De boete zou moet worden betaald door de afdeling waar de betrokken docent werkt.

nu.nl
Dat mogen ze bij ons op school ook wel invoeren...
pi_63060215
!5 dagen lol, dat redden ze op mijn opleiding echt niet. Uitvreters.
pi_63061618
Volgens mij staat er bij ons officieel 18 dagen voor, maar geen docent die zich daar aan houdt hoor
pi_63062656
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij staat er bij ons officieel 18 dagen voor, maar geen docent die zich daar aan houdt hoor
bij ons wel hoor1. alleen 18 dagen vind ik best een lange tijd. Minstens twee weken mogen ze ervoor krijgen vind ik
pi_63062686
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:38 schreef Desunoto het volgende:
Voortgezet onderwijs Engels.

Het leek me jaren lang een heel tof beroep en toen heb ik me redelijk goed laten informeren over de opleiding en toen ook een meeloopdag gedaan en dat beviel me heel erg. Dus ik dacht, deze opleiding wordt het! Maar na 2-3 weken kreeg ik al zoiets van.. gaat deze onzin de hele tijd door? Veel overbodige vakken en kennis, veels te lange portfolio's, alle docenten (behalve één) die ontzettend bekakt Engels praten en ervan uitgaan dat je dat ook doet, anders is het 'fout'. Er werd me eerst verteld dat je de keuze had tussen Brits en Amerikaans Engels maar nu wordt dat ook heel erg lastig.

Vooral al die stomme portfolio's met onzinnige opdrachten waar ik naar mijn gevoel niets van leer... daar kan ik gewoon geen motivatie meer voor opbrengen.
hier krijg je bij elke opleiding mee te maken. Ik zou dus niet alleen hierom stoppen als ik jouw was.
pi_63062714
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

hier krijg je bij elke opleiding mee te maken. Ik zou dus niet alleen hierom stoppen als ik jouw was.
Maar krijg ik bij elke opleiding het gevoel dat de inhoud zo nutteloos en oninteressant is als deze? Ik hoop het niet
pi_63062802
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Maar krijg ik bij elke opleiding het gevoel dat de inhoud zo nutteloos en oninteressant is als deze? Ik hoop het niet
ja, helaas wel. de Mijn SLber van vorig jaar zou altijd. Later wanneer je bent afgestudeerd snap je waarom je die opdrachten moest doen... Want dat zei iemand tegen hem, dat het om te slijmen was, weet die denk ik niet, maar goed!

denk maar zo later heb je er 'heel veel' aan.
pi_63062803
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef Desunoto het volgende:

[..]

ja, helaas wel. de Mijn SLber van vorig jaar zou altijd. Later wanneer je bent afgestudeerd snap je waarom je die opdrachten moest doen... Want dat zei iemand tegen hem, dat het om te slijmen was, weet die denk ik niet, maar goed!

denk maar zo later heb je er 'heel veel' aan.
pi_63063128
Tja, dat zeggen ze wel vaker. Er is me ook honderd keer over van alles op de middelbare school verteld dat ik 'blij moet zijn want later heb ik er wat aan!'. Nou, achteraf niet of heel weinig dus..

SLB moeten ze wel afschaffen hoor, dat is toch wel zo saai..

Nou, ik heb nu nog anderhalve maand o.i.d om te beslissen of ik hiermee door ga of niet. Ik kijk het nog wel even aan..
pi_63063553
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Tja, dat zeggen ze wel vaker. Er is me ook honderd keer over van alles op de middelbare school verteld dat ik 'blij moet zijn want later heb ik er wat aan!'. Nou, achteraf niet of heel weinig dus..

SLB moeten ze wel afschaffen hoor, dat is toch wel zo saai..

Nou, ik heb nu nog anderhalve maand o.i.d om te beslissen of ik hiermee door ga of niet. Ik kijk het nog wel even aan..
okee... Maar besef wel SLB heeft elke opleiding en bij ons was het zo dat je vorig jaar om de twee weken een bijeenkomst had. En nu het tweede jaar heb je 1x in de periode een slb gesprek.
pi_63063594
Ja, dat wist ik. Ik heb het nu ook om de twee weken (op toetsweken en vakanties na). Wel leuk om te horen dat het met het tweede jaar sowieso minder wordt.
pi_63063927
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:31 schreef Desunoto het volgende:
Ja, dat wist ik. Ik heb het nu ook om de twee weken (op toetsweken en vakanties na). Wel leuk om te horen dat het met het tweede jaar sowieso minder wordt.
en zoo veel doe je nie bij SLB, maar dat kan aan mij liggen.
Ik weet niet wat jullie tijdens SLB allemaal doen.
pi_63064475
slb. Echt zonde van je leven. Die minuten zie je nooit meer terug
pi_63065029
Het is inderdaad niet veel maar wel gewoonweg vervelend als je daarvoor om 5 uur je bed uit moet voor een uurtje SLB en dan nog anderhalf uur moet wachten voor een andere les. Bijvoorbeeld
Maar het is vooral nutteloos.
pi_63065928
Ik ben eens uit geweest in groningen, ladderzat om 7 uur de trein gepakt naar zwolle om om half9 een slb presentatie te doen. Niets voorbereid en direct erna kotsen. Toch een voldoende.

Slb/ppo/pop enz is echt de grootste onzin die er is. Pure urenvulling.
pi_63071535
Wij hebben in het tweede jaar elke week nog SLB/Praktijkleren en die POP/PAP/Portfolio enzo hoeven van mij ook allemaal niet
pi_63109778
Vandaag was een kutdag. 6 uur opstaan en dan net na 6 uur weer thuis. Echt zoveel informatie waarvan de helft compleet nutteloos was en er werd heel veel gezeurd over POP's en logboeken, reflectieverslagen, 'weekjournaals' ( ), kwaliteiten/competenties en alles waar ik spontaan depressief van word.
pi_63110501
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag was een kutdag. 6 uur opstaan en dan net na 6 uur weer thuis. Echt zoveel informatie waarvan de helft compleet nutteloos was en er werd heel veel gezeurd over POP's en logboeken, reflectieverslagen, 'weekjournaals' ( ), kwaliteiten/competenties en alles waar ik spontaan depressief van word.
Die shit heb je dus op elke opleiding... Dat is verplicht namelijk.
pi_63110626
Ze draven wel door hoor. Oh ja, 'ABCD's nog vergeten. Ook een soort kleine reflectieverslagen die je moet bijhouden. Wat verzinnen ze er nog meer bij?
pi_63117640
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Ze draven wel door hoor. Oh ja, 'ABCD's nog vergeten. Ook een soort kleine reflectieverslagen die je moet bijhouden. Wat verzinnen ze er nog meer bij?
wat zijn ABCD's, die krijg ik denk ik nog
  maandag 10 november 2008 @ 23:30:29 #214
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63118266
Wat een fantastische school zeg, echt zo'n hbo instelling waar alles fantastisch is geregeld.
Bernie en ik zijn tof.
pi_63119078
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:30 schreef mordradead het volgende:
Wat een fantastische school zeg, echt zo'n hbo instelling waar alles fantastisch is geregeld.
dat je dat nu pas weet
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:10:56 #216
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63119149
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:06 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

dat je dat nu pas weet
Dit is pas m'n 4e week
Bernie en ik zijn tof.
pi_63124632
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:10 schreef mordradead het volgende:

[..]

Dit is pas m'n 4e week
oh, hoe komt dat jij dan maar slecht 4 week op school zit!
pi_63125543
Idd, overgestapt van een andere studie ofzo?

Ik had vandaag startcollege, wekker ging om half 9, heb hem gehoord en uitgezet, maar werd toen pas weer om 11 uur wakker

Dus startcollege gemist, maar goed, das op zich ook niet zo heel erg ofzo.
pi_63125945
Aaargh. Wij worden helemaal gek van het netwerk. Kunnen echt niets opslaan, constant netwerkschijven weg enzo.
pi_63130944
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

wat zijn ABCD's, die krijg ik denk ik nog
Dat is gewoon een afkorting die mijn SLB'er bedacht heeft. Staat voor 4 dingen die in je kleine reflectieverslagjes moest zetten die we moesten schrijven voor elke methodology les. Nu gelukkig even niet meer.. geen methodology deze periode.

Jaaa ik heb een 6,1 voor Onderwijskunde die toets die begon met een grove grammaticafout in de eerste vraag en veel onduidelijke vragen. Ach, nu ga ik er verder ook niet over klagen.
pi_63156162
cijfers wat duurt het lang...
Wacht al een week.
pi_63156434
same here, ook nog helemaal niks terug van verslagen/cijfer van tentamen
pi_63160588
Pas na bijna drie weken heb ik eindelijk m'n onderwijskunde cijfer.. de andere cijfers laten ook nog op zich wachten
pi_63161003
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:55 schreef Ici-Paris het volgende:
cijfers wat duurt het lang...
Wacht al een week.
Ik wacht ook al 2,5 week inmiddels
pi_63161411
Zijn er serieus mensen die dat vreemd vinden? Kan het me voorstellen als je eerstejaars bent, maar niet als je ouderejaars bent. Ik ben het inmiddels echt wel gewend.
pi_63161483
Mwah als de hele toets meerkeuzevragen zijn dan vind ik bijna 3 weken toch wel vreemd. En voor een redelijk korte toets van 6 open vragen vind ik 2 weken ook erg lang.
pi_63162605
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er serieus mensen die dat vreemd vinden? Kan het me voorstellen als je eerstejaars bent, maar niet als je ouderejaars bent. Ik ben het inmiddels echt wel gewend.
Srsly, hoe moeilijk kan het zijn om een stel meerkeuzetoetsen door een machine te halen, die vervolgens automatisch corrigeert? In vorige jaren waren de resultaten altijd binnen een dag of 2/3 bekend, maar nu is het totaal knudde
pi_63162769
Bij mij is het echt nog nooit voorgekomen dat ik binnen 2 weken een cijfer terug kreeg.
pi_63208534
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Srsly, hoe moeilijk kan het zijn om een stel meerkeuzetoetsen door een machine te halen, die vervolgens automatisch corrigeert? In vorige jaren waren de resultaten altijd binnen een dag of 2/3 bekend, maar nu is het totaal knudde
jaa daar heb je gelijk in.

Ik dacht altijd eerst dat de bedoeling van meerkeuze vragen het makkelijker was voor de leraar. Zodat die minder minder werl heeft aan nakijken. maar als ik dit zo zie dan kunnen ze beter alles open doen
pi_63295616
Bij ons zijn de cijfers van de tentamens welke door de docenten nagekeken worden (Open vragen dus) Altijd eerder binnen dan de cijfers van de tentamens welke door de computer gehaald worden (Meerkeuze vragen)
pi_63298271
Wat duurt het toch lang voor de rest van de cijfers..
Ben morgen wel vrij
Maar dan overmorgen weer om 5 uur opstaan.. shit
  maandag 17 november 2008 @ 21:04:26 #232
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63299664
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Omg Wat ben ik toch blij, als ik dit lees, dat ik gestopt ben met de lerarenopleiding @ WH..

RuG
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_63307771
vandaag van het eerste tm tiende op school. half negen tot half zeven...

helden, die roostermakers
pi_63307835
Damn, idd, wat een helden zeg

Ik hoef gelukkig vandaag maar het 2e t/m 4e Alleen dat vroege opstaan is wel lastig in deze tijd van het jaar.
pi_63349719
Waarom kan het nooit goed gaan bij mij?

Ik had me voor het 2e semester ingeschreven voor de minor Multi-probleemgezinnen. krijg ik vandaag te horen dat er een fout in de studiegids stond, en dat dat een minor is voor het 4e jaar ( bachelor niveau) en niet voor het 2e jaar ( gevorderd niveau) Dus nou mag ik die minor niet doen en moet ik dus een andere kiezen en hopen dat ik daar nog bij kan.

Ga nou maar ambulant werken in een gedwongen (justitieel) kader doen denk ik.
pi_63353353
En de boel omdraaien mag/kan niet?
pi_63354959
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 08:03 schreef ILCILA het volgende:
vandaag van het eerste tm tiende op school. half negen tot half zeven...

helden, die roostermakers
lekker toch, alles op 1 dag
pi_63355139
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef Sylvana het volgende:
Waarom kan het nooit goed gaan bij mij?

Ik had me voor het 2e semester ingeschreven voor de minor Multi-probleemgezinnen. krijg ik vandaag te horen dat er een fout in de studiegids stond, en dat dat een minor is voor het 4e jaar ( bachelor niveau) en niet voor het 2e jaar ( gevorderd niveau) Dus nou mag ik die minor niet doen en moet ik dus een andere kiezen en hopen dat ik daar nog bij kan.

Ga nou maar ambulant werken in een gedwongen (justitieel) kader doen denk ik.
Wat was je tweede keus dan?
pi_63357864
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:20 schreef ILCILA het volgende:
En de boel omdraaien mag/kan niet?
Nee, dat mag niet, omdat die minor vereist dat je je P hebt, minor 1 hebt afgerond en bezig bent met major3. Schijnt nogal een pittige minor te zijn met moeilijke problematiek, waarvoor dus instapeisen gelden ( die dus nergens vermeld werden)
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:16 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Wat was je tweede keus dan?
Mijn tweede keus was dus ambulant werken in een gedwongen ( justitieel) kader
pi_63370915
Wel kut dat het zo geregeld is.
pi_63375600
Ik hoorde dat heel veel mensen zich onterecht hebben ingeschreven ervoor, echt slim geregeld idd weer ja
pi_63476865
Journalistiek, tweede jaar alweer. Het middelbare school gehalte lijkt te stijgen. Maar goed, het laatste tentamen van vorig jaar is eindelijk een voldoende, dus misschien maar eens tijd om Zwolle vaarwel te zeggen.
pi_63646597
eindelijk staat de tentamenuitslag erop

Ik dacht dat ik een 5,5-6 voor ontwikkelingspsychopathologie gehaald zou hebben, heb ik gewoon een 7,8
pi_63646663
Sjonge, hoe lang heeft dat geduurd? Een maand?

Wel gefeliciteerd trouwens!
pi_63646694
Ja bijna, 5 november was het tentamen.

Thnx

Ben er 2 jaar tussenuit geweest, dit jaar weer begonnen, en dan met zo'n cijfer beginnen geeft toch wel hoop
pi_63646831
Dat is inderdaad een mooi begin! Als je zo doorgaat komt het helemaal goed

Ik ben er bijna zeker van dat ik dit jaar niet ga afmaken. Ik moet echt eens rond gaan kijken naar andere lerarenopleidingen buiten Windesheim (in Amsterdam bijvoorbeeld). Windesheim bevalt me voor geen meter meer... maar misschien verschillen lerarenopleidingen helemaal niet. Dan is overstappen op een andere lerarenopleiding compleet nutteloos. Dan moet ik maar iets anders gaan kiezen. Maar ik heb nog steeds geen idee wat
pi_63647645
Ik had een 4,8... jeuj maar ik had dan ook bijna niet geleerd
pi_63647965
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik had een 4,8... jeuj maar ik had dan ook bijna niet geleerd
Das nog best knap dan als je amper wat hebt gedaan. Klasgenoot had helemaal niks gedaan, en die had nog een 3.7, maar hij kan goed lullen
pi_63648181
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Dat is inderdaad een mooi begin! Als je zo doorgaat komt het helemaal goed

Ik ben er bijna zeker van dat ik dit jaar niet ga afmaken. Ik moet echt eens rond gaan kijken naar andere lerarenopleidingen buiten Windesheim (in Amsterdam bijvoorbeeld). Windesheim bevalt me voor geen meter meer... maar misschien verschillen lerarenopleidingen helemaal niet. Dan is overstappen op een andere lerarenopleiding compleet nutteloos. Dan moet ik maar iets anders gaan kiezen. Maar ik heb nog steeds geen idee wat
er is op windesheim een soort van studieloopbaancentrum ( weet de precieze naam niet meer) waar je gewoon eens binnen kunt lopen om een afspraak te maken. je kunt daar beroepskeuzetestjes enzo doen onder begeleiding van een studieloopbaanadviseur. Ook als je niet op windesheim verder wilt helpen ze je daar graag met het maken van een nieuwe keuze!
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:26:35 #250
128056 MrManiak
pi_63777278
Groetjes uit D132!
Mijn (inte)r(e)views!
pi_63778983
Groetjes vanuit mijn bed!
pi_63780943
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

er is op windesheim een soort van studieloopbaancentrum ( weet de precieze naam niet meer) waar je gewoon eens binnen kunt lopen om een afspraak te maken. je kunt daar beroepskeuzetestjes enzo doen onder begeleiding van een studieloopbaanadviseur. Ook als je niet op windesheim verder wilt helpen ze je daar graag met het maken van een nieuwe keuze!
Als je de kans krijgt, doen! Zelf goede ervaringen mee, en niet pro-windesheim...
pi_63811120
Maandag ga ik met m'n SLB'er erover praten, en daarna stap ik daar wel even binnen. Bedankt voor de tip

Ik kreeg vanochtend wel een trieste brief van ze zeg ik zou een boek één dag te laat hebben ingeleverd (wat ten eerste al niet klopt) en dus moet ik nu het astronomisch hoge bedrag van 50 eurocent betalen binnen 8 dagen want anders blokkeren ze m'n pasje!

Sorry hoor.. maar hoe zielig ben je dan bezig. Alle kosten die bij het versturen van zo een brief komen kijken, liggen al hoger dan 50 cent!
pi_63821202
Omg, das idd wel erg zielig ja

Nog 2 weekjes, dan lekker vakantie, ben ik echt aan toe.
pi_64068274
Wie doet hier Journalistiek en in het bijzonder VOJ? Het verkorte traject dus.
Ik ben wel benieuwd naar de hoeveelheid en wat verder opmerkelijke verschillen zijn ten op zichte van het vierjarig traject.

http://www.windesheim.nl/(...)0-%20tekst%20www.pdf
Dit formulier ken ik al, net zoals de rest van de info via de website. Maar ben op zoek naar ervaringen van studenten.

[ Bericht 43% gewijzigd door alexis_ op 17-12-2008 02:07:04 ]
pi_64078574
9 tentamens in 2 dagen
(7 regulier, 2 herkansingen)

Wat is het Windesheim toch een geweldige school
pi_64080260
Damn hey, dat zijn er veel

Ik heb denk ik in het hele jaar nog geen 9 tentamens

Vorige periode had ik er maar 1 en deze periode 4.
pi_64089591
Ik heb 2 tentamens op het zelfde tijdstip ( herkansing en van vorig jaar)
pi_64093713
dat is ook lekker slim geregeld dan
pi_64159986
Goed geregeld allemaal inderdaad

Nou, ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij het Studieloopbaancentrum. Maar pas op 13 januari.. maar goed, beter laat dan nooit.
pi_64813740
Wat is hier lekker lang niet meer gepost

Ik ben ermee gestopt.. de studie. Wat een kutstudie was het ook achteraf..
nu maar eens m'n studieboeken gaan verkopen
pi_64819772
Tja, vakantie gehad en alleen deze week les en nou weer 4 weken geen les (zelfstudieweek, herkansingsweek tentamenweek en introductieweek), dus weinig te vertellen

Ben wel erg benieuwd naar het volgende semester, nieuwe minor, nieuw rooster en nieuwe boeken. Nog niks van gehoord, terwijl het dus over ongeveer een maand begint.
pi_64843410
Windesheim is altijd heel erg op tijd met belangrijke mededelingen
pi_64848882
ja idd, maar je raakt er aan gewend, dus maar niet al te druk over maken.
pi_65433791
Weet iemand wat je moet halen als je stage wil gaan lopen?
Ik weet dat je je propedeuse moet hebben, maar wat nog meer>
pi_65451778
Verschilt per school, bij ons is het volgens mij zo dat je en propedeuse moet hebben en één minor voldoende behaalt dient te hebben.
pi_65455794
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Ici-Paris het volgende:
Weet iemand wat je moet halen als je stage wil gaan lopen?
Ik weet dat je je propedeuse moet hebben, maar wat nog meer>
Volgens mij moet je bij ons voor je jaarstage je propedeuse en je verdiepende minor ( JG/PV/IMW) voldoende hebben. Ik doe nu dus JG en die moet ik dus helemaal afgerond hebben voordat ik op jaarstage mag.

Volgend semester trouwens AG doen ( Ambulant werken in een Gedwongen kader) en heb echt nog helemaal niks gehoord over klassenlijst en rooster. Enige dat ik wel heb is mn boekenlijst en ik weet dat ik 2 februari intro heb om kwart voor 9, maar daar staat zelfs geen lokaal bij. Lekker handig weer geregeld.
pi_65456618
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Volgens mij moet je bij ons voor je jaarstage je propedeuse en je verdiepende minor ( JG/PV/IMW) voldoende hebben. Ik doe nu dus JG en die moet ik dus helemaal afgerond hebben voordat ik op jaarstage mag.

Volgend semester trouwens AG doen ( Ambulant werken in een Gedwongen kader) en heb echt nog helemaal niks gehoord over klassenlijst en rooster. Enige dat ik wel heb is mn boekenlijst en ik weet dat ik 2 februari intro heb om kwart voor 9, maar daar staat zelfs geen lokaal bij. Lekker handig weer geregeld.
Hm voor mijn verdiepende minor (IMW) moet je minimaal 20 punten hebben, beide trainingen halen, en 1 beroepsproduct voldoende hebben. Niet alles dus!

Ik ga ook die minor doen, en ik heb idd ook nog niets gehoord.
pi_65456788
Ow, ik zie nu net dat op portaal de klassenindeling staat en als je dan als code MIAG1Vxx doet, dan kun je je rooster zien, dus ik ga dat snel eens even bekijken

En dat scheelt alweer dat je niet alles hoeft te behalen dan, ik dacht dat je wel alles gehaald moest hebben. Maar goed, ik ga er gewoon vanuit dat ik alles haal

Edit: kut, zie net op het rooster dat ik nu wel weer op vrijdag les heb, en dus niet kan werken :S En dat terwijl ik net 2 weken geleden begonnen ben :S
pi_65457116
Ja ik zie net dat het er staat. Heb maar even een mailtje gestuurd of ze mij nog bij mijn huidige klasgenoten in kunnen plaatsen.. die hadden namelijk gevraagd of ze bij elkaar ingedeeld konden worden maar wisten niet dat ik die minor ook ging doen dus nu zit ik in een andere klas.

Wel zo handig ook omdat wij dit als 4ejaars minor doen alvast. En de meeste anderen waarschijnlijk als 2ejaars verbredende minor.
pi_65457645
Ik doe hem idd als tweedejaars verbredend en ik zit bij niemand uit mijn eigen klas, maar wel bij een paar mensen uit de andere klas waar we altijd les mee hebben.

Net mn rooster opgeschreven en zitten best wel vaak tussenuren in :S

Maar wel interessante vakken zo te zien
pi_65522195
weet iemand hoe het zit met tentamens en herkansingen die ik gemaakt heb. worden deze allemaal bewaard. of bewaren de leraren alleen de cijfers.
pi_65524929
Ik neem aan dat ze een archief hebben waar dit in bewaard wordt, volgens mij wordt dit tegenwoordig zelfs digitaal gedaan. Ik weet in ieder geval dat de school aan het ministerie van elke student moet kunnen bewijzen dat zij of hij het niveau heeft wanneer het diploma uitgegeven wordt. Het is dan zelfs zo dat alle projecten en verslagen getoond moeten kunnen worden.
pi_65533498
Bij mijn weten he je bij het bedrijfsbureau allemaal archiefkasten van studenten waarin alles in zit. Toen ik dit jaar punten wilde laten overzetten van een eerder 2e jaar dat ik gevolgd heb moest ik daar ook bij het bedrijfsbureau voor zijn. En daar hadden ze dan in een map mijn toenmalige groene kaart met bewijslast van profileringspunten liggen.
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:55:47 #275
236335 neen
schone schijn
pi_65549433
Waar moet je naartoe om je uit te schrijven? Ik wil morgen ermee kappen bij Windesheim. In het C-gebouw of bij de studie zelf?
het lijkt niet wat het is
pi_65550216
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef neen het volgende:
Waar moet je naartoe om je uit te schrijven? Ik wil morgen ermee kappen bij Windesheim. In het C-gebouw of bij de studie zelf?
Ik deed het bij de inloopdecaan. Hoofdingang, dan naar links. Staat wel op het bordje.
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:28:15 #277
236335 neen
schone schijn
pi_65550821
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik deed het bij de inloopdecaan. Hoofdingang, dan naar links. Staat wel op het bordje.
Oke top ga ik daar even heen
het lijkt niet wat het is
pi_65629169
waarom wil je stoppen dan?
  donderdag 12 februari 2009 @ 01:09:29 #279
128056 MrManiak
pi_65973000
Hey!
Heeft iemand een lijstje bij de hand met de betalingstermijnen van Windesheim? De meest recente afschrijving is eind december (?), inmiddels is het februari en tussentijds is er niets afgeschreven. Klopt het allemaal of...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_65974329
Hier... kan je een heleboel informatie vinden en opvragen daarover...
pi_66309250
Pffff, nog steeds een aantal cijfers niet terug van vorige tentamenperiode

Hoop dat die leraren hard gewerkt hebben in de vakantie, is al zowat een maand terug

Wil echt snel weten of ik de eerste minor helemaal gehaald heb ( tot nu toe wel allemaal voldoendes)
pi_69161466
Iemand ervaring met SPH duaal in lelystad/zwolle?
pi_70072738
Ik ga volgend jaar dus naar Windesheim.

Heeft iemand wt antwoorden op deze vragen.

1.Hoeveel punten moet je halen om over te gaan naar het 2e jaar en dus geen nbsa te ontvangen?
2. Krijg je studiepunten per blok of per toets(onderdeel)
3. Heeft iemand een boekenlijst van Commerciele Economie voor mij. (Ga binnenkort op vakantie dus wil het snel geregeld hebben)
4. Nog beter, heeft iemand de boeken te koop.
pi_70073426
1 - 42 van de 60 dacht ik
2 - Ik (communicatie) kreeg het per tentamen, project, mondeling e.d. Gemiddeld 15 punten per blok.
3 - Geen boeken vooruit bestellen man, gewoon eerst ff je eerste colleges afwachten. Boekenlijsten kloppen nooit.

Ik ben sinds gister officieel afgestudeerd

Heerlijk
pi_70074544
Voor mij is het ook bijna daaaag windesheim! Kom maar op met dat diploma
pi_70102383
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef kikoooooo het volgende:

Ik ben sinds gister officieel afgestudeerd

Heerlijk
gefeliciteerd!

Ik ga vanaf september op jaarstage, dus ook weinig meer op Windesheim te vinden dan
pi_70244710
Ik vraag het hier maar even voordat ik weer is een belletje moet wagen. Weet iemand in hoeveel termijnen je het collegegeld kan betalen en wanneer de 1e termijndatum is.
pi_70245791
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik vraag het hier maar even voordat ik weer is een belletje moet wagen. Weet iemand in hoeveel termijnen je het collegegeld kan betalen en wanneer de 1e termijndatum is.
Je kunt kiezen tussen 1 of 10 (iedere maand excl. zomervakantie), en de 1e termijn wordt rond 1 september afgeschreven als ik het goed heb, maar dat weet ik niet zeker
pi_70257849
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Alle termijnen staan op de brief van Windesheim die je als het goed is vorige week hebt gekregen. Het zijn 10 termijnen, dus ongeveer 160 euro per keer.
pi_70258765
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Alle termijnen staan op de brief van Windesheim die je als het goed is vorige week hebt gekregen. Het zijn 10 termijnen, dus ongeveer 160 euro per keer.
Heb me pas vorige week ingeschreven?
pi_70263762
Nog één vraagje, Iemand een idee hoe het de eerste week normaal gesproken eruit ziet. Ik ben namelijk de 1e 2 dagen weg. (Nog op vakantie). En wil niet al te veel missen.
pi_70264455
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef MikeLowrey het volgende:
Nog één vraagje, Iemand een idee hoe het de eerste week normaal gesproken eruit ziet. Ik ben namelijk de 1e 2 dagen weg. (Nog op vakantie). En wil niet al te veel missen.
Dat verschilt nogal per opleiding ben ik bang Bij mijn opleiding (informatica) is het eerst voor iedereen een jaaropening met wat sprekers, de 2e+ jaars hebben daarna al les, en in het 1e jaar is er dan meestal een kennismakingsprogramma.. wat inleidende colleges hier en daar ,dat soort dingen Maar nogmaals dat hangt van je opleiding af
pi_70265910
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef MikeLowrey het volgende:
Man maak je niet zo druk. Je opleiding duurt 4 jaar, die eerste twee dagen boeien geen fuck.
pi_70313347
Heb zojuist een vervangende opdracht uit het tweede jaar Communicatie ingeleverd (voor de rest had ik al mijn punten). Pfff wat een klote opdracht. Een opdracht ook waar ik al meer dan een jaar tegenaan zat te hikken

Maar het is gelukt... Ga er vanuit dat ik 14 juli mijn diploma op kan halen Ben echt extreem blij dat ik die opdracht heb afgerond
pi_70323752
En nu heb cijfer al terug Fuck it, ik ben gewoon 100% klaar.

Wat een fijn gevoel
pi_70326542
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
En nu heb cijfer al terug Fuck it, ik ben gewoon 100% klaar.

Wat een fijn gevoel
Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag mn stage met een ruime voldoende afgesloten Nog 3 verslagen inleveren en 1 tentamen maken en dan lekker op jaarstage
pi_70364375
7 September pas les
pi_70366463
hoi, ik hoorde dat multimedia & communicatie komt op windesheim? weet iemand er meer over?
pi_70883781
wat een zooitje ongeregeld zeg dat windesheim. Heb me p gehaald en ga nu naar derde jaar. Had minor "reclame bureau". IEdereen af te raden zeg, leraren zijn me toch een potje slecht vooral voor grafische vormgeving, weet niet of jullie F. kennen of ene marie louise de fuentes de weet ik veel wat. Maar die zijn echt het toppunt. nog meer mensen die hier ervaring mee hebben

Verder moet je inderdaad pas boeken aanschaffen als je de vakken hebt. soms kloppen de boeken niet of heb je bij sommige vakken hellemaal de boeken nieet nodig die op de boekenlijst staan. Ik doe ook CE op windesheim, belangrijkste vakken zijn Recht, engels en financieel manangement als je deze haalt zit je meestal wel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 15-05-2010 14:38:41 ]
pi_70903900
F.
Wat is er mis met haar dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 15-05-2010 14:38:48 ]
pi_70984657
ze kan geen les geven, hoe ze alles vertelt dan val je al bijna in slaap ze legt nauwelijks iets uit, het is gewoon niet boeiend bij haar. ze doet het alleen voor( met de programma's als photoshop, ai, ), vraag je vervolgens om uitleg dan kan ze het voor geen meter uitleggen. Ze geeft ons de schuld dat er allemaal dingen fout zijn gegaan tijdens het project, ze kan totaal niet communiceren, plant een excursie in de tentamenweek terwijl veel mensen de dag erna nog een toets hadden voor hun propodeuse, zelfs mensen met een toets op de dag zelf, en vervolgens iedereen afkraken die niet bij de excursie.

Ze moet een voorbeeld nemen aan een leraar die ik heb gehad voor management. Weet zijn naam niet meer, maar het was een Rotterdammer die voor sparta was en hij had echt de mooiste verhalen gewoon een toffe gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')