Welke opleiding dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:19 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik van windesheim afben... morgen iets ophalen en dan sloes!!!
Echt, het is daaaaar zoooo slecht geregeld, collegegeld dat dubbel eraf gehaald word, opleiding die niks voor elkaar heeft etc...
bye bye windesheim
Het gaat nou in 10 termijnen ipv 4 oid.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:13 schreef xuanery het volgende:
1e termijn collegegeld afschreven: 153 euro? wtf? het was toch altijd rond de 300?
Maar na een beetje op portaal rondgeneusd te hebben krijg ik het idee dat dit niet helemaal waar is. Als ik het zo bekijk lijkt het er sterk op dat het wel degelijk overal ingevoerd is. Zouden ze nou gewoon bewust hebben ziten liegen?quote:Vandaag hoop gelul aangehoord over een nieuw roostersysteem waar ze al vanaf het voorjaar mee bezig zijn om het in te voeren. Lukte allemaal niet zo, veel problemen etc. Bij de andere schools kon het terug gedraaid worden, behalve bij ons want daar waren ze het eerst begonnen. Nu is het dus nog niet op orde, HOPELIJK hebben ze vrijdag roosters voor ons maandag beginnen met lessen natuurlijk.. nouja geen rooster = geen les
Social Work...quote:Op woensdag 5 september 2007 12:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Welke opleiding dan?
Ik vind bij windesheim juist alles zeer goed en correct geregeld, itt tot verhalen van vrienden die in leeuwaren of groningen HBO doen..
!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:40 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
stage plaatsen die fictief zijn, nooit bestaan hebben of al jaren niet meer zijn...
Wat doe je dan?quote:Op maandag 24 september 2007 10:33 schreef jstylo het volgende:
kwil weer trug naar windesheimdie stage bevalt me helemaal niet:P
Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., haquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat is er zo erg aan Windesheim, Woffel?
Dan heb je denkik de verkeerde studie gekozen, want behalve de dure koffie heb ik nergens last van..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Woffel het volgende:
[..]
Om bovenstaande gezeur dus.. Stomme competentieverslagen waar niemand blijer van wordt. Een zogenaamde digitale c.v., ha![]()
![]()
Verder:
- Nooit genoeg syllabussen,
- Handig blackboard waar ze vervolgens niks mee doen.
- Nieuwe docenten die komen, maar ook zo weer verdwijnen
- Docenten die nooit wat optijd nakijken en niet reageren op e-mails
- De ambtenarenmentaliteit
- Nooit genoeg vrije computers..
- Klappende en zingende pabomokkeltjes in de bieb..
- Te dure koffie en altijd rommel in kantine...
- etc
Niet dat ik denk dat het ergens anders beter geregeld is..
idemquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan heb je denkik de verkeerde studie gekozen, want behalve de dure koffie heb ik nergens last van..
Wel eens ja, maar ik heb vorig jaar wel eens in het B-gebouw zitten werken, en na pak-m-beet een half uurtje wordt je er echt knettergek vanquote:Op woensdag 26 september 2007 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
idem
hoewel klappende pabo-meisjes me best wel eens leuk lijken![]()
misschien komen daar ook van die fatboys waar alle gebouwen vol mee staan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Ici-Paris het volgende:
waarom zit in de C katine geen banken meer! op de bovenste verdieping dan he
Ze waren eergisteren allemaal stoelen weg aan het halen daar, naar beneden... Zal wel iets nieuws komen daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Ici-Paris het volgende:
damn, ik ben verliefd op die fatboys, op een dag vind ik een manier om er eentje mee te jattenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien komen daar ook van die fatboys waar alle gebouwen vol mee staan?
jammer dat die dozen zo gigantisch zijn...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef xuanery het volgende:
[..]
damn, ik ben verliefd op die fatboys, op een dag vind ik een manier om er eentje mee te jatten![]()
Same here, ken ik jou?quote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef MonoSynth het volgende:
(mag dit kickje?)
Morgen begint het nieuwe blok en we hebben nog steeds geen roosters![]()
(SIS, Informatica dus). Prutsers dat het zijn...
Nou, ik kijk vanavond laat nog even, maar ik ga morgenochtend niet vroeg m'n bed uit om te kijken of ik toevallig les hebquote:nformatie rooster periode 2 stand van zaken
Beste studenten/medewerkers,
Het hele weekend is hard gewerkt om het rooster voor periode 2 klaar te krijgen. De stand van zaken op dit moment is dat het rooster SIS voor periode 2 wordt op zijn vroegst zondag 11 november laat of mogelijk zelfs maandagochtend 12 november gepubliceerd.
We verzoeken je Portaal en rooster.windesheim.nl goed in de gaten te houden!
Met vriendelijke groet,
Rob Keemink, directeur School of Information Sciences
Ik ben 6e jaarsquote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Same here, ken ik jou?(ben 3e jaars)
Nopes, ik heb RAD, POL, J2ME en een literatuurstudiequote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik ben 6e jaars![]()
Ehm, nee, volgens mij nog niet met een andere Bart samengewerkt, dus denk niet dat ik je ken. Heb je komend blok PEF, AO, AD2 of SIS?
Welke opleiding? Ik heb eigenlijk geen verplichte college's (alleen LO, op sommige opleidingen heet dat SLB of PPO) en een aantal college's met uitleg van het komende project...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Ici-Paris het volgende:
Wat een klote school. Verplicht bij sommige lessen aanwezig zijn
MER, en we moeten verplicht aanwezig zijn bij: SLB en werkgroepbegeleiding.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Welke opleiding? Ik heb eigenlijk geen verplichte college's (alleen LO, op sommige opleidingen heet dat SLB of PPO) en een aantal college's met uitleg van het komende project...
Aan de gemiddelde School is dan ook geen touw vast te knopen..quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Ici-Paris het volgende:
je bent 6dejaars en weet nog steeds niet hoe widnesheim werkt?
En dan heb je er een touw aan vast weten te knopen, veranderen ze de hele zooi weerquote:Op zondag 18 november 2007 22:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Aan de gemiddelde School is dan ook geen touw vast te knopen..
In 'mijn tijd' bestond Educator nog niet. Heb je behalve commentaar ook nog antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 18 november 2007 22:53 schreef Ici-Paris het volgende:
je bent 6dejaars en weet nog steeds niet hoe widnesheim werkt?
Je hebt ze wel, alleen staan ze dus niet op je lijstquote:Op zondag 13 januari 2008 22:16 schreef Ici-Paris het volgende:
ja dat klopt, maar als je nu2 van de 3 vakken heb gehaald heb je helemaal niks
Waar heb je het over? Over elk school wordt gezeurd van dit is niet goed en dat is niet goed. Dit valt nog best mee hoor als ik lees wat ze in het hanze topic zeggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:11 schreef hupseflupse het volgende:
er wordt wat afgezeken in dit topic zeg!
alleen omdat er bepaalde zaken (vaak opleidingsafhankelijk) niet goed geregeld zijn, is heel Windesheim maar kut.
het werkt op een school als Windesheim niet anders dan straks in het bedrijf waar jij komt te werken.
ook daar zijn dingen Kut. Als je dan gaat lopen zeiken zoals er hier gebeurt kun je snel een nieuwe baan zoeken.
dus wen er vast aan...
bovendien krijgen mensen die een opleiding aan het Windesheim overwegen een verkeerde indruk, omdat over het algemeen alleen ontevreden mensen een bericht posten.
nou, ik ben erg tevreden. maar dat kan aan mijn instelling liggen.
edit (en mijn opleiding IPO, is uitgeroepen tot beste van Nederland)
Wie zijn je ouders dan >quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Dzy het volgende:
TVP, m'n beide ouders werken op Windesheim
En vandaar ook dat ik zeker niet in Zwolle ga studeren.
Gelijk heb je, zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:19 schreef Dzy het volgende:
TVP, m'n beide ouders werken op Windesheim
En vandaar ook dat ik zeker niet in Zwolle ga studeren.
* klappend pabo-kutje meldtquote:Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wel eens ja, maar ik heb vorig jaar wel eens in het B-gebouw zitten werken, en na pak-m-beet een half uurtje wordt je er echt knettergek vanZeker als je zelf door wilt werken zegmaar
Ik zal het doorgeven aan de staf.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef Ici-Paris het volgende:
In 4 jaar afgerond?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:33 schreef Petrulli het volgende:
Heb vorig jaar Bedrijfskundige Informatica op Windesheim afgemaakt. Alles heel netjes geregeld vond ik. Genoeg keuze in keuzevakken en goede begeleiding bij het afstuderen.
Ook nog op stage geweest op Curacao, ook daar kregen we goede begeleiding in de vorm van docenten die overvlogen om 'kennis met het bedrijf te maken'. (lees: van het mooie weer te genieten).
Weet je direct waar je collegegeld heen gaat
jep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef Petrulli het volgende:
Gestruikeld over Javascript, net als 20% van onze klas?
gewoon naar de algemene administratiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:57 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik weet nog steeds niet in welke klas ik zit..
Weet iemand waar ik naar toe moet bellen
in het mysterieuze plaatsje hquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:54 schreef Resco het volgende:
[..]
Je meent het niet. Was je deze week ook bij Waltertje?
oke thanks!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon naar de algemene administratieverbinden ze je daar wel door
heb je al wel je inloggegevens voor blackboard? ( studentnummer en wachtwoord?) dan kun je daar inloggen en je rooster vindenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:12 schreef Leonhardws het volgende:
Kan iemand me vertellen hoelaat hoelaat de eerste lessen beginnen op het Windesheim?
'k ga zelf voor Journalistiek, eerste jaar, maar heb geen rooster ( lang verhaal) verkregen en heb geen flauw idee hoelaat ik morgen wáár moet zijnDus dan maar vanaf het eerste uur, zie ik van daar wel verder
Klassenlijsten staan niet op Blackboard, maar op Portaal onder student-klassenlijstenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef Leonhardws het volgende:
Blackboard lijkt offline te zijn oid, kan hem iig niet laden. Bij het rooster heb ik groepscodes etc nodig, maar dan moet ik dus weten in welke groep ik zit :p Mja kan ik dus niet vinden omdat ik niet op blackboard kan komen. Probeer het later vandaag nog wel een keer. thnx iig
Lestijden SBEquote:Op woensdag 3 september 2008 16:04 schreef Resco het volgende:
Mensen wat zijn de lestijden van Windesheim? Dus hoelaat begint het 1e, 2e 3e etc uur?
Vast wel, ik ga er naar kijken. Zit inderdaad op SBE. Hoop dat de tijden nu nog hetzelfde zijn als in 06/07. Bedankt!quote:
Dat zijn echt hele andere lestijden dan wij bij Soacial Work hebben zeg. Wij beginnen pas om kwart voor 9, en hebben lessen van 3 kwartier en dan na 1,5 uur altijd een half uur pauze.quote:
welke, over dat verplichte drinken tijdens intro?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef Ici-Paris het volgende:
ik zag net een leuk topic op windesheim.nl :p
whaahahah... wie is die kerel
Ja idd, ik ben zelf ook al wel aan het zoeken, en desnoods doe ik gewoon 1 periode 2 dagen in de week, dat moet ook wel kunnenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Er komen wellicht nog wel weer plekken op portaal te staan. Het is niet zo'n ramp als je een paar weekjes mist, dat is wel in te halen. Maar ik raad je wel aan om alvast te gaan zoeken, het was vorig jaar nog knap lastig om iets te vinden, mijn halve stamgroep had toen pas in november een plaats. Ze willen niet vaak mensen hebben voor 1 dag in de week helaas
Ik hoop er vrijstelling voor te krijgen, maar ik ben wel blij dat ik anders gewoon weer op mijn stage van vorig jaar terecht kantoen liep ik bij een gezin dus dat kan mooi.
Wel lullig van die keuzevakken, ik vind dat ze voor zulke studenten wel een uitzondering moeten maken. Jij kan er ook niets aan doen dat je je niet vorig jaar ingeschreven hebt immers, want toen zat je niet op Windesheim. Maar het verbaast me allemaal niets meer daar..
Pauzes doen wij meestal niet aan, zeker geen ingeroosterde (al staan ze er wel). Gaat 19/20x in overleg met de docentquote:Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat zijn echt hele andere lestijden dan wij bij Soacial Work hebben zeg. Wij beginnen pas om kwart voor 9, en hebben lessen van 3 kwartier en dan na 1,5 uur altijd een half uur pauze.
ja, die jaquote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
welke, over dat verplichte drinken tijdens intro?
Die kende ik nog niet, thx, zal ff kijkenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:02 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh Sylvana, ik weet niet of je dat al kende, maar je zou kunnen kijken bij de vrijwilligerscentrale: http://www.vrijwilligersstad.nl. Wie weet hebben ze daar nog iets.
Geen idee of het voor alle klassen is, maar omdat Esther Nanninga geen SLB kon geven op de tijden die ze bij ons stond ingeroosterd, hebben ze dus alles maar helemaal omgegooidquote:Op donderdag 4 september 2008 17:24 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm ik heb daar niets van gezien/gehoord? Ik heb gister een lijst door gekregen die definitief zou moeten zijn. Daarna niets meer gekregen. Is het voor alle klassen veranderd dan?
Waar kan ik die vinden dan, want lijkt mij ook wel handig als het gewoon wordt doorgestuurdquote:Op donderdag 4 september 2008 18:28 schreef Resco het volgende:
EDIT: had eerst laten doorsturen met behulp van die regels, dat lukt dus nog steeds niet. Er is echter nog ergens een optie om door te laten sturen. Die werkt wel prima.
Bij opties ga je naarquote:Op donderdag 4 september 2008 18:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden dan, want lijkt mij ook wel handig als het gewoon wordt doorgestuurd
Thnx!quote:Op donderdag 4 september 2008 19:04 schreef Resco het volgende:
[..]
Bij opties ga je naar
Beheer postbus
> Alle nieuwe berichten doorsturen > Ja
> Kopie bewaren > Ja (voor zekerheid)
> Doorsturen naar mailadres@mail.nl
Opslaan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef MrManiak het volgende:
Als eerstejaars Journalistiekstudent moet ik hier ook wel wat posten he. Bij deze; groetjes uit gebouw D
!
D1, dan zat je waarschijnlijk bijna naast mequote:
Ik zit bij AIDA communicatie. Dat kantoortje bij de trap aan de achterkant (bij de communicatie computers)quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
D1, dan zat je waarschijnlijk bijna naast me. Waar zat je toen?
Wij voeren op dit moment een onderzoek uit naar de tevredenheid van de klanten van Team Spirit (in opdracht van Team Spirit en Windesheim zelf)quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
1 bakje salade, 1 broodje gezond en een bakje thee= 6,15 euro
Echt niet normaal die kantineprijzen
Ik hoop het ook, bij de mac kan ik hier een heel menu voor krijgen, en dat is een stuk meer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wij voeren op dit moment een onderzoek uit naar de tevredenheid van de klanten van Team Spirit (in opdracht van Team Spirit en Windesheim zelf)
Als we nu zo de resultaten bekijken (150 enquetes gehad, nog 350 te gaan) heeft 95% ingevuld dat Team Spirit te duur is.
Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen, maar dat zal blijken over een aantal weken
Vorige week nog een groepje mensen gezien die naar binnen liepen bij AIDA? Zat ik ook bij, iemand zei "hier kun je ook printen"quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zit bij AIDA communicatie. Dat kantoortje bij de trap aan de achterkant (bij de communicatie computers)
4 dagen per week
haha. Kan het me niet herinneren. Helaas geen eigen printerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:11 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Vorige week nog een groepje mensen gezien die naar binnen liepen bij AIDA? Zat ik ook bij, iemand zei "hier kun je ook printen".
en een stuk ongezonderquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, bij de mac kan ik hier een heel menu voor krijgen, en dat is een stuk meer.
Wil niet zeggen dat ik dat doe, gaf het als voorbeeld. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij de Mac heb gegeten, kom er amper. Ik neem meestal gewoon zelf eten van huis mee, alleen maandag heb ik maar een paar uur les, meestal red ik dat wel zonder eten. Maar nou toch wel honger gekregen, en je moet toch wat dan. Maar erg jammer dat het zo duur is.quote:
Vorig jaar was de koffie geloof ik 40 cent ofzo en nou al iets van 80 had ik gehoord,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik dat doe, gaf het als voorbeeld. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij de Mac heb gegeten, kom er amper. Ik neem meestal gewoon zelf eten van huis mee, alleen maandag heb ik maar een paar uur les, meestal red ik dat wel zonder eten. Maar nou toch wel honger gekregen, en je moet toch wat dan. Maar erg jammer dat het zo duur is.
Ik ben er achter gekomen dat het aan de kantine ligt hoe de prijzen zijn. De A-kantine is bijvoorbeeld goedkoper dan de C- kantine.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
Koffie is gewoon 50cent hoor, net als vorig jaar
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat het aan de kantine ligt hoe de prijzen zijn. De A-kantine is bijvoorbeeld goedkoper dan de C- kantine.
Arme jijquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
voortaan moet ik na A lopen als ik koffie wil.
Tja, ik zit toch altijd al in A, dus lekker makkelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:23 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
voortaan moet ik na A lopen als ik koffie wil.
Ik zit altijd in Cquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik zit toch altijd al in A, dus lekker makkelijk
trakteer je dan ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:27 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Arme jij.
Zal ik dan een keertje koffie voor je halen?
Ja hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja hoor.
Allemachtig, ik lig nét in bed na een concert in de HMH. Disturbed......wauw, wat een optreden. 23 nummers...!
En nu slapen, moet er vroeg uit morgen.
Au mijn nek
Au mijn keel
Ik zag je wel lurken in mijn foboquote:
jaa, wil toch wel weten met wie ik te maken heb!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:36 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik zag je wel lurken in mijn fobo
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:28 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
jaa, wil toch wel weten met wie ik te maken heb!
maar weet iemand in welk gebouw school of economics zit?
Ik ben van plan om daar een verbredende minor te doen
Zit je nu ook in D? Op dit moment ben ik met de klas de Primo (klassenkrantje) aan het afronden op de eersteverdieping en in D040quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Gebouw D, en gebouw C.
School of Business en Economics is een samenvoeging van Communicatie, commerciele economie, ibl, accountancy, en nog een paar
Deel van mijn opleiding (communicatie) bevindt zich in gebouw D, geloof dat CE vooral in C les krijgt.
D132, zo goed als tegenover jequote:
-- Voor het houden van een enquête heb je toestemming nodig. Die verleen ik je bij dezen.quote:Beste student,
Wij doen een onderzoek naar de kwaliteit van jouw woonsituatie. Welke faciliteiten deel je met anderen? En hoe schoon is het nou eigenlijk?
Ook zijn wij benieuwd naar de motieven om op kamers te gaan, of om juist niet op kamers te gaan. Laat het ons weten!
Zowel uitwonende studenten als thuiswonende studenten zijn belangrijk voor ons onderzoek.
Let wel, in het kader van ons onderzoek willen wij alleen voltijdstudenten vragen om de enqûete in te vullen.
Het invullen van de enqûete duurt ongeveer 5 minuten. Je vindt de enqûete op:
http://www.thesistools.com/?qid=60834&ln=ned
Het opgeven van een e-mailadres is niet nodig.
Blonde haren en een zwarte shirt of sweater aanquote:
Yesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Blonde haren en een zwarte shirt of sweater aan?
Okeee... thanks... ik denk dat het D is dan. In het C gebouw krijgen vaak M&L mensen lesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Gebouw D, en gebouw C.
School of Business en Economics is een samenvoeging van Communicatie, commerciele economie, ibl, accountancy, en nog een paar
Deel van mijn opleiding (communicatie) bevindt zich in gebouw D, geloof dat CE vooral in C les krijgt.
bij de balie in het hoofdgebouw hebben ze een gevonden voorwerpen vitrinequote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:05 schreef MrManiak het volgende:
Bah, USB-stick verloren =\.
Kan ik mailen naar iemand ofzo, of gewoon valse hoop?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:16 schreef Ici-Paris het volgende:
er oo een usb stick gevonden. Zie ik net op portaal. Misschien is die van jouw
Nopequote:Beste mensen,
In de aula in het C gebouw is een windesheim usb stick gevonden. Er staan namen in van B. Boshoeve en E. Werkman. Deze USB stick heb ik afgegeven aan de receptie in het C gebouw.
mvg, Arne
Dus jij hoef je nooit in te schrijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Wij werken nog niet met inschrijvingen, dus als je een tentamen hebt dan ga je gewoon, of niet.
Nee, voor tentamens hoeven we niet in te schrijven, voor keuzemodules en keuzes voor semesters enzo wel. Maar bij een tentamen moet je zelf maar zien of je komt opdagen of nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:00 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Dus jij hoef je nooit in te schrijven
Ik ook niet...en toch 30 van de 40 goed voor communicatie!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:04 schreef Ici-Paris het volgende:
Nee het lukt niet. De helft van de tentamens niet geleerd
Die tentamen had ik vandaag... welke opleiding doe jij?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef kikoooooo het volgende:
Morgen tentamen arbeidsrecht. Wordt toch niets haha. Eerst psv kijken en dan morgenvroeg het boek maar eens opendoen.
Jep, dramaquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef kikoooooo het volgende:
Morgen tentamen arbeidsrecht. Wordt toch niets haha. Eerst psv kijken en dan morgenvroeg het boek maar eens opendoen.
wen er maar aan. maar ik moet zeggen sommige leraren zijn heel snel met nakijken en zetten het gauw op blackboard en andere zijn zo traag als een slakquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Ik wacht nog steeds op de cijfers van m'n tentamens.. zeker onderwijskunde had er al lang op kunnen staan![]()
Zijn ze altijd traag?
Okee... wat voor soort leraar wil je worden? nederlands, of geschiedenis?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef Desunoto het volgende:
Aha, bedankt. Ik hoop dat ze er snel op staan.. dan weet ik tenminste een beetje beter waar ik aan toe ben. (ik ben nu een eerstejaars van een lerarenopleiding maar twijfel nu heel erg of ik door wil gaan)
Dat mogen ze bij ons op school ook wel invoeren...quote:Forse boete voor te laat nagekeken tentamens
Uitgegeven: 8 november 2008 17:41
Laatst gewijzigd: 8 november 2008 17:41
TILBURG - De faculteit economie en bedrijfswetenschappen van de Universiteit van Tilburg gaat boetes uitdelen voor te laat nagekeken tentamens. Een boete van 2500 euro moet daartoe een prikkel zijn, meldt het universiteitsblad Univers deze week.
ANP
Voor het nakijken van een tentamen staat een termijn van vijftien werkdagen. Volgens Univers wordt die termijn regelmatig overschreden.
Tilburg scoort op dit gebied slechter dan de concurrenten, laat vice-decaan onderwijs Willem Buijink weten. De boete zou moet worden betaald door de afdeling waar de betrokken docent werkt.
nu.nl
bij ons wel hoor1. alleen 18 dagen vind ik best een lange tijd. Minstens twee weken mogen ze ervoor krijgen vind ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij staat er bij ons officieel 18 dagen voor, maar geen docent die zich daar aan houdt hoor
hier krijg je bij elke opleiding mee te maken. Ik zou dus niet alleen hierom stoppen als ik jouw was.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:38 schreef Desunoto het volgende:
Voortgezet onderwijs Engels.
Het leek me jaren lang een heel tof beroep en toen heb ik me redelijk goed laten informeren over de opleiding en toen ook een meeloopdag gedaan en dat beviel me heel erg. Dus ik dacht, deze opleiding wordt het! Maar na 2-3 weken kreeg ik al zoiets van.. gaat deze onzin de hele tijd door? Veel overbodige vakken en kennis, veels te lange portfolio's, alle docenten (behalve één) die ontzettend bekakt Engels praten en ervan uitgaan dat je dat ook doet, anders is het 'fout'. Er werd me eerst verteld dat je de keuze had tussen Brits en Amerikaans Engels maar nu wordt dat ook heel erg lastig.![]()
Vooral al die stomme portfolio's met onzinnige opdrachten waar ik naar mijn gevoel niets van leer... daar kan ik gewoon geen motivatie meer voor opbrengen.
Maar krijg ik bij elke opleiding het gevoel dat de inhoud zo nutteloos en oninteressant is als deze? Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
hier krijg je bij elke opleiding mee te maken. Ik zou dus niet alleen hierom stoppen als ik jouw was.
ja, helaas wel. de Mijn SLber van vorig jaar zou altijd. Later wanneer je bent afgestudeerd snap je waarom je die opdrachten moest doen... Want dat zei iemand tegen hem, dat het om te slijmen was, weet die denk ik niet, maar goed!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar krijg ik bij elke opleiding het gevoel dat de inhoud zo nutteloos en oninteressant is als deze? Ik hoop het niet
ja, helaas wel. de Mijn SLber van vorig jaar zou altijd. Later wanneer je bent afgestudeerd snap je waarom je die opdrachten moest doen... Want dat zei iemand tegen hem, dat het om te slijmen was, weet die denk ik niet, maar goed!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar krijg ik bij elke opleiding het gevoel dat de inhoud zo nutteloos en oninteressant is als deze? Ik hoop het niet
okee... Maar besef wel SLB heeft elke opleiding en bij ons was het zo dat je vorig jaar om de twee weken een bijeenkomst had. En nu het tweede jaar heb je 1x in de periode een slb gesprek.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:08 schreef Desunoto het volgende:
Tja, dat zeggen ze wel vaker. Er is me ook honderd keer over van alles op de middelbare school verteld dat ik 'blij moet zijn want later heb ik er wat aan!'. Nou, achteraf niet of heel weinig dus..
SLB moeten ze wel afschaffen hoor, dat is toch wel zo saai..![]()
Nou, ik heb nu nog anderhalve maand o.i.d om te beslissen of ik hiermee door ga of niet. Ik kijk het nog wel even aan..
en zoo veel doe je nie bij SLB, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:31 schreef Desunoto het volgende:
Ja, dat wist ik. Ik heb het nu ook om de twee weken (op toetsweken en vakanties na). Wel leuk om te horen dat het met het tweede jaar sowieso minder wordt.
Die shit heb je dus op elke opleiding... Dat is verplicht namelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag was een kutdag. 6 uur opstaan en dan net na 6 uur weer thuis. Echt zoveel informatie waarvan de helft compleet nutteloos was en er werd heel veel gezeurd over POP's en logboeken, reflectieverslagen, 'weekjournaals' (), kwaliteiten/competenties en alles waar ik spontaan depressief van word.
wat zijn ABCD's, die krijg ik denk ik nogquote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Ze draven wel door hoor.Oh ja, 'ABCD's nog vergeten. Ook een soort kleine reflectieverslagen die je moet bijhouden. Wat verzinnen ze er nog meer bij?
dat je dat nu pas weetquote:Op maandag 10 november 2008 23:30 schreef mordradead het volgende:
Wat een fantastische school zeg, echt zo'n hbo instelling waar alles fantastisch is geregeld.
Dat is gewoon een afkorting die mijn SLB'er bedacht heeft. Staat voor 4 dingen die in je kleine reflectieverslagjes moest zetten die we moesten schrijven voor elke methodology les. Nu gelukkig even niet meer.. geen methodology deze periode.quote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
wat zijn ABCD's, die krijg ik denk ik nog
Ik wacht ook al 2,5 week inmiddelsquote:Op woensdag 12 november 2008 12:55 schreef Ici-Paris het volgende:
cijfers wat duurt het lang...
Wacht al een week.
Srsly, hoe moeilijk kan het zijn om een stel meerkeuzetoetsen door een machine te halen, die vervolgens automatisch corrigeert? In vorige jaren waren de resultaten altijd binnen een dag of 2/3 bekend, maar nu is het totaal knuddequote:Op woensdag 12 november 2008 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er serieus mensen die dat vreemd vinden? Kan het me voorstellen als je eerstejaars bent, maar niet als je ouderejaars bent. Ik ben het inmiddels echt wel gewend.
jaa daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Srsly, hoe moeilijk kan het zijn om een stel meerkeuzetoetsen door een machine te halen, die vervolgens automatisch corrigeert? In vorige jaren waren de resultaten altijd binnen een dag of 2/3 bekend, maar nu is het totaal knudde
Omgquote:Op maandag 10 november 2008 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag was een kutdag. 6 uur opstaan en dan net na 6 uur weer thuis. Echt zoveel informatie waarvan de helft compleet nutteloos was en er werd heel veel gezeurd over POP's en logboeken, reflectieverslagen, 'weekjournaals' (), kwaliteiten/competenties en alles waar ik spontaan depressief van word.
lekker toch, alles op 1 dagquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:03 schreef ILCILA het volgende:
vandaag van het eerste tm tiende op school. half negen tot half zeven...
helden, die roostermakers
Wat was je tweede keus dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:55 schreef Sylvana het volgende:
Waarom kan het nooit goed gaan bij mij?
Ik had me voor het 2e semester ingeschreven voor de minor Multi-probleemgezinnen. krijg ik vandaag te horen dat er een fout in de studiegids stond, en dat dat een minor is voor het 4e jaar ( bachelor niveau) en niet voor het 2e jaar ( gevorderd niveau) Dus nou mag ik die minor niet doen en moet ik dus een andere kiezen en hopen dat ik daar nog bij kan.
Ga nou maar ambulant werken in een gedwongen (justitieel) kader doen denk ik.
Nee, dat mag niet, omdat die minor vereist dat je je P hebt, minor 1 hebt afgerond en bezig bent met major3. Schijnt nogal een pittige minor te zijn met moeilijke problematiek, waarvoor dus instapeisen gelden ( die dus nergens vermeld werden)quote:
Mijn tweede keus was dus ambulant werken in een gedwongen ( justitieel) kaderquote:
Das nog best knap dan als je amper wat hebt gedaan. Klasgenoot had helemaal niks gedaan, en die had nog een 3.7, maar hij kan goed lullenquote:Op zondag 30 november 2008 17:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik had een 4,8... jeujmaar ik had dan ook bijna niet geleerd
er is op windesheim een soort van studieloopbaancentrum ( weet de precieze naam niet meer) waar je gewoon eens binnen kunt lopen om een afspraak te maken. je kunt daar beroepskeuzetestjes enzo doen onder begeleiding van een studieloopbaanadviseur. Ook als je niet op windesheim verder wilt helpen ze je daar graag met het maken van een nieuwe keuze!quote:Op zondag 30 november 2008 17:05 schreef Desunoto het volgende:
Dat is inderdaad een mooi begin! Als je zo doorgaat komt het helemaal goed![]()
Ik ben er bijna zeker van dat ik dit jaar niet ga afmaken. Ik moet echt eens rond gaan kijken naar andere lerarenopleidingen buiten Windesheim (in Amsterdam bijvoorbeeld). Windesheim bevalt me voor geen meter meer... maar misschien verschillen lerarenopleidingen helemaal niet. Dan is overstappen op een andere lerarenopleiding compleet nutteloos. Dan moet ik maar iets anders gaan kiezen. Maar ik heb nog steeds geen idee wat
Als je de kans krijgt, doen! Zelf goede ervaringen mee, en niet pro-windesheim...quote:Op zondag 30 november 2008 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is op windesheim een soort van studieloopbaancentrum ( weet de precieze naam niet meer) waar je gewoon eens binnen kunt lopen om een afspraak te maken. je kunt daar beroepskeuzetestjes enzo doen onder begeleiding van een studieloopbaanadviseur. Ook als je niet op windesheim verder wilt helpen ze je daar graag met het maken van een nieuwe keuze!
Volgens mij moet je bij ons voor je jaarstage je propedeuse en je verdiepende minor ( JG/PV/IMW) voldoende hebben. Ik doe nu dus JG en die moet ik dus helemaal afgerond hebben voordat ik op jaarstage mag.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Ici-Paris het volgende:
Weet iemand wat je moet halen als je stage wil gaan lopen?
Ik weet dat je je propedeuse moet hebben, maar wat nog meer>
Hm voor mijn verdiepende minor (IMW) moet je minimaal 20 punten hebben, beide trainingen halen, en 1 beroepsproduct voldoende hebben. Niet alles dus!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij ons voor je jaarstage je propedeuse en je verdiepende minor ( JG/PV/IMW) voldoende hebben. Ik doe nu dus JG en die moet ik dus helemaal afgerond hebben voordat ik op jaarstage mag.
Volgend semester trouwens AG doen ( Ambulant werken in een Gedwongen kader) en heb echt nog helemaal niks gehoord over klassenlijst en rooster. Enige dat ik wel heb is mn boekenlijst en ik weet dat ik 2 februari intro heb om kwart voor 9, maar daar staat zelfs geen lokaal bij. Lekker handig weer geregeld.
Ik deed het bij de inloopdecaan. Hoofdingang, dan naar links. Staat wel op het bordje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:55 schreef neen het volgende:
Waar moet je naartoe om je uit te schrijven? Ik wil morgen ermee kappen bij Windesheim. In het C-gebouw of bij de studie zelf?
Oke topquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik deed het bij de inloopdecaan. Hoofdingang, dan naar links. Staat wel op het bordje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben sinds gister officieel afgestudeerd
Heerlijk
Je kunt kiezen tussen 1 of 10 (iedere maand excl. zomervakantie), en de 1e termijn wordt rond 1 september afgeschreven als ik het goed heb, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik vraag het hier maar even voordat ik weer is een belletje moet wagen. Weet iemand in hoeveel termijnen je het collegegeld kan betalen en wanneer de 1e termijndatum is.
Alle termijnen staan op de brief van Windesheim die je als het goed is vorige week hebt gekregen. Het zijn 10 termijnen, dus ongeveer 160 euro per keer.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik vraag het hier maar even voordat ik weer is een belletje moet wagen. Weet iemand in hoeveel termijnen je het collegegeld kan betalen en wanneer de 1e termijndatum is.
Heb me pas vorige week ingeschreven?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Alle termijnen staan op de brief van Windesheim die je als het goed is vorige week hebt gekregen. Het zijn 10 termijnen, dus ongeveer 160 euro per keer.
Dat verschilt nogal per opleiding ben ik bangquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef MikeLowrey het volgende:
Nog één vraagje, Iemand een idee hoe het de eerste week normaal gesproken eruit ziet. Ik ben namelijk de 1e 2 dagen weg. (Nog op vakantie). En wil niet al te veel missen.
Man maak je niet zo druk. Je opleiding duurt 4 jaar, die eerste twee dagen boeien geen fuck.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef MikeLowrey het volgende:
Nog één vraagje, Iemand een idee hoe het de eerste week normaal gesproken eruit ziet. Ik ben namelijk de 1e 2 dagen weg. (Nog op vakantie). En wil niet al te veel missen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
En nu heb cijfer al terugFuck it, ik ben gewoon 100% klaar.
Wat een fijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |