abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202909
Hier is nogmaals een bewijs dat Big Brother een grote doorgestoken kaart is. Het staat namelijk nu al vast dat Ruud als één na laatste weggaat.

oh oh oh veronica

pi_202910
Waar heb je het over man!
May I have your votes please
pi_202911
quote:
op 10-18-1999 om 08:48 PM schreef demie het volgende:
Hier is nogmaals een bewijs dat Big Brother een grote doorgestoken kaart is. Het staat namelijk nu al vast dat Ruud als één na laatste weggaat.

oh oh oh veronica

Wat voor bewijs.......?
Dit bericht van jou.....?

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_202912
Beargumenteren aub... loze uitspraken hebben we niets aan

[Dit bericht is gewijzigd door Kwekkie (Datum 18 Oktober 1999).]

Willem: 'Nou, Trut!'

maandag 18 oktober 1999 @ 20:57:00 #5
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_202913
Hoe kan het dat de namen van de genomineerden vanmorgen al in het programma van Evers bekend gemaakt werden ???
pi_202914
quote:
op 10-18-1999 om 08:49 PM schreef Vote master het volgende:
Waar heb je het over man!

Veronica heeft allang vastgesteld wie er wanneer uitgaat. En ruud gaat er als één na laatste uit.

pi_202915
quote:
op 10-18-1999 om 08:57 PM schreef Gucky het volgende:
Hoe kan het dat de namen van de genomineerden vanmorgen al in het programma van Evers bekend gemaakt werden ???

Omdat er zondag is genomineerd!

Dit is nog steeds geen bewijs dat Ruud eruit gaat

pi_202916
quote:
op 10-18-1999 om 09:00 PM schreef Malony het volgende:

Omdat er zondag is genomineerd!

Dit is nog steeds geen bewijs dat Ruud eruit gaat

Ruud gaat er dus eind december uit. Dat staat nu al vast.

pi_202917
waar slaat dit nou op... Kom met wat nieuws of hou je mond.
Carpe Diem

pi_202918
Los van jullie beweringen over ruud wil ik jullie er op wijzen dat er al ZATERDAGMIDDAG OM 4 UUR genomineerd is. Het was live op de streams te zien dat ze allemaal een voor een werden geroepen. En wat betreft het reeds bekend zijn in het radioprogramma Evers. Het is in zo als men dat zegt, in hilversum een kleine wereld en iedereen kent iedereen. Het is niet zo moeilijk als jullie denken om achter wat gegevens te komen, vooral niet als je zelf in die wereld werkzaam bent.
pi_202919

Demi, waar heb jij die glazenbol gekocht?

[Dit bericht is gewijzigd door Malony (Datum 18 Oktober 1999).]

maandag 18 oktober 1999 @ 21:21:00 #12
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_202920
Als een na laatste van de genomineerden of als een na laatste van de drie ?? In 1e geval zou dat dus eind november zijn en in 2e geval blijft hij met twee anderen over en wordt ruud 2e.

of niet dan ?

Forum ® us
pi_202921
Maar we weten nog steeds biet waar het onderwerp van deze topic op gebaseerd is.

ik zal ook eens iets roepen, eh..., Ruud gaat er donderdag uit!

pi_202922
quote:
op 10-18-1999 om 09:12 PM schreef tanjalies het volgende:
Los van jullie beweringen over ruud wil ik jullie er op wijzen dat er al ZATERDAGMIDDAG OM 4 UUR genomineerd is. Het was live op de streams te zien dat ze allemaal een voor een werden geroepen.

Het is mij opgevallen dat aan het einde van de uitzending van zondag Bianca al aangaf, dat zij stemmen etisch onverantwoord vond.
En inderdaad, tijdens de maandag uitzending, de nominaties, werd ditzelfde stukje weer herhaald. Dus ze hebben inderdaad eerder genomineerd dan maandag. Maar dit is toch V?

Maar, ik zeg maar zo

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_202923
Goh.......denk dat ik ook maar een nieuw topic open.

Martin komt er volgende week maandag weer in !

Tiet voar'n pafke..

pi_202924
Even nog een keer hoor: door wat zeg jij dat ruud er als ena laatste uit gaat??? waar baseer je dat op..leg dat nou eens aan ons uit
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_202925
Dit heb ik ook gehoord op radio 3. En deze zeiden op maandag 19 okt, rond 8.45 uur het volgende:
Degene die genomineerd gaan worden voor deze week zijn Bart en Sabine. En Sabine zal er uitgaan.
Iedereen in Ned. denkt dat Ruud dit gaat winnen, maar dit is niet zo, Ruud wordt tweede.
Die andere dj geloofde hier natuurlijk niets van, maar krabbelde later terug met de mededeling over het songfestival (mijn god, waar ben ik mee bezig!!) dat die griet voor Ned zou uitkomen, terwijl ned. nog nooit van haar gehoord had. Dit heeft die andere DJ, destijds ook gezegt. Snappen jullie dit nog??(Tjeses, wat haal mezelf neer om over het songfestival te beginnen!!!!)
Kortom: volgens hem zelf heeft hij connecties
Dit zegt natuurlijk niets, omtrent het feit of dit waar is of niet. Maar, eind dec. weten we meer.

Maar, ik zeg maar

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_202926
Goh, da wis ik nie...da wa een DJ zegt altijd waar is. Maar 'k ben da misschien ook nie zo slim as jij ben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202927
Ik zou toch zweren dat er iemand geroepen heeft dat deze week Willem eruitgestemd zou worden. En die beweerde (geloof ik!) Veronica bronnen te hebben. Dat was dan in ieder geval nog een bron. Weliswaar een slechte, maar een bron anyway. En dat Ruud er als eennalaatste uitgaat kan ik ook wel lopen beweren, want tegen die tijd is iedereen deze topic allang vergeten. *zucht* Sommige mensen...
pi_202928
Demie, heb je ooit van beargumenteren of bewijs gehoord???
Dat is meer dan alleen maar zeggen: "het is zo". Waar heb je dat gehoord? In welke hoedanigheid? Van wie? Dat soort informatie is essentieel als je iets wilt "bewijzen". Laat eens wat zien van dat bewijs...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_202929
Die DJ´s toch! Een week of twee geleden heb ik ook al gepost met de mededeling dat het allemaal doorgestoken kaart zou zijn. Ik was namelijk een Radio 3 DJ tegengekomen die vroeger bij Veronica werkte, en die me wist te vertellen dat Willem het volgende slachtoffer zou zijn. Kortom, of het doorgestoken kaart is weet ik niet, maar ik weet in ieder geval zeker dat Radio 3 DJ´s doorgaans niet de beste bronnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')