Lieve schat ik schiet een dartbord vol met een FAL/FN en nu terug naar je puper jarenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:30 schreef Aurelianus het volgende:
Maar als je hem eenmaal tegenkomt ben je wel aardig voor hem, he. Ik ken jouw soort, veel te bang om een dartpijl in het oog te krijgen van patsers als Co Stompé.
Het lijkt er op dat je aan het bazelen bent.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat ik schiet een dartbord vol met een FAL/FN en nu terug naar je puper jaren![]()
Valt mee, mensen hebben blijkbaar nooit dienstplicht gehad, dat valt me op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je aan het bazelen bent.
Welk een retoriek.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat ik schiet een dartbord vol met een FAL/FN en nu terug naar je puper jaren![]()
Misschien als er wat van die 'net-niet-kunners' aan de macht komen en de maatschappij ineen stort, en dat we dan uit de puinhopen iets fatsoenlijks kunnen trekken. Dan zou het wel een voordeel zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:41 schreef Intxaurraga het volgende:
De maatschappij heeft meer mensen nodig als Co Stompe. Vind ik dan.
Een netniecratie. Mooi richtpunt. Of leven we er al in?quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Misschien als er wat van die 'net-niet-kunners' aan de macht komen en de maatschappij ineen stort, en dat we dan uit de puinhopen iets fatsoenlijks kunnen trekken. Dan zou het wel een voordeel zijn.
Weet Egypte alles vanquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:41 schreef Intxaurraga het volgende:
De maatschappij heeft meer mensen nodig als Co Stompe. Vind ik dan.
Ja. De man die ons land bestuurt gelooft in fabeltjes, dat vind ik al eng.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een netniecratie. Mooi richtpunt. Of leven we er al in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |