quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan ER voor de inspiratie...
Nee, maar er stond een stuk in de volkskrant over de ijzertoren en de beweging daarom heen. Vond het een prachtige afkortingquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:10 schreef Deceit het volgende:
was jij niet laatst van die vraag met plaatje over de ijzertoren ook?
Moeten we nu ontcijferen wat hier staatquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:22 schreef Deceit het volgende:
ffkes w8en, me fok forum flipt m constant..
Ik denk dat de F5's voor deze maand nu al op zijn...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:40 schreef qonmann het volgende:
Wat is Fok traaaaaaag
Aangezien Deceit z'n Fok forum waarschijnlijk weer flipt, ze doet het beter dan je denkt...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:43 schreef erkel het volgende:
16 jaar? Oostenrijk
Wimbledon: 3e ronde?
US Open: 4e ronde?

Witte Cocon? Geen ideequote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Is dat waar ze in die witte cocon zitten om te 'overleven'?
Die heb ik weleens op TV gezien, maar in welke woestijn dat is, is mij abracadabra (helaas, net één lettergreep te veel)...
mja, bedenk net dat de stad Acapulco heet... was teveel into de A'squote:Op dinsdag 4 september 2007 19:04 schreef erkel het volgende:
Geen Acapalca, de 'c' zit er trouwens wel in.
Nope.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
timberland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |