Daar was ik iedereen mooi te snelquote:Op maandag 3 september 2007 22:59 schreef PhifeDawg het volgende:
Laat ik de rest maar alvast voor zijn.
Ze is een stukkie zwarter dan Samuel L. hoorquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef cerreur het volgende:
Is dat die neger? En ik zeg bij voorbaat al neger ipv negerin want ze lijkt op Samuel L. Jackson. Maar dan een naakte molrat-versie.
Jah met een hoekijzer! Terug naar Afrika! En neem die kleine rotblaag en die miljonair van je mee! Maar laat zijn geld hier!quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:38 schreef GambinoT het volgende:
Ik had echt zin om haar gebit in stukken te slaan!
Ja VIEZE GORE KUT HOER!
quote:Op maandag 3 september 2007 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alle negers terug naar marokko!
Ghé! Ben t niet vaak eens met een jood... Maar deze keer! VRIEND!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een RALLE SMERIGE KUTTEEF is het ook
Ik heb veel rare mensen op tv gezien, maar DIT????
WAT EEN LELIJKE ARROGANTE VERLEPTE RATTENKOP heeft zij![]()
![]()
Volgens mij breken de buren 's avonds bij haar in om de gordijnen dicht te doen, WAT EEN GRAFKOP en WAT EEN TYFUSBITCH is dat![]()
![]()
Ja voor deze MISLUKTE MAGNETRONMAALTIJDKOP moeten we voetbal maar effe laten voor wat het isquote:Op woensdag 5 september 2007 00:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ghé! Ben t niet vaak eens met een jood... Maar deze keer! VRIEND!
LALALALAAAAALLALALAAAAAALALALAAA!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja voor deze MISLUKTE MAGNETRONMAALTIJDKOP moeten we voetbal maar effe laten voor wat het is
En er is 2 weken toch geen clubvoetbal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |