Het verwerkingsproces van de nominatie verloopt stroef bij Sabine. Ze kan het maar niet geloven. Vooral bij Mona kan zij hierover goed haar hart luchten. Soms lijkt Mona nog meer dan Sabine te balen van de nominatie van Sabine.
Sabine probeert het allemaal te begrijpen: “Ik heb nu een vijandig gevoel ten opzichte van andere mensen. Ik hoop dat dit morgen weg is. Je wordt met je neus toch even op de feiten gedrukt. Met sommige mensen heb ik daar geen problemen mee. Maar van mensen waarvan je het niet verwacht, komt het toch een beetje hard aan.” “Schijtzooi!”, roept Mona opeens. Als Sabine vraagt wat ze bedoelt, antwoordt Mona: “Alles.” De nominaties en vooral die van Sabine hebben duidelijk indruk gemaakt op de Amsterdamse
Mona loopt buiten naar Bart en Sabine toe. “Bianca, Karin en Maurice hebben volgens mij op jullie gestemd”, fluistert ze. “Van Bianca had ik het nooit verwacht. Dat is echt achterbaks”, reageert Sabine furieus.
EN de rest van de groep : Bart eruit ?? Daar sta ik echt van te kijken. HUICHELAARS BAH BAH BAH. Ik ga een week niet meer kijken (denk ik)
Raaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben klaar met die ****** ****** ******* ****** Mona.
quote:
op 10-18-1999 om 08:24 PM schreef zeef het volgende:
Mona loopt buiten naar Bart en Sabine toe. “Bianca, Karin en Maurice hebben volgens mij op jullie gestemd”, fluistert ze. “Van Bianca had ik het nooit verwacht. Dat is echt achterbaks”, reageert Sabine furieus.
En Ruud...... En Willem......
Lache trouwens met die Ruud:
R.: Goh, van Bart had ik 't nooit verwacht.
S. (verontwaardigd): Van mij wel dan?????
Maar om terug op deze topic te komen; Mona heeft het absoluut achter de ellebogen en heeft bewust of onbewust Sabine op lopen stoken tegen Karin en Bianca. Wel weer positief is dat dat supervriendelijke masker van haar hierdoor snel aan gruzelementen viel!!
------------------
Veronica: Wij kunnen de regels niet breken. Wij máken de regels. (Volkskrant 4/10/99)
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 18 Oktober 1999).]
Dit soort kennis moet je, voor het geval dat Willem er ooit uit zou stappen, toch koesteren.
Ik hoop er alleen nooit achter te komen wat dat nou precies is, wat ze daar heeft (zal wel wild vlees zijn, net als bij Sabine).
quote:
op 10-18-1999 om 08:39 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Mona is een vieze vuile stoker.... echt waar....
<knip>
Echt wel he mirrorman let op :
Mona: het is een kliek. Ze willen jullie niet weg hebben om persoonlijke redenen, maar jullie horen niet bij hun kliekje
Mona :“Ik zou haast denken dat het doorgestoken kaart is.” Het is namelijk een kliekje tussen Karin, Maurice en Bianca.” ,
lekker joh Mona, en met die mensen moet je nog 2 weken.
Geweldige opmerking
Ik heb me ook enorm zitten ergeren tijdens die weegschaal-scène, wat een dozen! Volgens mij wil jij ook wel bij de anti-mona fanclub (die nog in oprichting is haha)
M@zzel.
Daalek, als mevrouw Auping de tempel heeft verlaten gaat ze tegen iedereen zeggen. ben blaai datj sabien er niet meer is...Het wasj een kattekoppie hoor.
Nou ik saai gisteren avond nog....
Die is daar door V neergezet om olie op het vuur te gooien...ze hoort bij de crew...ik soeweer het jullie. Grappig trouwens dat zowel Bart als Sabien nix van haar moeten hebben...
Bart heeft haar genomineerd en Sabbelien heeft dat alleen maar niet gedaan omdat ze dat zielig vond.
zal gisteren wel gebaald hebben al dat lekkers voor de deur en niets ervan kunnen eten. Wat te weinig voedsel !! Laat Mona gewoon 1 week niet eten dan blijft er genoeg over om de volgende 2 weekopdrachten te verliezen !
quote:
op 10-20-1999 om 12:34 PM schreef Dion het volgende:Die
is daar door V neergezet om olie op het vuur te gooien...ze hoort bij de crew...ik soeweer het jullie.
-FOUT-
Die woont dus bij mij in de buurt en ze is ECHT niet door VOO ingehuurd om een beetje te gaan lope stoke. Tis gewoon een vreemd wijf.
VRAAG: "Wie zie je binnenkort vertrekken?"
BIEN: "Oh, wat een gemene vraag!!! Ehh... wie zie ik binnenkort vertrekken... Moeilijk, maar ik denk dan toch... Mona!"
Hahahahahahahahahahahahahahaha!
quote:
op 10-20-1999 om 12:47 PM schreef Doopy-X het volgende:
-FOUT-
Diewoont dus bij mij in de buurt en ze is ECHT niet door VOO ingehuurd om een beetje te gaan lope stoke. Tis gewoon een vreemd wijf.
een Veronica medewerker die mijn gerucht in de kiem probeert te smoren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |