abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 1999 @ 20:24:00 #1
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_202891
Wat is het toch een vuile intrigante, van de officiële BB site :

Het verwerkingsproces van de nominatie verloopt stroef bij Sabine. Ze kan het maar niet geloven. Vooral bij Mona kan zij hierover goed haar hart luchten. Soms lijkt Mona nog meer dan Sabine te balen van de nominatie van Sabine.

Sabine probeert het allemaal te begrijpen: “Ik heb nu een vijandig gevoel ten opzichte van andere mensen. Ik hoop dat dit morgen weg is. Je wordt met je neus toch even op de feiten gedrukt. Met sommige mensen heb ik daar geen problemen mee. Maar van mensen waarvan je het niet verwacht, komt het toch een beetje hard aan.” “Schijtzooi!”, roept Mona opeens. Als Sabine vraagt wat ze bedoelt, antwoordt Mona: “Alles.” De nominaties en vooral die van Sabine hebben duidelijk indruk gemaakt op de Amsterdamse

Mona loopt buiten naar Bart en Sabine toe. “Bianca, Karin en Maurice hebben volgens mij op jullie gestemd”, fluistert ze. “Van Bianca had ik het nooit verwacht. Dat is echt achterbaks”, reageert Sabine furieus.

EN de rest van de groep : Bart eruit ?? Daar sta ik echt van te kijken. HUICHELAARS BAH BAH BAH. Ik ga een week niet meer kijken (denk ik)

Raaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben klaar met die ****** ****** ******* ****** Mona.

Forum ® us
  maandag 18 oktober 1999 @ 20:38:00 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_202892
Gelijk heb je, die Mona doet thuis volgens mij ook niks anders.
pi_202893
Mona is een vieze vuile stoker.... echt waar....

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 18 oktober 1999 @ 20:39:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_202894
Sabien is toch ook haar maatje logisch dat ze dat zegt
pi_202895
quote:
op 10-18-1999 om 08:24 PM schreef zeef het volgende:
Mona loopt buiten naar Bart en Sabine toe. “Bianca, Karin en Maurice hebben volgens mij op jullie gestemd”, fluistert ze. “Van Bianca had ik het nooit verwacht. Dat is echt achterbaks”, reageert Sabine furieus.

En Ruud...... En Willem......

Lache trouwens met die Ruud:
R.: Goh, van Bart had ik 't nooit verwacht.
S. (verontwaardigd): Van mij wel dan?????

Maar om terug op deze topic te komen; Mona heeft het absoluut achter de ellebogen en heeft bewust of onbewust Sabine op lopen stoken tegen Karin en Bianca. Wel weer positief is dat dat supervriendelijke masker van haar hierdoor snel aan gruzelementen viel!!

------------------
Veronica: Wij kunnen de regels niet breken. Wij máken de regels. (Volkskrant 4/10/99)

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 18 Oktober 1999).]

maandag 18 oktober 1999 @ 20:55:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_202896
Toch is Mona, als bakkersvrouw, van onschatbare waarde. Sabine was er in haar eentje nooit binnen 25 minuten achter gekomen dat een bakje ook een gewicht kan hebben.

Dit soort kennis moet je, voor het geval dat Willem er ooit uit zou stappen, toch koesteren.

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 11:43:00 #7
150 zeef
pi_202897
Als willem d'r uit gaat voor Mona, dan kijk ik nooit meer en begint de grote boycot actie zeker !
Forum ® us
pi_202898
Mona heeft het niet alleen achter d'r ellebogen, maar ook achter die plaat voor d'r kop en onder dat rare nachthemd van d'r.

Ik hoop er alleen nooit achter te komen wat dat nou precies is, wat ze daar heeft (zal wel wild vlees zijn, net als bij Sabine).

dinsdag 19 oktober 1999 @ 12:00:00 #9
150 zeef
pi_202899
quote:
op 10-18-1999 om 08:39 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Mona is een vieze vuile stoker.... echt waar....
<knip>

Echt wel he mirrorman let op :

Mona: het is een kliek. Ze willen jullie niet weg hebben om persoonlijke redenen, maar jullie horen niet bij hun kliekje

Mona :“Ik zou haast denken dat het doorgestoken kaart is.” Het is namelijk een kliekje tussen Karin, Maurice en Bianca.” ,

lekker joh Mona, en met die mensen moet je nog 2 weken.

Forum ® us
pi_202900
>>Toch is Mona, als bakkersvrouw, van >>onschatbare waarde. Sabine was er in haar >>eentje nooit binnen 25 minuten achter >>gekomen dat een bakje ook een gewicht kan >>hebben.
>>Dit soort kennis moet je, voor het geval >>dat Willem er ooit uit zou stappen, toch >>koesteren.

Geweldige opmerking
Ik heb me ook enorm zitten ergeren tijdens die weegschaal-scène, wat een dozen! Volgens mij wil jij ook wel bij de anti-mona fanclub (die nog in oprichting is haha)
M@zzel.

Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:17:00 #11
248 CAT
World Traveller
pi_202901
Bij Mona wisten jullie het meteen! Bij Sabine hebben jullie er weken overgedaan! hahahahaha, hoezo je laten inpakken door een 'mooi' gezichtje???
Pfffffffffffffffffffffff....
-=***One nation under a groove***=-
pi_202902
Mona is een grote pot stookolie

Daalek, als mevrouw Auping de tempel heeft verlaten gaat ze tegen iedereen zeggen. ben blaai datj sabien er niet meer is...Het wasj een kattekoppie hoor.

Nou ik saai gisteren avond nog....

Die is daar door V neergezet om olie op het vuur te gooien...ze hoort bij de crew...ik soeweer het jullie. Grappig trouwens dat zowel Bart als Sabien nix van haar moeten hebben...
Bart heeft haar genomineerd en Sabbelien heeft dat alleen maar niet gedaan omdat ze dat zielig vond.

Kapot is leuker
  woensdag 20 oktober 1999 @ 12:41:00 #13
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_202903
AH fijn eindelijk weer iets over mijn favoriete onderwerp ..

zal gisteren wel gebaald hebben al dat lekkers voor de deur en niets ervan kunnen eten. Wat te weinig voedsel !! Laat Mona gewoon 1 week niet eten dan blijft er genoeg over om de volgende 2 weekopdrachten te verliezen !

The Guru is present

woensdag 20 oktober 1999 @ 12:47:00 #14
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_202904
quote:
op 10-20-1999 om 12:34 PM schreef Dion het volgende:

Die is daar door V neergezet om olie op het vuur te gooien...ze hoort bij de crew...ik soeweer het jullie.

-FOUT-
Die woont dus bij mij in de buurt en ze is ECHT niet door VOO ingehuurd om een beetje te gaan lope stoke. Tis gewoon een vreemd wijf.

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

pi_202905
Als Mona over straat gaat slaan ze bij het seismologisch instituut alarm...
  woensdag 20 oktober 1999 @ 13:45:00 #16
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_202906
Even een quote uit interview met Bientje in het zojuist binnengekomen V.-blad (duidelijk van VOOR de nominaties):

VRAAG: "Wie zie je binnenkort vertrekken?"
BIEN: "Oh, wat een gemene vraag!!! Ehh... wie zie ik binnenkort vertrekken... Moeilijk, maar ik denk dan toch... Mona!"
Hahahahahahahahahahahahahahaha!

Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_202907
quote:
op 10-20-1999 om 12:47 PM schreef Doopy-X het volgende:
-FOUT-
Die woont dus bij mij in de buurt en ze is ECHT niet door VOO ingehuurd om een beetje te gaan lope stoke. Tis gewoon een vreemd wijf.

een Veronica medewerker die mijn gerucht in de kiem probeert te smoren?

Kapot is leuker
pi_202908
Ik vindt alleen dat die Mona lekker bij de verkeerden aan eht inlikken is geweest en daar nu een beetje spijt van heeft .. wedden dat ze weer veel met Ruud gaat optrekken binnen kort?

*~* There ain't much room in a mushroom *~*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')