abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52953909
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das de hypocrisie idd... terwijl het sowieso vind ik interessant is waarom iemand uit ons land zich geroepen voelt om daar mee te gaan vechten bij zo'n organisatie
gebrainwashed met extreem-linkse idealen?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52954126
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Tja, daarvoor hebben we te weinig informatie he.
pi_52954171
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Tja, daarvoor hebben we te weinig informatie he.
Daar zullen we ook wel nooit achter komen, ik vrees dat ze met een kogel in haar hoofd ergens in die jungle begraven ligt.
pi_52954438
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Super7fighter het volgende:
Dan had ze beter bij het Tsjetsjeense verzet kunnen aansluiten. Die vechten tenminste voor een hoger en nobel doel i.t.t de Farc. De Farc-commandanten lijken zich meer bezig te houden met seksueel misbruik dan met vechten tegen de Colombiaanse strijdkrachten.
Ook in Tsjetsejenie vechten buitenlandse verzetsstrijders, inclusief Europeanen en Amerikanen. Deze worden daar door de Tsjetsjeense bevolking als helden gezien en zowat op handen en voeten gedragen door het Tsjetsjeense volk.
Hezbollah was ook een optie geweest. Eerzame strijders die tot dood vechten en zelfs het sterkste leger van het Midden-Oosten wisten te verslaan.

Maar Farc...?
Pardon?
Waar lul jij in Godsnaamover?
De Tchetscheens bevolkign staat meilen ver van de"helden" waar jij het over hebt zak papat. Dat zijn moordenaars van de bovenste Kategorie die een Theokratie naar voorbeeld van de Taliban willen installeren.

Hezbolah.... eerzaam....??
Ach gut een Keyboord Jehadie
pi_52954455
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Colombia is een democratie, al zo een 200 jaar, een democratie die het moeilijk heeft door dat mensen in noordamerika en europa maar al te graag cocaine kopen.
Ondanks alle ellende doet Colombia haar best een democratie te blijven.
De FARC zijn Communisten die een dictatuur willen hebben in Colombia-
exact!
de oudste Demokratie in dat hele gebied .
pi_52954870
ik snap ook niet dat haar ouders haar niet hebben uitgekocht.
volgensmij zou de FARC wel 100.000 accepteren in ruil voor een soldate.
pi_52954909
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Eerder jong en naief, met een verstoord wereldbeeld.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52955164
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Eerder jong en naief, met een verstoord wereldbeeld.
Eh ja die ja.

Farc is gewoon een medogenloos clubje wat idd niet maalt om een doorgesneden keeltje meer of minder.
pi_52955883
En nog nieuws van het front?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52956016
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:42 schreef salutem het volgende:

[..]

Eh ja die ja.

Farc is gewoon een medogenloos clubje wat idd niet maalt om een doorgesneden keeltje meer of minder.
Dat weet zo'n beetje de hele wereld, alleen zij heeft het wat te laat door gehad. Verder is strijden voor cummuniistische idealen een beetje pase. Iedereen met een beetje verstand kan inzien dat de theorie prachtig is, alleen dat de praktische uitwerking altijd gedoemd zal zijn om te falen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52956817
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:14 schreef JohnDope het volgende:
En nog nieuws van het front?
*proest*

!!
pi_52959311
Dit verhaal deed me een beetje denken aan dat van Rachel Corrie. Een amerikaanse die uit eigen initiatief als menselijk schild optrad bij de ontruiming van palestijnse nederzettingen en zodoende onder een bulldozer de dood vond. Haar ouders klaagden vervolgens o.a. het israelische leger en Caterpillar aan.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52959363
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef SuperMocio het volgende:
Dit verhaal deed me een beetje denken aan dat van Rachel Corrie. Een amerikaanse die uit eigen initiatief als menselijk schild optrad bij de ontruiming van palestijnse nederzettingen en zodoende onder een bulldozer de dood vond. Haar ouders klaagden vervolgens o.a. het israelische leger en Caterpillar aan.
Dat zou zo een scene uit Southpark kunnen zijn
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 5 september 2007 @ 14:04:43 #114
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_52959435
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat weet zo'n beetje de hele wereld, alleen zij heeft het wat te laat door gehad. Verder is strijden voor cummuniistische idealen een beetje pase. Iedereen met een beetje verstand kan inzien dat de theorie prachtig is, alleen dat de praktische uitwerking altijd gedoemd zal zijn om te falen.
Als je verhalen uit het dagboek leest zie je dat de strijders voor het communisme van het FARC zelf in de praktijk 180 graden het tegenovergestelde doen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_52959446
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef SuperMocio het volgende:
Maar a) dat is geen lekker wijf en b) geplet worden door een bulldozer spreekt nu eenmaal minder tot de verbeelding dan naakt door de jungle rennen met hitsige Colombiaanse soldaten achter je aan.
  woensdag 5 september 2007 @ 15:04:48 #116
111528 Viajero
Who dares wins
pi_52960788
Haar ouders lijken me ondergedoken voor de FARC.

Een oude Colombiaanse traditie is dat als je iemand moet hebben je eerst een aantal familieleden afmaakt, en dan pas die persoon zelf.

Lijkt me dat ze nog in leven is totdat de FARC haar een krantenbericht kan laten zien dat haar ouders dood zijn, of eventueel fotos van haar dode ouders.

Even voor de duidelijkheid: een sicario (huurmoordenaar) kost in Bogota zo'n 50 Dollar. Moet je hem nog wel invliegen, maar een mensenleven is in Colombia niet heel veel waard.

Ongelofelijk dom van haar. Ik denk dat ze meer uit was op avontuur dan idealisme, elke halve zool die iets weet over de FARC weet dat het gewoon een drugskartel is.

De regering van Uribe heeft meer gedaan voor de gewone Colombiaan dan alle rebellen en paramilitairen bij elkaar. Mocht je Colombia willen helpen, meld je aan bij de regering of de Katholieke kerk.

*Viajero's vriendin komt uit Cali, Viajero spreekt vloeiend Spaans (met Bogota accent) en Viajero is verschillende keren in Colombia geweest.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_52960890
is dat niet een beetje te veel moeite voor een 'huppelkutje vol idealen uit Holland' , eerst haar ouders ombrengen?

volgens mij krijgt ze 'gewoon' een pak rammel, mag het mannelijke deel er drie keer overheen en als ze dan nog wat te miepen heeft over grotere borsten die voorgetrokken worden en geen inspraak, maken ze plantenmest van d'r.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52961775
Lijkt me dikke onzin dat een doodseskader van de FARC nu op Routeplanner zit te zoeken waar in godsnaam Denekamp ligt
'Oude Colombiaanse traditie' of niet, die gasten hebben echt wel wat anders aan hun kop dan die ouders achterna zitten.

Die ouders zullen trouwens toch al meer dood dan levend zijn. Die leven al 5 jaar in onzekerheid en ze zullen genoeg realiteitszin hebben om te beseffen dat Milagro's scenario van een gang bang maar al te waarschijnlijk is. Lijkt me zo ongeveer het ergste wat je als ouder kan meemaken dit

Hier trouwens een artikel over die ouders.
  woensdag 5 september 2007 @ 16:29:20 #119
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_52961969
Ik snap er echt niets van.

Ze doet mee aan zo'n strijd, maar mag niets? Wordt vernederd "En Plein" publiek?

Waarom zou je dan in godsnaam aan zoiets beginnen?

Volgens mij missen er delen van het verhaal?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 5 september 2007 @ 18:44:28 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_52964271
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:53 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Lees eerst eens dit : http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang31/03/05a.htm
voordat je gaat blaten.

Wat doe jij voor je medemens ?
Wat gaat jou dat aan aan ?

Als ik die meid een domme doos vind komt dat omdat ze zich idioot heeft gedragen en dat jij daar anders over denkt moet jij weten.

Als ze het heeft gedaan voor * de medemens * had ze daar een andere manier voor moeten bedenken.

De manier waarop zij het meende te moeten doen is oerstom en zet dus absoluut geen zoden aan de dijk. Vertaalwerk doen en in bed kruipen met een bende moordenaars is niet het zelfde als * de medemens * helpen hoor ! Nou ja .... ze helpt die kerels natuurlijk wel maar daar is niks bewonderenswaardig aan, da's meer een vorm van prostitutie. Dan krijgt ze mss een extra pakje sigaretten ofsow. Of een pak rammel als ze 't niet doet, dat kan natuurlijk óók.

Persoonlijk vind ik dat ze zich beter beschikbaar had kunnen stellen aan medemensen die een ander soort hulp van node hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door deedeetee op 05-09-2007 18:54:35 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_52965607
quote:
Mogelijk tweede Nederlandse in Colombiaans verzet

anp | Gepubliceerd op 05 september 2007, 06:26
Laatst bijgewerkt op 05 september 2007, 06:37
BOGOTA - De Colombiaanse strijdkrachten onderzoeken of een tweede Nederlandse actief is binnen de communistische guerrillabeweging FARC. Het leger zou zijn vizier ook op twee activisten uit Noorwegen hebben gericht, aldus de Colombiaanse krant El Tiempo dinsdag.

Het dagblad meldde eerder dat militairen in een verlaten kamp van de FARC het dagboek van een Nederlandse studente hadden aangetroffen. Deze Tanja Nijmeijer zou in haar dagboek de schuilnaam Eileen hebben gebruikt.

Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken verklaarde maandag geen idee te hebben wie deze Nederlandse is. 'Eileen' noch haar familie heeft ooit contact gezocht met de Nederlandse ambassade in Colombia of het ministerie.
bronhttp://dvhn.nl/
pi_52967802
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:03 schreef Super7fighter het volgende:
Dan had ze beter bij het Tsjetsjeense verzet kunnen aansluiten. Die vechten tenminste voor een hoger en nobel doel i.t.t de Farc. De Farc-commandanten lijken zich meer bezig te houden met seksueel misbruik dan met vechten tegen de Colombiaanse strijdkrachten.
Ook in Tsjetsejenie vechten buitenlandse verzetsstrijders, inclusief Europeanen en Amerikanen. Deze worden daar door de Tsjetsjeense bevolking als helden gezien en zowat op handen en voeten gedragen door het Tsjetsjeense volk.
Hezbollah was ook een optie geweest. Eerzame strijders die tot dood vechten en zelfs het sterkste leger van het Midden-Oosten wisten te verslaan.

Maar Farc...?
heel libanon lag in puin door die debielen , als israel serieus achter ze aangegaan waren dan was hezbolla van de aardbodem verdwenen en zich verstoppen en raketjes afvuren vanuit woon gebieden , burgers gebruiken als schild , ja echt eerzaam :/ , ze hebben geen flikker gewonnen.
en het Tsjetsjeense verzet ? ja leuk lekker met een bot mes de keel van gevangen doorsnijden of nog een beetje martelen voor je hem neerschiet.
je bent niet echt lekker in je hoofd volgens mij net als dit meisje ....
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  woensdag 5 september 2007 @ 22:24:29 #123
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_52969737
quote:
heeft dit meisje geen auteursrecht, recht op privacy en portretrecht? Als ik de media zo met haar gegevens zie gooien slaat het gezeur over wat downloaden van MP3tjes nergens meer op..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 5 september 2007 @ 22:40:47 #124
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52970253
quote:
Jezus, en ik dacht dat mannen geobsedeerd waren door het andere geslacht.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52970389
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef gronk het volgende:

[..]

Jezus, en ik dacht dat mannen geobsedeerd waren door het andere geslacht.
ja maar die wijven met die jetsers, verdomme, die krijgen alle aandacht en en en en en zo kunnen we niet strijden voor de goede zaak, met die jetsers om ons heen, jetsers out!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')