kom omdat je bij die karts OF gas OF rem kon doen en niet vol gas en dan sturen dmv remmen (zoals ik altijd doe)
en jahoor ik dus volgas (rond de 60 kmh) met tip rem en toen KABOEM in vangrail en stuur tegen mn ribben aan (geen gordels natuurlijk)
en het irri is dat ik morgen weer ga karten vanuit werk en wil wel de nr1 prijs pakken....
dat word dus ff doorbijten geloof ik
moet wel reputatie hoog houden ook als dit pijn en moeite kost
Maar ja dat heb ik er wel voor over karten is toch leuk dus die blauwe plekken horen erbij maar gekneusde ribben is wel minderzz
quote:tja. elke kart is anders. en echte coureurs weten dat, en proberen eerst hoe deze kart op de weg ligt, hoe hij in de bochten aanvoelt, hoe de rem pakt, enzovoort, ipv als een complete debiel vol gas op de eerste bocht af te vliegen.
Op zaterdag 16 februari 2002 13:45 schreef yonexfreak het volgende:kom omdat je bij die karts OF gas OF rem kon doen en niet vol gas en dan sturen dmv remmen
(zoals ik altijd doe)
dus nummer 1 was je zoiezo niet geworden....
quote:veel plezier
Op zaterdag 16 februari 2002 14:06 schreef Nuke het volgende:
Ik ga vanmiddag karten, heb er nu al zin in
en tsja als je op limiet rijd (of erover heen) dan kan het weleens fout gaan....
kom tenslotte niet om snelheidsrecord te verbeteren van een slak...
maja klote is pas dat de pijn van die ribben na een week kwam en is nog lang niet weg (schijnt lang te duren)
volgens mij houdt een gebroken been me nog niet tegen om te gaan racen
quote:blijft een feest om te horen dat er dames zijn op deze aardbol die ook warm lopen van racen
Op zaterdag 16 februari 2002 14:18 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ja karten is echt SUPER!!!! En dat ik er dan blauwe plekken aan over houd (meestal bij de heupen)... achja dat hoort erbij
Hopelijk is mn vriendin later ook race-minded
Bij m'n vorige werk gingen we 1 x per jaar met een boel collega's karten. De volgende dag kon je dan precies zien wie er mee waren geweest, die liepen dan een beetje moeilijk... Spierpijn is na een dag of wat wel over, die blauwe plekken op je ruggegraat enzo (ondanks kussentjes) blijf je nog wel een tijdje voelen, maar gelukkig nooit een gekneusde rib aan overgehouden.
quote:Die opmerking zie ik nu pas.
Op zaterdag 16 februari 2002 14:42 schreef yonexfreak het volgende:[..]
blijft een feest om te horen dat er dames zijn op deze aardbol die ook warm lopen van racen
Ben ook dame & ook gek op karten.
En mijn bezoekje aan de Formule I in Melbourne was ook erg leuk. Hoop lawaai wel, maar fijn sfeertje!
quote:wie weet word mn droom ooit nog waarheid (=vriedin die passie voor autosport/racen deelt
Op zondag 17 februari 2002 15:56 schreef Buidelbeestje het volgende:[..]
Die opmerking zie ik nu pas.
Ben ook dame & ook gek op karten.
En mijn bezoekje aan de Formule I in Melbourne was ook erg leuk. Hoop lawaai wel, maar fijn sfeertje!
was vandaag zoals eerder vermeld wezen karten (3 heats) maar heb nu eens het verstappen gevoel meegemaakt en kan je melden is geen pretje!!!
heat 1: stoel zat los en bij remmen schoof ik naar voren en bij gasgeven naar achter
heat 2: kart was gewoon traag en dame knalt voor mn neus in bandenstapel en zet mij klem (ruim 2min moeten wachten op hulp) (no offense dames maar zij was supertraag en behoorlijk kneus)
heat 3: rode vlag omdat probleem met remmen was en geen tijdwaarneming op mn kart zat (weer 2min pleite en geen snelle tijd mogelijk)
kortom had vandaag het ''geluk'' van Verstappen
[offtopic]
ben afgelopen jaar naar Oostenrijk geweest waar JV 1e (en enige) punt behaalde en jaar ervoor naar Spanje
ben zelfs in bezit van officiële Arrows teamshirt (alhoewel het dragen ervan niet al te veel sympahthie opwekt
PS Buidelbeestje >> het geluid van F1 is geen lawaai maar muziek
foutje....
[Dit bericht is gewijzigd door yonexfreak op 17-02-2002 20:19]
Dus ik mocht lekker vanaf pole starten, had ik ineens een volledig andere kart (volgens mij met versleten banden ofzo), kon er helemaal niets mee... gelijk in de eerste bocht raakte ik de zijkant en was ik al 4 posities kwijt... gelukkig kon ik na 2 ronden wel weer aardig meekomen en ben ik toch nog 3e geworden.... maarja, het is wel balen als je op zo'n manier verliest. (zeker omdat mijn vorige tijden veruit beter waren dan de nummer 1 tijdens de wedstrijd)
Maarja, we hebben wel lol gehad (al zit ik redelijk onder de blauwe plekken, voornamelijk dankzij dat laatste ritje)
quote:idd lol is wel belangrijkste
Op zondag 17 februari 2002 21:42 schreef Nuke het volgende:Maarja, we hebben wel lol gehad
(al zit ik redelijk onder de blauwe plekken, voornamelijk dankzij dat laatste ritje)
had zelfs in 2e heat heerlijk gevecht met 5man
bleven bij elkaar rijden ook omdat er voor 2 dames reden die flink aan blokken waren hehe
maja mn reputatie heeft deukje opgelopen maar krijg revanche...
maybe keer in uitgeest gaan karten op die van 100 of 120km (als dat toegestaan is)
heb nu ook blauw plek op linkerheup en in mn rug (kreeg beuk van baas 1e heat in 1e bocht toen ik erachter kwam dat stoel loszat
baan bedankt !!
Opzich lijkt zo'n snelle kart me wel stoer, maar zo'n kart die 70 gaat is al snel genoeg... ik race liever 5 min meer voor minder geld dan dat ik zo'n snelle kart heb... omdat je zo laag zit heb je toch al het gevoel dat je aan vliegen ben!
quote:idd het gevoel dat je vliegt krijg je bij 70kmh ook wel
Op zondag 17 februari 2002 23:22 schreef Nuke het volgende:
Ik ga zeker zodra het een keer lekker weer is naar Uitgeest, da's pas een echte kartbaanOpzich lijkt zo'n snelle kart me wel stoer, maar zo'n kart die 70 gaat is al snel genoeg... ik race liever 5 min meer voor minder geld dan dat ik zo'n snelle kart heb... omdat je zo laag zit heb je toch al het gevoel dat je aan vliegen ben!
maja 70kmh is ook aardig
damn zeg wat wordt je fanatiek van die dingen en wat is het kicken.
(vooral proberen elke bocht dwars te nemenomdat ik toch al als laatste reed na een paar keer bandjeskijken)
Helaas is karten best prijzig ( zo'n €12 per heat, en als je een beetje lol wilt hebben moet je toch zo'n 3 heats rijden...), en aangezien mijn budget het niet toe laat, kan ik het maar zelden doen, snif snif
quote:idd klote dat het zo duur was alhoewel gisteren gratis gekart
Op maandag 18 februari 2002 16:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
Je krijgt er gewoon een adrenalinekick van, geweldig gewoon!!!Helaas is karten best prijzig ( zo'n €12 per heat, en als je een beetje lol wilt hebben moet je toch zo'n 3 heats rijden...), en aangezien mijn budget het niet toe laat, kan ik het maar zelden doen, snif snif
normaal kost het ¤12,50 maar in uitgeest nog veel meer
zeker als je de topkarts neemt (120kmh)
moet eigenlijk goedkoper worden of 2 betalen, 3 krijgen ofzo
Ben van het weekend ook wezen karten en ik heb ook pijn. Ik reed namelijk op het rechte stuk, volle snelheid op een bocht af, breekt de stuurstang af. AAAAAAUW
Deed best pijn zo'n bandenstapel...
quote:hebbie plekkie over?
Op woensdag 27 februari 2002 15:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
9 maart is het weer feest: KARTEEEEEEEEEEE
* yonexfreak wil ook vriendin die zo raceminded is
[Dit bericht is gewijzigd door yonexfreak op 28-02-2002 11:30]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |