Lekker bezig met die funky shit die Gerardquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:12 schreef Peter88Online het volgende:
Ekdom nu op KX. Begon dit uur goed met Paul McCartney
Ik gebruik deze.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
Ja, de players. Maar de url voor in je iTunes. Die is anders.
quote:Flip 2008 in de Platencast
21 december, 2008
Deze week draait Martijn Richters in de Platencast het vervolg van de Flip 2008. Afgelopen zaterdagavond waren de dj’s van KX gebleven bij nummer 26. Maandag, dinsdag en woensdag hoor je tussen 18:00 en 19:00 de nummers 27 tot en met ongeveer 75.
Afgelopen zaterdagavond stelden de luisteraars van KXradio samen met de diskjockeys de jaarlijkse Fliplijst samen: dit keer een top 134 met de beste liedjes van 2008. Elbow met “One Day Like This” bleek het meest populair en eindigde op 1. Tings Tings met “Shut Up And Let Me Go” werd tweede, Duffy met “Mercy” derde.
Omdat de uitzending om 23:00 was afgelopen, kwamen de dj’s niet verder dan nummer 26: Novastar met “Because”. Daardoor bleven er veel te veel mooie liedjes over die niet zijn gedraaid. Dat haalt de Platencast deze week in.
Mis ik weer gratis bierquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef veldmuis het volgende:
Iemand die nu luistert? Is er gratis bier in de studio ofzo? Hele slechte grappen en keihard lachen.
Wel erg vermakelijk
Kutplaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:43 schreef TheZapster het volgende:
Die carnavalskraker Ik zie je vagina
Ik heb je gehoordquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef on_air het volgende:
Vette shit, Van Inkel van 12 tot 13u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |