abonnement Unibet Coolblue
pi_52912623
Voor het huwelijk van mijn zwager heb ik een mooie avondjurk nodig. Mijn man moet in smoking en daar moet het bij passen. En nou is de grote vraag, waar in Amsterdam zijn er leuke winkels om avondjurken te kopen? Zo'n jurk mag trouwens best wel wat kosten, maar het moet nog wel een beetje redelijk blijven (niet over de 500 euro).
pi_52912795
Euh... In Den Haag weet ik wel een of twee winkels, in Utrecht ook een, maar niet in Amsterdam.

Leuk joh, zo'n fancy bruiloft
pi_52912967
M'n vriendin heeft bij H&M in Berlijn een mooie jurk voor 15 euro gekocht (afgeprijsd), en hij ziet eruit als 1 van 300 euro
Voor dat verschil kan je een ticket A'dam-Berlijn kopen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_52912970
Peek en Cloppenburg hebben ze mooie jurken! (prijs rond de 80 tot 150 euro denk ik)

En misschien bij de Bijenkorf?
pi_52913153
Een reisje naar Berlijn klinkt erg aantrekkelijk, maar in Amsterdam lijkt me toch handiger!

P&C en de Bijenkorf zijn goede, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Dank je.
pi_52913209
Bij Robin... zit in de Amstelstraat tegenover de IT.

Prijzig, maar erg goed. Je jurk wordt er voor je op maat gemaakt. Mijn jurken kostten resp. 269,- en 298,-.

www.galajurk.nl

Je kunt ook kijken naar een 2e hands jurk: Laura Dols in de Wolvenstraat (9 straatjes) heeft er vaak ook mooie jurken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_52913250
Als ik zo je budget bekijk, dan zou ik de P&C maar links laten liggen en de H&M ook... Neem aan dat je iets echt sjieks wilt en niet zo'n eindexamengala-jurk van glimmend satijn?

Soms vind je van die kleine ateliertjes waar ze zelf zijden kleding maken. In Utrecht zit er zoeentje tegenover Graaf Floris... Dat vind ik altijd echt prachtige outfits

Bijenkorf heeft volgens mij meer 'little black dress'-achtige jurken. Ook heel mooi.
  maandag 3 september 2007 @ 12:03:12 #8
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52913274
Bijenkorf
pi_52922830
Gezien de gelegenheid is het wel de bedoeling dat ik echt op chic ga. Het hoeft niet duur te zijn, maar het moet er wel duur uitzien.
Bedankt voor de reacties, ik heb de adressen opgeschreven!
pi_52922940
In Amsterdam heb je een winkel die Laura Dolls heet, die verkoopt geweldige avondjurken (tweedehands wel, maar geen rommel). Een aanrader! Zit in de negen straatjes, in de Wolvenstraat.
pi_52923307
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:29 schreef Pearll het volgende:
In Amsterdam heb je een winkel die Laura Dolls heet, die verkoopt geweldige avondjurken (tweedehands wel, maar geen rommel). Een aanrader! Zit in de negen straatjes, in de Wolvenstraat.
Juist, dat is echt waar je heen moet gaan. Je hebt er een jurk voor rond de 75 euro. Het ziet er hartstikke duur uit en je hebt er ook hele mooie tasjes en handschoentjes enzo!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')