ik wil gewoon niet wakker gemaakt worden op mijn laatste dagje uitslapenquote:Op maandag 3 september 2007 08:47 schreef RainofDeath het volgende:
Ze gaan om 3 uur al weg omdat ze dan hun dag er al op hebben zitten. Als ze een uur later beginnen betekend het dat die bouwvakkers om 4 uur pas weer weggaan.
En zeur niet, achter mijn huis is er een compleet leger aan bouwvakkers aan het werk.
ik moet er meestal 7 uur uit, om op tijd op school te zijn dus dat is niet het probleem.. alleen gewoon kut als het in de vakantie isquote:Op maandag 3 september 2007 08:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wen er maar aan. Later als je groot bent, mag je blij zijn als je tot half acht kan uitslapen.
Ik zit dan al in de busquote:Op maandag 3 september 2007 08:50 schreef starkiss het volgende:
[..]
ik moet er meestal 7 uur uit, om op tijd op school te zijn dus dat is niet het probleem.. alleen gewoon kut als het in de vakantie is![]()
luie flikkerquote:Op maandag 3 september 2007 08:39 schreef starkiss het volgende:
WAAROM komen al die bouwvakkers om GVD half 8 sochtends mij al wakker maken met timmeren???
ik weet het er moet een vloer in maar kan dta niet 1 uur later??? jullie gaan toch alweer om 3 uur weg ofzo
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |