Hahahahaahahahahaha! Dat is zeker ook zo'n mopje of niet?!quote:Op maandag 3 september 2007 01:35 schreef Nashje het volgende:
Schoonmoeders is sowieso een kutwoord. Net alsof die moeders per definitie schoon zijn.
Jij lijkt op Jim Carrey.quote:Op maandag 3 september 2007 01:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahaha! Dat is zeker ook zo'n mopje of niet?! [afbeelding]
Ik ben de Nederlandse Jim Carrey.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 02:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
TS, ben blij dat je in Nederland maar één echtgenote mag hebben...
Ik moet er niet aan denken om naast tien vrouwen ook tien schoonmoeders te hebben!
Dat gaat wel ver hequote:Op maandag 3 september 2007 06:00 schreef sig000 het volgende:
Ik kan 't goed vinden met de mijne, heb zelfs al stuk grond voor d'r gekocht.![]()
Dat zijn de echte!quote:Op maandag 3 september 2007 06:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor ze is al ruim 80 en met zuipwedstrijden of knuppel niet plat te krijgen.![]()
aldus die neppe plaatjes op je foboquote:Op maandag 3 september 2007 01:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandse Jim Carrey.
Aldus mijn moeder. [afbeelding]
quote:Op maandag 3 september 2007 07:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
aldus die neppe plaatjes op je fobo
Haha hier is dat dan weer anders , dan zou het juist door mijn schoonmoeder komen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:31 schreef Schijtgeit het volgende:
Bij het uit elkaar gaan van een stel zijn er altijd 2 schuldig...zij en haar moeder. Dit is eigenlijk een mop, maar het is nog waar ook.
Kutschoonmoeders.
In voor en tegenspoed toch?quote:Op maandag 3 september 2007 07:59 schreef zout-droppie het volgende:
Mijn antwoord daarop was dat als ik niet meer zou kunnen gaan werken vanwege zijn ziekte ik zou willen scheiden omdat het dan mijn geluk in de weg zou staan.
Zou nie eens willen weten hoe schoon dat ding was!! Ik had toendertijd de telnr van me schoonmoeder in me foon opgeslagen met de naam heksela >:Oquote:Op maandag 3 september 2007 01:31 schreef Schijtgeit het volgende:
Bij het uit elkaar gaan van een stel zijn er altijd 2 schuldig...zij en haar moeder. Dit is eigenlijk een mop, maar het is nog waar ook.
Kutschoonmoeders.
1 |
Op de begraafplaats?quote:Op maandag 3 september 2007 06:00 schreef sig000 het volgende:
Ik kan 't goed vinden met de mijne, heb zelfs al stuk grond voor d'r gekocht.![]()
Is ze zo dik?quote:Op maandag 3 september 2007 10:04 schreef sig000 het volgende:
Ik gun mijn schoonmoeder meer.
Makkelijk praten , mijn inkomen is nodig om rond te kunnen komen. En als iemand mogenlijk zo geestelijk ziek is dat er gevaar bestaat voor mij en de kinderen of dat de kinderen in een onstabiele omgeving zouden moeten opgroeien (en een moeder die zeer ongelukkig is en alleen maar thuis mag zitten en verder niks anders meer zou kunnen doen want ik werk maar parttime vind ik voor de kinderen ook niet stabiel) dan is er geen andere keuze dan scheiden. Je kent de ins en outs niet...quote:
Wat had je dan verwacht?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |