Waar is hier?quote:Op maandag 3 september 2007 00:23 schreef F04 het volgende:
Ik zou best hier een fiber willen met 100mbit internet, alleen is het hier om te dromen.
Nou zijn er wel in sommige steden projecten aan de gang die spotgoedkoop fiber aanbieden met 100mbit.![]()
Is er ergens een mapje beschikbaar die weergeeft hoe de dekking is NL kwa fiberverbindingen?
Volgens mij hebben bedrijfspanden al standaard Fibers.
Frieslandquote:Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef F04 het volgende:
Harlingen![]()
![]()
http://www.versatel.nl/index.php?id=glasvezel![]()
Weetje hoe duurquote:Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef F04 het volgende:
Harlingen![]()
![]()
http://www.versatel.nl/index.php?id=glasvezel![]()
Het verzorgingsgebied is niet echt groot.quote:Op maandag 3 september 2007 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Google eens op "onsnet" ofzo. Die zijn in Brabant goed bezig.
Toen ik die prijs zag klikte ik het maar weer gauw weg.quote:Op maandag 3 september 2007 00:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weetje hoe duur
Je moet echt een dikke paysite gaan draaien omdat te kunnen bekostigen
dus?quote:Op maandag 3 september 2007 03:58 schreef Underdoggy het volgende:
Hier in Korea, kost werkelijk niets![]()
ga maar weer snel hond eten, overloperquote:Op maandag 3 september 2007 03:58 schreef Underdoggy het volgende:
Hier in Korea, kost werkelijk niets![]()
en.. DEKKING!quote:
Snelle Internet verbindingen via glasvezel nu beschikbaar!
De ontwikkelingen van razendsnelle internetverbindingen zijn enorm en gelukkig bestaat er nu ook voor de ondernemingen in friesland de mogelijkheid om de voordelen van glasvezel te ontdekken.
Als business partner van KPN kunnen wij vanaf nu in 19 grotere plaatsen in de provincie bijna alle bedrijven voorzien van een supersnelle glasverbinding tegen een zeer lage prijs.
Met Fiber to the Office (FTTO) en Fiber Internet (FI) biedt KPN niet alleen een uitstekende internetverbinding, maar kunnen ook andere diensten als telefoneren, VoIP, videoconferencing en hostingfaciliteiten worden geboden. En dat al tegen een prijs vanaf ¤ 155,- per maand voor 10Mbit.
Wilt u weten of uw bedrijf binnenkort kan profiteren van FTTO of FI kijk dan snel of uw vestigingsplaats voorkomt in onderstaand rijtje en maak snel een afspraak met een adviseur van ViaData.
Hij kan u alle voordelen uitleggen en een goed voorstel maken. U kunt ons bereiken op telefoonnummer: 0513 – 619 350.
Onderstaande plaatsen zijn nú klaar voor FTTO of FI. Klik op uw plaatsnaam en kijk of uw bedrijf binnen een FTTO of FI gebied ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |