daarom wil ik zo lang mogelijk studeren!quote:Op zondag 2 september 2007 22:44 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben net klaar met school, want ben net afgestudeerd.![]()
Nu mag ik gaan solliciteren![]()
Daarna mag ik 50 jaar gaan werken![]()
Conclusie: Klacht is ongegrond verklaard![]()
ik om 10uur alquote:Op zondag 2 september 2007 23:25 schreef Liefste. het volgende:
Mijn schoolbegint dinsdag pas. Om half 12. Wat fijn toch dat ze rekening met mij houden.
Sterkte iig.
Ik heb ook geprobeerd positief te blijven, maar op mijn kutschool lukt het gewoonweg nietquote:Op zondag 2 september 2007 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zit al weer een week.
Ga proberen dit jaar iets positiefer te denken aan school, anders kom je op een gegeven moment niet meer en een diploma is in deze wereld toch echt een must..![]()
Maar er hangt een ontspannen sfeertje, je bent een stuk vrijer, hopen dat ik een beetje positief blijf...![]()
Iets waardoor je wél een goede baan kan krijgenquote:Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef Shitonya het volgende:
School..wat is dat ook alweer..
Herkenbaarquote:Op maandag 3 september 2007 15:19 schreef Myers het volgende:
Moest vanochtend ook beginnen, maar had de bus gemist. Morgen proberen we het nog eens.
Heb je wel een opleiding gevolgd?quote:Op maandag 3 september 2007 12:06 schreef Shitonya het volgende:
Een opleiding geeft je niet automatisch garantie op een goede baan. Soms is er geen werk te vinden als je net klaar bent en "goed" is ook nog eens subjectief.
Kan je geld mee verdienenquote:Op maandag 3 september 2007 18:25 schreef Ricard0j het volgende:
School
Tering 1e & 2e klassers die de hele boel bij elkaar schreeuwen![]()
Ik morgen van 8:45 tot 16:55quote:Op maandag 3 september 2007 19:39 schreef Xenwolfie het volgende:
Morgen ziti k gelijk van 08:30 tot 16:00 op school.
Het is maandag gewordenquote:Op maandag 3 september 2007 16:39 schreef tralalala het volgende:
Morgen half 2 even naar school toe, broodje kroket eten, rooster ophalen en dan donderdag of vrijdag beginnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |