quote:Op zondag 2 september 2007 22:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Inderdaad!!!!
[afbeelding]
Goed Topic!
I'd watch thatquote:
Comedy Centralquote:
Krijg de blauweblaftyfus, ga terug naar je melkertbaan...quote:
Klopt.quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Met alle respect, maar SBS6 is ook echt een klotezender!
Zelfs dat zenden ze nog niet eens uit, gaan ze gewoon naar het volgende studentenhuis, ze filmen er gewoon een paar, en degene die de meeste kijkcijfers zouden trekken worden uitgezonden.quote:Op zondag 2 september 2007 23:10 schreef Waterweg het volgende:
wat krijg ik toch altijd de kriebels als ik die gast zie. zoveel dingen die echt nergens over gaan, maar als je ze na wilt leven veel te duur zijn en veel te lang duren om het nog een beetje leuk te houden als je ook nog wat wilt verdienen met je werk.
nouja..ik moet bekennen dat ik dan nog wel eens kijk..maar alstie bij ons zou willen kijken zal het enige wat uitgezonden kan worden het volgende zijn "Deze mensen willen niet meewerken aan het programma, we mogen niet verder"
1-12-2006, sinds kort.. pff FAKE HOAX... slotje...quote:Op maandag 3 september 2007 00:12 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb sindskort deze stickers te koop voor horeca bedrijven, de prijzen zijn 10 euro per sticker incl verzending.
Gegarandeerd dat je bedrijf een drukke tijd tegemoet gaat
[afbeelding]
3x raden waar de taalpuristen hier niet vrolijk van wordenquote:Op zondag 2 september 2007 22:45 schreef dronkeykong het volgende:
Week in week uit het gezeik van Rob....bah kakkerlak
Daar wordt IK niet vrolijk van
Lutsers..quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:01 schreef DAMH het volgende:
Smaak!! politie,, durft te wedden dat die lutsers zelf de smaak van een paard heeft,, en niks lust,,
quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Met alle respect, maar SBS6 is ook echt een klotezender!
Lekker naar de Russel Crowe aflevering kijken voor de 47e keer zekerquote:
TS, wie unne noobquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:26 schreef IdlersDream het volgende:
Het is ook al seizoen in seizoen uit iedere fuckin' aflevering EXACT hetzelde!! Echt iedere keer precies hetzelfde. Welke mongolen kijken hier nu trouw naar???
Het is gewoon zo, zaadsnuivertquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef B.. het volgende:
[..]
Komt ie weer, met z'n nutteloze gezeik...
Ga anders ff lekker je vriendjes plompzakken...![]()
Anders ga je gewoon even weg, en post je hier je nutteloze shit:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |