dat ligt dus aan het feit dat er geen "bekende" gast is voor de hele avond, maar meerdere kijkers.quote:Op zondag 2 september 2007 21:30 schreef hardromacore het volgende:
Miss ligt het ook wel aan de gast die er nu zit, die ik niet ken..
Idd ik lees het nu.. opzich leuk concept..quote:Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef thettes het volgende:
[..]
dat ligt dus aan het feit dat er geen "bekende" gast is voor de hele avond, maar meerdere kijkers.
Genoegquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:06 schreef fathank het volgende:
Komt ie over klagen op FOK!. Hoeveel users denk je dat "Zomergasten" kijkt?
Die bedoelde ik, wat een topper!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:24 schreef Logitik het volgende:
ben ik de enige die deze vent heel erg slecht vind? (Joris Luyendijk)
[afbeelding]
deze presenteerd het normaal.. of iig eerder.
Paul de Leeuw vind ik daarintegen veel interessanter
Meen je dat echtquote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, wat een topper!!
Overal verstand van of iig zeer geinteresseerd.
Met Paul is het te rommelig(van wat ik gezien heb), maar het was ook een Jubileum..
Geloof dr niks van.quote:
man, hij was met afstand de slechtste presentator ooit van zomergasten. nog slechter dan conny palmen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:14 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, wat een topper!!
Overal verstand van of iig zeer geinteresseerd.
Ja, ik heb altijd zeer geinteresserd gekekenquote:Op donderdag 6 september 2007 01:42 schreef Logitik het volgende:
[..]
Meen je dat echt
Die vent moet eens een cursusje interviewen nemen! Die vent zit de hele tijd te 'hummen' als kleine aanmoedigen. Verder vallen er verrekt vaak doodse stiltes, en hij weet niet hoe hij de thema's van een interview soepel moet switchen.
Waardeloze vent dus. Paul de Leeuw ftw!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |