Gamershell zeker.quote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Servers
Ik probeer een demo te downloaden:
Medal of Honor Airborn, en ja hoor, de server gaat niet sneller dan 30 kb/s
Klacht: Langzame servers
dit was worthplaying ofzoiets... vanaf de EA Games site zelf werkt 'ie hier neit eensquote:
Gamershell was vroeger wel snel toch? Mja kheb daar ook al een jaar ofzo niet meer gedownload dus miss is het veranderd.quote:
Ik hoor juist hele positieve geluiden op andere foraquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef Andyy het volgende:
MOH airborne
wat een kutdemo is dat, crappy AI en zit vol met bugs
Gamershell met zijn NL server van 1000mbit?quote:
Dan ligt het dus niet aan mijquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef dubidub het volgende:
Heel internet is traag momenteel, 9292ov doet het niet, connexxion gaat plat![]()
kankersnelquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gamershell met zijn NL server van 1000mbit?
Die vind ik kankersnel vergeleken met fileplanet en gamespy servers etc.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:04 schreef hugecooll het volgende:
net ff voor je gekeken, deze begon met 250kb/s en na 30sec was ie dat nog -> uitgezet
http://us.rd.yahoo.com/ga(...)/MOHAirborneDemo.exe
Ik ben nog andere dingen aan het downen, dus misschien dat ie bij jou nog sneller gaat
Het is in ieder geval beter dan 30kbps
Ik ga niet betalen voor 1 keer per 2 jaar een demo downloadenquote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef MasthaX het volgende:
Servers zijn niet traag. Als jij bereid bent te betalen voor je downloads dan gaat hij wel snel. Als je niet wilt betalen zul je dus gewoon moeten wachten.
sowieso, registreren voor een demootjequote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef hugecooll het volgende:
Mja die zag ik staan maar aangezien je er voor moet registreren, had ik die niet gegeven
(geen zin om me bij wijze van test te registreren)
quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
sowieso, registreren voor een demootje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |